//
کدخبر: ۴۵۷۶۷۲ //

عکسی باور نکردنی از پسر شیطون پرسپولیسی/ چه زود پیر شد!+عکس

ستاره شیطون پرسپولیسی خیلی زود پیر شد.

عکسی باور نکردنی از پسر شیطون پرسپولیسی/  چه زود پیر شد!+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

بدون تردید باید یکی از شیطون ترین بازیکنان چند دهه اخیر پرسپولیس و فوتبال ایران را شیث رضایی دانست که تا وقتی بازی می کرد همواره حواشی خاص خود را داشت به طوری که در هر بازی شاهد یک حاشیه از او بودیم.

این پسر شیطون پرسپولیسی در آخرین تصویری که از خود در اینستاگرام منتشر کرده است، قیافه ای را به تصویر کشیده است که باورش سخت است بگوییم این همان شیث رضایی است که زمین و زمان رو در بازی و خارج بازی به دردسر می انداخت.

در هر حال عمر است و می گذرد اما اینقدر زود قیافه ات پیر بشود خودش یک دنیا حرف دارد.

بیوگرافی شیث رضایی

شیث رضایی خنکدار زادهٔ ۱۳ فروردین ۱۳۶۳ بازیکن سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس است. او سابقه کاپیتانی در تیم پرسپولیس و بازی در رده‌های مختلف تیم ملی را دارد.

دوران باشگاهی شیث رضایی

او از فصل ۸۳ عضو تیم پرسپولیس تهران شد. وی در نیم فصل دوم سال ۸۶–۸۷، به دستور افشین قطبی سرمربی تیم پرسپولیس از این تیم اخراج شد. این اخراج به معنای بازیکن آزاد اعلام شدن او نبود، شیث رضایی از حضور در تمرینات پرسپولیس و مسابقات منع شد. پس از دربی شصت و نهم، او به دلایل نامعلومی توسط علی دایی، سرمربی پرسپولیس کنار گذاشته شد اما به دنبال سه شکست پیاپی این تیم در لیگ برتر و دریافت ۷ گل در دو بازی، دایی در نهایت موافقت کرد که کاپیتان تیمش دوباره در تمرینات حاضر شود.

شیث رضایی و حضور در تیم ملی

وی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ عضو تیم ملی امید بود. وی در مهر ۱۳۸۵ برای شرکت در تورنمنت تدارکاتی LG، به تیم ملی دعوت شد. او اولین بازی ملی خود را در مقابل عراق در ۱۲ مهر ۱۳۸۵ انجام داد و در این دیدار توانست نخستین و تنها گل ملی خود را به ثمر برساند.

 

شیث رضایی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان