//
کدخبر: ۴۵۶۶۷۶ //

قتل جوان ۲۷ ساله به خاطر اختلافات مالی و خانوادگی / قاتلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از قتل جوان ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند.

 قتل جوان 27 ساله به خاطر اختلافات مالی و خانوادگی / قاتلان دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کاظم صادقی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مفقود شدن جوان 27 ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو 405 فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصور بوده کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان 27 ساله گواهی می‌داد توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود 30 ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی گفت: قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان 27 ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل  اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کردند. متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

صادقی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متهمان  دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان