تاریخ انتشار: 1403/02/16 19:02
سرپرست هیات سه گانه استان تهران:
کد خبر: 1274587

می خواهیم رشته سه گانه را جامعه گسترش بدهیم/هنوز هم در بحث زیرساخت ها مشکلاتی داریم

سرپرست هیات سه گانه استان تهران گفت:رشته سه گانه را بایستی در جامعه گسترش بدهیم.
می خواهیم رشته سه گانه را جامعه گسترش بدهیم/هنوز هم در بحث زیرساخت ها مشکلاتی داریم

به گزارش فرتاک ورزشی

جمال محمدی ظهرامروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در نشست خبری عملکرد یکساله هیات ترای اتلون استان تهران (ورزش‌های سه گانه) ضمن تبریک روز معلم و کارگر در جمع خبرنگاران گفت: ترای‌اتلون یک رشته المپیکی است که متاسفانه در سنوات گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفت. متاسفانه به دلیل اطلاع رسانی ضعیف، این رشته علی‌رغم جذابیت بالایی که دارد، در کشور آنچنان شناخته شده نیست و هرکسی آن را نمی‌شناسد. در کشور ما متاسفانه به این رشته آن طور که باید و شاید نپرداختند و ما سعی کردیم با برنامه‌ریزی‌های موثر بتوانیم روی بُعد تبلیغات کار کنیم و این رشته را در سطح جامعه نیز وایرال کنیم و خداراشکر تا جایی که ممکن بود توانستیم این رشته را در جامعه هدف پیاده‌سازی کنیم.
رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان تهران تصریح کرد: متاسفانه کمتر به این ورزش نگاه شد و حمایت چندان زیادی از سوی مسئولین ندیدیم و این مسئولیت ما را بیشتر می‌کرد تا بتوانیم در برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت آن را ترسیم کنیم تا به موقع بتوانیم جای خالی‌ها را پر کنیم. یکی از این برنامه‌ها راه اندازی بحث استعدادیابی بود که یک قدم رو به جلو برای جذب نیروی انسانی موثر در این رشته بود.
محمدی در ادامه گفت: از خانم آهنگری خواستیم در کنار ما باشد و در حوزه بانوان حضور داشته باشد تا بتوانیم یک تیم خوب و آماده را وارد مسابقات کنیم. با توجه به اینکه ورزش ما یک رشته آبی، خاکی و معلق است؛ فراهم کردن یک بستر برای آمادگی ورزشکاران کار ما را بیش از پیش سخت خواهد کرد و این کار ما همیشه با دشواری‌هایی همراه بوده است.
وی افزود: متاسفانه در بحث فراهم سازی کمپ برای آماده سازی ورزشکاران ما همواره با مشکل رو به رو بودیم و متاسفانه استخری نداریم که مجوز ترای اتلون را اخذ کرده باشد. ما در تلاش هستیم تا در ادامه دوره‌های آموزشی برگزار کنیم. به منظور تعلیم مربیان و دعوت از مربیان و اساتید بزرگ در این ورزش باید بتوانیم به خوبی ورزشکاران قدرتمندی تعلیم دهیم و به رقابت‌های بین المللی اعزام کنیم.
رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان تهران گفت: مسابقه‌ای در ۲ هفته گذشته برای نونهالان برگزار کردیم و درصدد هستیم تا این مسابقات را هر ۳ هفته یکبار برگزار کنیم و شاهد گسترش این رشته در سطح جامعه باشیم و علاقمندان را به این رشته جذب کنیم. طبق جلساتی که با اساتید محترم داشتیم برنامه و موارد موردنیازمان را گفتیم و طی مشورت و جلسه‌ای که داشتیم موفق شدیم به یک جمع بندی موثر برای دستیابی به کیفیت مورد نظر در این رشته برسیم.
همچنین دبیر هیات ترای اتلون استان آدرس سایت هیات ترای اتلون استان تهران را  www.triathontehran.ir عنوان کرد که در دسترس عموم قراردارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqk5gg

آخرین اخبار