//
کدخبر: ۲۷۳۱۹۹ //

بازیگران ایرانی در چالش عکس سیاه و سفید

بازیگرانی نظیر مهناز افشار، پرستو صالحی، فقیهه سلطانی، پریناز ایزدیار، باران کوثری و الناز حبیبی به چالش عکس سیاه و سفید پیوستند

بازیگران ایرانی در چالش عکس سیاه و سفید

چند روزی است که در اینستاگرام چالشی به نام چالش عکس سیاه و سفید به راه افتاده و زنان در سراسر جهان به آن پیوسته‌اند. ماجرای این چالش که با هشتگی به نام Womenempowerment# در فضای مجازی داغ شده به قتل دختر دانشجوی ۲۷ ساله اهل موغلای ترکیه به نام پینار گولتکین مربوط می شود.

پینار گولتکین

این دختر جوان در ۲۶ تیرماه امسال ناپدید می شود و چند روز بعد یعنی در تاریخ ۳۱ تیرماه جسد او پیدا می شود. ظاهرا این خانم توسط نامزد خود که فردی به نام جمال متین آوجی بوده خفه شده و سپس جسدش سوزانده شده بود. قتل این زن جوان بازتاب گسترده ای در نشریه های خبری ترکیه داشت و زنان را در این کشور به خیابان‌ها کشاند تا در اعتراض به این قبیل قتل ها از دولت طلب حمایت کنند.

بیشتر بخوانید:
 نفیسه روشن و حیواناتی که با آن ها زندگی می کند     http://fartaknews.com/n/1NCK
 
ریحانه پارسا عزادار پسرش شد                   http://fartaknews.com/n/17TB


حالا زنان در سراسر دنیا و به خصوص کشورهای خاورمیانه در حمایت از پینار گولتکین چالش عکس سیاه و سفید را به راه انداخته‌اند. چالش عکس سیاه و سفید تلاش دارد تا از قربانیانی نظیر پینار حمایت کند که جانشان را در این گونه قتل ها از دست می دهند و در واقع هنرپیشه ها و زنانی که در این چالش شرکت کرده‌اند می خواهند صدای زنانی مانند پینار باشند.

طناز طباطبایی

QvUTXw6YoCZU

پریناز ایزدیار

الناز حبیبی

k1FvuQ5s1w5v

TD6wy52Byoz5

شبنم قلی خانی

باران کوثری

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۱۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان