//
کدخبر: ۴۴۶۵۵۹ //

هیئت بدنسازی رشت زحمات فدراسیون را به باد داد!

میزبانی ضعیف رشت در بیست و یکمین دوره رقابت های بدنسازی قهرمانی کشور توی ذوق زد.

هیئت بدنسازی رشت زحمات فدراسیون را به باد داد!
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک ورزشی، شهر رشت از روز پنج شنبه میزبان بیست و یکمین دوره از رقابت های قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام بود که فدراسیون بازهم برای اعطای میزبانی به شهرستان ها کار شایسته ای انجام داد تا  این ورزش در سراسر کشور رشد پیدا کند.

تمامی موارد از جمله استیج و نور و سایر موارد که برعهده فدراسیون بود به نحو احسنت برگزار شد اما مواردی که به هیئت میزبان مربوط می شد   متاسفانه به شدت ضعیف بود و توی ذوق میهمانان زد.

در ابتدا قهرمانان و پیشکسوتان در اقدامی عجیب با ممانعت تیم اجرایی مجبور به خرید بلیط شدند و موفق نشدند با شایستگی وارد سالن شوند و در ادامه هم بی نظمی عجیب در سالن مسابقه و پشت داوران مشکل جدی روز نخست مسابقات بود که به پرتاب بطری و به کار بردن الفاظ زشت توسط تماشاگران ختم نشد و اتفاقات زشتی رقم خورد.

دیگر موضوعی که بسیار توی چشم بود عدم تخصیص جوایز مالی از سوی هیئت میزبان بود که برخلاف مسابقات گذشته که در شهر اردبیل بود خبری از جوایز مالی نبود .

زمانی که یک فدراسیون زحمات بسیار زیادی برای برگزاری مسابقات می کشد ای کاش هیئت استان میزبان هم این موضوع را درک کند تا تلاش های یک مجموعه هدر نرود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان