//
کدخبر: ۴۵۶۷۲۴ //
آشپزی| نیمرو با یوفکا

طرز تهیه نیمرو با یوفکا | برای صبحانه عالیه!

در اینجا دستور تهیه نیمرو با یوفکا را بصورت کامل و مرحله به مرحله برای شما دوستان آماده کرده ایم.

طرز تهیه نیمرو با یوفکا | برای صبحانه عالیه!
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمرو با یوفکا میتونه هم یه صبحونه عالى باشه و هم شام سبک و خوشمزه، سریع آماده میشه و شکل شیک و خوشگلى هم داره.این اندازه هایی که دادم برای یک قالب مافین بزرگ 6 خونه ای هست ، شما بسته به نوع قالبتون میتونید مواد رو کم و زیاد کنید ولی بهتره از مافین بزرگ استفاده کنید که جا برای پخت نیمرو باشه.

مواد لازم برای نیمرو با یوفکا:

خمیر فیلو یا همون یوفکا: کمتر از یک بسته

ژامبون : 2 تا 3 ورق

تخم مرغ : 6 عدد

فلفل دلمه : نصف عدد

گوجه گیلاسى : چند عدد

کره : حدود 50 گرم

پنیر پیتزا : 100 گرم

پنیر زرد ورقه ای : یکی دو ورق

نمک و فلفل و آویشن : به میزان لازم

طرز تهیه:

فر رو روشن میکنیم و میزاریم روی 200 درجه سانتیگراد.خمیر یوفکا رو از هر دو طرف کره مالى میکنیم و میزاریم تو قالب مافین، طورى که خمیر از قالب بزنه بیرون و مثل کاسه بشه.چون خمیرش نازکه براى اینکار به دو سه لایه احتیاج دارین.چیزى که خیلى راحته اینه که لازم نیست خمیر صاف و صوفى داشته باشین کافیه چند تا تیکه روهم بزارین فقط یادتون نره هر دو طرفشو چرب کنید.

ژامبون رو خورد میکنیم و ته قالب یکى دو قاشق ازش میریزیم.روى ژامبونا هم یه کم در حد یکی دو قاشق پنیر پیتزاى رنده شده میریزیم، اگه آویشن دوست دارین اینجا یه کم آویشن بپاشین و گرنه میتونید حذفش کنید.خب بقیه مواد رو هم به تعداد خونه های مافین به همین طریق آماده میکنیم، حالا تو هر کدوم یه تخم مرغ میشکونیم و نمک فلفل میپاشیم.

پنیر زرد ورقه ای رو هم به تکه های مربعی کوچیک برش میدیم و تو هر خونه چند تا تیکه میندازیم.میتونید همینجورى هم بزارین تو فر ولى من براى اینکه رنگ بندى و طعم بهترى داشته باشه یه کم فلفل دلمه خورد کردم و ریختم روش، یکى دو تا گوجه گیلاسى هم گذاشتم.قالب رو میفرستیم تو فر و تا وقتى تخم مرغا پخته بشن بهش زمان میدیم، بعدم که راحت از قالب در میاد و میچینیم تو ظرف سرو.

با سس خردل یا کوکتل یا هر سسى که دوست دارین سرو کنید، میشه از اول اضافه کرد ولى اونجورى دیگه خمیرمون کریسپى و برشته نمیشه.امتحان کنید تا برای صبحونه ایده جدید داشته باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان