//
کدخبر: ۴۵۶۹۰۳ //

پیشنهاد متفاوت و هیجان‌انگیز برای یورگن کلوپ/ پیش ما برگرد!

یورگن کلوپ قرار است در پایان فصل از سرمربیگری لیورپول کناره‌گیری کند و باشگاه سابقش بروسیا دورتموند امیدوار است که بتواند او را به عنوان مدیر فوتبال در سال ۲۰۲۵ به خدمت بگیرد.

پیشنهاد متفاوت و هیجان‌انگیز برای یورگن کلوپ/ پیش ما برگرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

بروسیا دورتموند در نظر دارد که یورگن کلوپ را به باشگاه بازگرداند. کلوپ هفت سال را در دورتموند سپری کرد و آنها را به دو قهرمانی بوندسلیگا و فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۳ هدایت کرد. از زمان جدایی او در سال ۲۰۱۵، دورتموند افت کرد و بایرن‌مونیخ بر لیگ تسلط یافت تا اینکه بایرلورکوزن ژابی آلونسو امسال قهرمانی لیگ را از چنگ باواریایی‌ها درآورد.

در همین حال کلوپ بعد از جدایی از دورتموند، لیورپول را به اولین قهرمانی در لیگ برتر و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان، جام حذفی، جام اتحادیه، سوپرکاپ و جام باشگاه‌های جهان هدایت کرده است. این مربی آلمانی به دلیل خستگی و کم شدن انرژی قصد دارد در پایان فصل از آنفیلد جدا شود و یک سال استراحت کند و اعلام کرد که در این یک سال هدایت هیچ باشگاه یا تیم ملی هیچ کشوری را بر عهده نخواهد گرفت.

بر اساس گزارشی از ایندیپندنت، دورتموند در نظر دارد کلوپ را به عنوان مدیر فوتبال خود در سال ۲۰۲۵ به باشگاه بازگرداند. کلوپ در سال ۲۰۱۸ پیشنهاد بازگشت را رد کرده و به گزارش میرِر، عنوان کرده بود: «زمانی که در هواپیما بودم تلفنم زنگ خورد و آکی (هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل قدیمی دورتموند) پشت خط بود و گفت: یورگن، تو باید برگردی. خندیدم و فکر کردم شوخی می‌کند. به او گفتم: چطور به این فکر افتادی؟ مگر نمی‌دانی هنوز چند سال با لیورپول قرارداد دارم؟ نمی‌دانم چقدر در این مورد جدی بود اما فکر می‌کنم انتظار داشت پاسخ مثبت بدهم.» کلوپ همچنین اضافه کرد که به نظرش بازگشت امکان‌پذیر نیست، اما در را به طور کامل روی این ایده نبست. او افزود: «اگر در مواقع ضروری باشگاه به من احتیاج داشته باشد چرا نباید به آنجا بروم؟»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان