//
کدخبر: ۴۵۷۳۲۳ //

نقش تعیین کننده این سه بازیکن برای پرسپولیس در ۵ هفته پایانی/ اوسمار امیدوار به درخشش این سه ستاره

پرسپولیس در 5 هفته پایانی لیگ برتر امیدوار به درخشش این سه ستاره است.

نقش تعیین کننده این سه بازیکن برای پرسپولیس در 5 هفته پایانی/ اوسمار امیدوار به درخشش این سه ستاره
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز هفته بیست و ششم خود را انجام خواهد داد که پرسپولیس برای کسب مقام قهرمانی رقابت تنگاتنگی با استقلال خواهد داشت.

تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر، استقلال دارای 54 امتیاز بوده و در صدر جدول قرار دارد و در تعقیب آن پرسپولسی ایستاده است که 53 امتیازی بوده و تنها با یک اختلاف در رده دوم جدول جا خوش کرده است.

هر کدام از تیم ها تا پایان لیگ 5 بازی باقیمانده وتعیین کننده دارند که نتیجه هر یک از آنها می‌تواند در مشخص شدن قهرمان لیگ  نقش تعیین کننده ای بر عهده داشته باشد.

مهدی ترابی- دانیال اسماعیلی فر

 اوسمار در این 5 مسابقه امیدوار است با بهره گیری از پاس‌های دانیال اسماعیلی‌فر که تاکنون 6 پاس گل داده است و هم چنین امید عالیشاه و مهدی ترابی که هر یک 5 پاس گل داده اند ، فرصت را برای مهاجمین سرخ پوشان فراهم کنند تا با زدن گل از سوی آنها ضمن کسب سه امتیاز از هر بازی، شرایط را برای کسب مقام قهرمانی در پایان لیگ فراهم نمایند.

در هر حال پرسپولیس تنها در صورتی قهرمان خواهد شد که استقلال لغزش داشته باشد و خود آنها نیز بتوانند از این لغزش بهره ببرند ، کاری که در هفته گذشته از آن ناکام بودند تا هم چنان در جایگاه دوم قرار داشته باشند.

امید عالیشاه

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۳۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان