//
کدخبر: ۴۵۷۷۹۹ //

نگاهی به آخرین آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) با اذعان به هلاکت ۶۱۵ نظامی اسرائیلی از ابتدای جنگ غزه تاکید کردند که ۲۶۷ تن از آنها در درگیری‌های زمینی در نوار غزه کشته شدند.

نگاهی به آخرین آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه
به گزارش فرتاک نیوز،

از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنین ۳۳۶۱ نظامی اسرائیلی مجروح شدند که ۵۲۰ نفر از آنها دارای جراحات جدی هستند و ۲۶ نظامی با وضعیت وخیم، ۱۵۷ نفر با وضعیت متوسط و ۶۰ نفر دیگر با جراحات جزئی در بیمارستان‌های مختلف تحت مداوا قرار دارند.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به کشته شدن سه نظامی در شمال فلسطین اشغالی و مجروح شدن ۴۰ نظامی و شهرک‌ نشین دیگر طی هفته گذشته خبر دادند. 

اذعان رژیم اشغالگر به تعداد کشته شدگان و مجروحان آن توسط نیروهای حزب‌الله در میان سانسورها و کنترل‌های نظامی شدید است زیرا ویدیوهایی که حملات مقاومت را ثبت و رسانه‌های آن منتشر می‌کنند، نشان می‌دهد که خسارات مالی و جانی رژیم صهیونیستی بسیار بیش از آن چیزی است که اعلام می‌شود.

طبق اعلام رسانه‌های اسرائیلی، تعداد کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه طی درگیری‌ها با نیروهای مقاومت فلسطین برابر با حجم یک تیپ در ارتش است.

اعترافات رژیم صهیونیستی به میزان خسارات در حالی ادامه دارد که مقاومت فلسطین به درگیری‌های شدید با نیروهای اشغالگر در نوار غزه ادامه می‌دهد. این آمار بدون در نظر گرفتن خسارات وارده به صفوف اشغالگر از سوی جبهه پشتیبان لبنان و همچنین جبهه‌های عراق، یمن و سوریه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان