//
کدخبر: ۴۲۳۷۶۹ //

پویا دادمرز به مدال برنز رسید

پویا دادمرز در دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با برتری مقابل حریف خود به مدال برنز دست پیدا کرد.

پویا دادمرز به مدال برنز رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روز دوم با پیکارهای مقدماتی و نیمه‌نهایی سه وزن 60، 72 و 97 کیلوگرم در بلگراد دنبال شد که تیم کشورمان از راهیابی به فینال بازماند و فردا شب (اول مهر) با مهدی محسن‌نژاد و محمدهادی ساروی شانس کسب مدال برنز دو وزن 60 و 97 کیلوگرم را خواهد داشت.

بعد از برگزاری کشتی‌های نیمه‌نهایی سه وزن دوم، مرحله پایانی کشتی‌های اوزان 55، 77، 82 و 130 کیلوگرم آغاز شد که پویا دادمرز اولین دیدار رده‌بندی 55 کیلوگرم را مقابل حریف قزاقستانی برگزار کرد و علیرضا مُهمدی و امین میرزازاده نیز مقابل رفیق‌ حسین‌اف آذربایجانی و رضا کایالپ ترک قرار گرفتند.

وزن 55 کیلوگرم:

اولین مدال جهانی دادمرز در دومین جهانی

پویا دادمرز که روز گذشته با قبول شکست مقابل الدانیز عزیزلی از رسیدن به فینال وزن اول بازماند با شکست موکوشیف قزاقستانی در دومین مسابقه جهانی اش به مدال رسید. دادمرز که سال گذشته هم عضو تیم ملی ایران در بلگراد بود در وقت اول و بعد از دریافت امتیاز کم کاری، در خاک دو بارانداز متوالی را اجرا کرده و 5_صفر پیش افتاد. اخطار امتیاز بعدی را حریف قزاقستانی گرفت که نتوانست از دادمرز امتیاز بگیرد. حریف وی درخواست چلنج داد ولی به نتیجه نرسید و این کشتی 6_ 3 به سود دادمرز تمام شد تا او این بار با برنز جهانی، صربستان را ترک کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان