//
کدخبر: ۴۵۷۵۸۸ //
همه ما در شکل‌گیری این اتفاقات نقش داریم؛

پرسپولیس و سپاهان بیانیه مشترک بدهند

رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که ریشه توهین و بی احترامی در فوتبال و جامعه ایران از بین برود.

پرسپولیس و سپاهان بیانیه مشترک بدهند

احسان محمدی، رئیس دپارتمان مسؤولیت‌های اجتماعی فدراسیون فوتبال شب گذشته در گفت‌و‌گویی تلفنی در بین دو نیمه سپاهان و استقلال خوزستان که با تساوی یک بر یک تمام شد، درباره حواشی روزهای اخیر فوتبال ایران با تمجید از باشگاه سپاهان گفت: خوشحالم باشگاه باسابقه سپاهان و برآمده از دل مردم بافرهنگ اصفهان، واکنش نشان داد، خطا را پذیرفت و نقد کرد.

وی ادامه داد: اگر کسی یا باشگاهی از این اتفاق ناراحت شده و ادا در نمی‌آورد و ادعا نمی‌کند، سعی کند این اتفاق را بازتولید نکند، هر باشگاه در قبال هواداران خود همین‌طور مسؤولانه رفتار کند و همگی به کمپینی بپیوندیم که حال فوتبال را بهتر کند.

محمدی تصریح کرد: سپاهان و هوادارانش در دو دهه اخیر به فوتبال ایران و آسیا شور، هیجان و معنا دادند و وجودشان نعمت بود، همین که خطا را می‌پذیریم و در مسیر اصلاح قدم بر می‌داریم، رفتار بسیار خوبی است، باید از آن استقبال کنیم و به دنبال اما و اگر و توجیه نرویم.

رئیس دپارتمان مسؤولیت‌های اجتماعی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کاش این اتفاق می‌افتاد و این دو باشگاه با یکدیگر بیانیه مشترک می‌دادند و می‌پذیرفتند که در این رخداد قصوری رخ داده است، باید دست به دست یکدیگر بدهیم تا حال فوتبال را بهتر کنیم و مردم لذت بیشتری از فوتبال ببرند.

وی همچنین بیان داشت: مدیران و بازیکنان جلوی این رفتارها را بگیرند، دنبال مقصر نیستم بلکه کار غلط را هرکسی شروع کرد، باید پایان داد، سیاست چشم در چشم جز کورتر کردن دنیا دستاوردی ندارد؛ حتی وقتی هوادار به حریف پرخاش کند، حال بازیکن در زمین نیز بد می‌شود و اصلا همسو و همخوان با فرهنگ ما نیست.

محمدی با اشاره به این‌که  ورزش اول اسپانیا گاوبازی است، گفت: در همین هفته در یک بازی بازیکنان تیم ختافه با مادر خود وارد زمین شدند و به مادر احترام گذاشتند؛ امیدوارم بازیکنان، مربیان و اهالی رسانه و همه بپذیریم در شکل‌گیری این اتفاق نقش داریم.

رئیس دپارتمان مسؤولیت‌های اجتماعی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: آرزو دارم روزی اگر هواداران تیمی به حریف فحاشی می‌کنند، بازیکنان از هواداران بخواهند که این کار را نکنند، امیدوارم این روز را ببینم و برای این بازیکن تعظیم کند که به فوتبال، فرهنگ و زیبایی‌ها احترام می‌گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان