//
کدخبر: ۴۵۷۵۹۶ //
با ابتکار پلیس انجام‌گرفت؛

آغاز به کار اولین "مدرسه طرح ترافیک کشور" در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت: با ابتکار پلیس، اولین مدرسه طرح ترافیک کشور، در مدرسه شهید بهشتی شهرستان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

آغاز به کار اولین "مدرسه طرح ترافیک کشور" در کرمانشاه

سردار "مهدی حاجیان" در این مراسم با ابراز خرسندی از ایجاد مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه اظهار داشت: موضوع ترافیک یک موضوع اجتماعی است که اگر فرهنگ آن را رعایت نکنیم با مشکلاتی روبرو خواهیم شد .

وی ادامه داد: فرهنگ ترافیک جزو آن دسته از مسائلی است که اگر از همان سنین ابتدایی آموزش های لازم در خصوص آن ارائه شود فرد در بزرگسالی می آموزد که در هر شرایطی ملزم به رعایت قوانین و دستورالعمل های مربوط به حوزه رانندگی است .

سردار حاجیان با اشاره به فوت 485 نفر در سوانح رانندگی سال گذشته در جاده های درون و برون شهری استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در این حوادث همچنین بیش از 5100 نفر هم زخمی شدند .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یاداوری کرد: سال گذشته 11 هزار و 350 فقره تصادف خسارتی نیز در راه های درون و برون شهری کرمانشاه بوقوع پیوست تا جدی تر از همیشه به فکر رفع نواقص و کاهش سوانح رانندگی باشیم .

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مردم، دانش آموزان و خانواده های آنان برای کاهش سوانح رانندگی گفت: ایجاد مدرسه طرح ترافیکی و آموزش دانش آموزان قطعا کمک خواهد کرد که در سال های آتی شاهد کاهش معنادار تصادفات و در عین حال افزایش فرهنگ ترافیکی در استان باشیم .

سردار حاجیان در پایان از همراهی اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری برای کمک به پلیس در اجرای مدرسه طرح ترافیک قدردانی کرد و گفت: این اقدام حرکت جدیدی در سطح کشور محسوب می شود و قطعا نتایج آن باعث جلوگیری از بسیاری آسیب ها از جمله کاهش سوانح رانندگی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان