//
کدخبر: ۴۰۱۷۹۹ //
در آستانه روز دختر؛

بلیت فیلم «دسته دختران» در سینماهای کرمانشاه نیم‌بها شد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن روز دختر، گفت: بلیت فیلم «دسته دختران» در سینماهای کرمانشاه نیم بها شد.

 بلیت فیلم «دسته دختران» در سینماهای کرمانشاه نیم‌بها شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جواد کنجوری گفت: به مناسبت فرارسیدن روز دختر حوزه هنری انقلاب اسلامی تخفیف ویژه‌ای را برای خانواده‌ها برای تماشای فیلم سینمایی «دسته دختران» در نظر گرفته است.

وی افزود: این فیلم از امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت تا سه خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به مدت پنج روز در سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه به صورت نیم‌بها اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه اضافه کرد: علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به صورت اینترنتی به سایت: www.gisheh7.ir مراجعه کرده و از این تخفیف بهره‌مند شوند.

«دسته دختران» که با شعار «این رزم را با زن سرودن عاشقانه است»روایت اقتباسی و ناگفته گروهی از زنانی غیور ایرانی در خرمشهر است که برای دفاع از خاک‌شان با اسلحه به خط مقدم جنگ می‌زنند.

نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین و صدف عسگری، همراه با حسین سلیمانی، یاسین مسعودی، محمد صدیقی‌مهر و مهدی حسینی‌نیا بازیگران «دسته دختران» هستند.

 این فیلم محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است که توسط مؤسسه بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان