//
کدخبر: ۴۵۶۷۴۹ //

عجیب‌ترین تعویض‌های نکونام در تبریز!/ علت این تعویض‌های استقلال چه بود؟

در دقایق وقت اضافه دیدار استقلال تهران و تراکتور تبریز جواد نکونام دو تعویض عجیب انجام داد.

عجیب‌ترین تعویض‌های نکونام در تبریز!/ علت این تعویض‌های استقلال چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در تبریز مقابل تراکتور به تساوی بدون گل رسید تا دو امتیاز حساس را از دست دهد. در این مسابقه که هر دو تیم فوتبال بی‌برنامه و ترسو را انجام‌ دادند یک اتفاق جالب رخ داد آن هم دو تعویض عجیب استقلال در وقت‌های تلف شده بود. جواد نکونام درست درحالی که داور مسابقه ۴ دقیقه وقت اضافی لحاظ کرده بود و اتفاقا ثانیه‌های پایانی آن هم سپری می شد میلاد فخرالدینی و جعفر سلمانی را وارد میدان کرد که تا این دو بازیکن وارد چمن شدند قاضی میدان سوت پایان را به صدا درآورد و توپی هم به تعویضی های نکونام نرسید.

معمولا مربیان زمانی که می خواهند وقت بازی را تلف کنند دست به چنین تعویضی می زنند که باید از نکونام پرسید علت تعویض‌های ثانیه های پایانی چه بود؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۷۴۹ //
ارسال نظر
 
  • فرشاد

    نکونام بازیکن پرافتخاری است ما استقلالیه ا دوستش داریم اماهرجامربی گری کرده تیم د فاع اتوبوسی ترسو وفاقدبازی زیبااینگونه ب ازی کردن زیبنده استقلال نیست اگرایشان رز ومه سنگینی داردماهم سابقه ۴۵سال هواداری داریم پس متلکهایی که به این وآن میزندشام ل حال مانمیشوداگراین بزرگوارفقط میخواهدب ادفاع اتوبوسی وفونبال علی اصغری مربی گری کندبرودمربی تیم ملی نپال شودنه استقلالی که این همه بازیکن طرازاول داردونزدیک به هزینه هزارمیلیارد برای یکسال داردهرکس م یگویدهرطورفوتبال بازی کندفقط قهرمان شودن ه فوتبال میفهمدنه هواداراست ونه چیزی ازف وتبال متوجه میشوداین همه هزینه ده هامیلی ون هواداربعد دفاع اتوبوسی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان