//
کدخبر: ۴۵۶۰۹۸ //

دوپینگ بازیکنان آلومینیوم برابر پرسپولیس مثبت شد/ همگی شارژ بودند!

بازیکنان آلومینیوم اراک در برابر پرسپولیس دوپینگ کرده بودند.

دوپینگ بازیکنان آلومینیوم برابر پرسپولیس مثبت شد/ همگی شارژ بودند!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار جذاب، مهیج پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در حالی برگزار شد که به جرات میتوان گفت یکی از بهترین بازی‌های فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است.

در این بازی و  ابتدا پرسپولیس با دوگل پیش افتاد و با برتری 2بر0 به رختکن رفت و این گونه به نظر می رسید که باید این تیم را صعود کننده از این مرحله دانست اما از دقیقه 80 به بعد آتش بازی شاگردان  مجتبی حسینی شروع شد و آنها با دو گل زیبا نتیجه را مساوی کردند تا بازی به وقت اضافه کشیده بشود.

بیشتر بخوانید:

در وقت‌های اضافه باز هم این پرسپولیس بود که دو بار دیگر به گل رسید تا نتیجه 4بر2 بشود تا خوش بین‌ترین طرفدار آلومینیوم هم دیگر فکر پیروزی نداشته باشد، اما این پایان ماجرا نبود و آنها باز توانستند دو گل زیبای دیگر در دقایق پایانی به ثمر برسانند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده بشود.

در ضربات پنالتی باز هم پرسپولیس پیش افتاد اما این پایان کار نبود و شاگردان مجتبی حسینی در کامبک هت تریک کردند تا برنده مهیج‌ترین بازی چند سال اخیر ایران باشند.

اما نکته حایز اهمیت این بود که نوع بازی و انگیزه‌های بازیکنان آلومینیوم اراک و حملات کوبنده در لحظات پایانی این تیم انگاری دوپینگ کرده بودند که البته بیراهه هم نیست چرا که قبل از بازی محسن مسن‌آبادی، علی فاضلی و احمدرضا مسن‌آبادی، افتخارآفرینان ورزش استان مرکزی و شهر اراک که در مسابقات مردان آهنین حضور داشتند، در محل اردوی تیم آلومینیوم اراک حاضر شدند و برای شاگردان سید مجتبی حسینی آرزوی سربلندی و پیروزی داشتند.

بدون تردید حضور این مردان دوست داشتنی در اردوی آلومینیوم اراک ، آنها را دوپینگ روحی کرده است تا روحیه جنگندگی را تا لحظات آخر داشته باشند و یکقدم پا پس نگذارند و نتیجه آن را هم بگیرند.

6023370

6023369

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان