//
کدخبر: ۴۶۳۸۹۶ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی دوشنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۳ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ دوشنبه 4 تیر ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی دوشنبه 4 تیر ماه 1403 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

اشعاری که دعوت به صبر می‌کند، در حقیقت نویدِ آینده‌

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 281 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گرچه از او بی وفایی ها دیده ای، ولی همچنان دوستش داری و او را از چشم بد حسودان به خدای بزرگ می سپاری. تو که تا این حد او را دوست داری و به خاطرش حاضر به انجام هر کاری هستی و از هیچ سختی و مشکلی هراس نداری، پس از چه اینطور بی قراری و بی تابی می کنی؟ شکیبا باش که همه کارها با صبر و شکیبایی به نتیجه مطلوب می رسد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* ای صبا بیا به من بگو که دل من بر چهره و خال مشکین تو، حقی از دوستی و وفا داری دارد. پس بر تو است که آن را در چین زلف معطر خود با عزت نگاه داری.

* در بزمی که به یاد لب شیرین یار ساغر بر می گیرند، مستی که در آن مجلس از خود بیخود نشود و هستی خود را فراموش نکند. حقیقتاً فرو مایه و پست است.

* ابرو و مال از خدمت در میکده قلندران به دست نتوان آورد زیرا هر که باده معرفت نوشید، دست از هستی می شوید و به فنای فی الله می رسد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خاطر و یادگاری عزیز داری و به او و ناراحتیش فکر می کنی. متاسفانه او سر سازگاری با شما ندارد ولی شما سخت به او علاقه مند شده اید. حافظ به شما توصیه می کند که صرف نظر کن و به او پای بند نباش که زیان و ضرر دارد.

۳- مقدمات این نیت فراهم نشده. بهتر است از آن منصرف شوید زیرا به زودی با شخص مهمی ملاقات خواهید داشت و او درهای صفا و محبت را به روی شما باز می کند. از سخنان وی و تجربه های او بهره بگیر.

۴- با همسر یا پدر خود مهربان باشید زیرا جدیداً گرفتاری سختی دارد و حوصله کاری ندارد. به او بگویید از این معامله و کار صرف نظر کند که به نفع وی نمی باشد. بد اخلاقی او نتیجه وسواس و تردید وی می باشد. اگر می خواهید همسر یا نامزد یا دوستتان وفادار بماند، با حضور قلب و معنی سوره مبارکه نور آیه ۳۲ تا ۳۸ را به مدت ۷ شب بخوانید.

۵- از طریق موبایل و اینترنت می توانید به این موضوع دست یابید و از فرصت داده شده به هر ترتیب که صلاح بدانید، استفاده کنید ولی مواظب خطرات احتمالی آن هم باشید.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 363 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما مدتهاست به عاشقی شهره ای ولی خود از برملا شدن رازت بی اطلاعی. درد تو درد عشق است و درمانت نیز با عشق. نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هردو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. حتی اعتمادی به کار جهان نیز نمی باشد. پس هراسی به دل راه نده و از مدت عمر نهایت استفاده را ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به چیزی دلبستگی پیدا کرده اید که ناپایدار می باشد. باید بدانید که جمال، زیبایی، ثروت و مقام را دوام و بقایی نیست بلکه اینها وسیله ای بیش نیستند. پس اگر می خواهید موفق شوید، راه بهتری انتخاب کنید زیرا این نیت نیاز به تفکر و مقدمات دارد.

۲- همه می دانند که شما دارای اخلاقی نیکو هستید و از صمیم قلب میل دارید گره از کارهای مردم بگشایید. به همین جهت است که خداوند تاکنون شما را تنها نگذاشته و در همه احوال به شما و خانوادیتان کمک فرموده است. پس با سرعت، پشتکار، دقت و علاقه تلاش کنید که موفقیت در چند قدمی شما و خانوادیتان می باشد.

۳- شما خیلی زود رنج و خودخور هستید. در دراز مدت این خودخوری بدان مرحله می رسد که موجب افسردگی خواهد شد. پس به خود بیایید و با توجه به جوانب هر کار تصمیم بگیرید.

۴- یکی از اقوام نزدیک را دلخور کرده اید. او خیر شما را می خواهد. فوری دل او را بدست آورید. زندگی آرام و خوش خود را خراب نکنید. همسری مهربان، فرزندانی باهوش و زندگی خوبی خواهید داشت. شما باید ارزش واقعی مهر و محبت همسر خود را درک کنید. به عناوین گوناگون او را آزار می دهید و دلسرد می کنید. سعی کنید تغییر روش بدهید.

۵- به زودی خوابی خواهید دید که در قلعه ای بزرگ هستید. نشانه اینکه خداوند به شما یا خانوادیتان پسر خواهد داد و یا یکی از فرزندان به درجات عالی خواهد رسید و موفق می شود.

۶- وضع مسافر تا یک هفته دیگر خوب می شود. بیمار شفا می یابد. هدیه ای دریافت می کنید. مسافرتی مهم در پیش است. خرید و فروش هر دو سودآور می باشد.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 452 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تردید و وسواس از عوامل بازدارنده در رسیدن به هدف است. تردید را از دل خود بیرون کن و بدان که در این راه پرخطر که تو قصد آغازش را داری، تنها عامل نجات و پیروزی همت عالی است. کوشش کن که از خوان گسترده پروردگار بی نصیب نمانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* انسان و فرشته تابع وجود عشق هستند و اینها برای محبت لاله خلق شده اند. پس حال که اینگونه است، از خود اخلاصی نشان بده تا نیک بخت شوی.

* چونکه تو صاحب نظر نمی باشی، پس خواستار وصال جانان مباش زیرا جام جم برای کور سودی ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت دارای ویژگی های خاصی است که می تواند برای شما سعادت آفرین باشد به شرط آنکه دقت، سرعت عمل و زیرکی را از دست ندهید. آنگاه از انجام آن نگران نباشید زیرا مقدمات لازم فراهم می باشد. تنها به اراده و پشتکار شما نیاز است.

۳- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار می باشید اما به تازگی حسودان قصد تخیب این بنای زیبا را دارند. چون از علاقه و حسن نیت خانواده شما سوء استفاده می کنند. بر شما لازم است که اجازه سوء بهره برداری به آنها ندهید.

۴- سوء ظن شما بی مورد است زیرا او جرات این کار را ندارد ولی حسودان قصد خراب کردن ساختمان با محبت شما را دارند. پس هوشیارانه عمل کنید چون او خیلی شما را دوست دارد ولی راه و رسم ابرازش را به جهت لجبازی نمی داند.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با نظم و انضباطی، دوستار موسیقی، وفادار، صمیمی، فهمیده، با گذشت، مهربان و با گذشت.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 151 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی مهلت کوتاهی است. فرصتی برای غم خوردن نیست. به خاطر کسب سود بیشتر قصد آغاز کار جدیدی را داری. این کار اگرچه دارای سود مادی است ولی با توجه به سختیهای آن و خطراتی که تو را در این راه تهدید می کند ارزشی نخواهد داشت. از این کار چشم پوشی کن که سود آن به زیانش نمی ارزد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اندوه و رنج فراوان تحمل کرده ای و اینک افسوس بر آمال و آرزوها و تلاش های گذشته می خوری. اشکال ندارد. ماهی را هر وقت از آب بگیری، تازه است. گذشته را کلاً رها کن و اندیشه را پاک کن. طوفانی در زندگی شما پدیدار شده. اینک در حال فروکش می باشد. قناعت را پیشه کن و بر خدای عزو جل توکل کن که به مرادت می رسی.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* بهتر است که چهره از عاشقان خود پنهان داری. چه مسرت تسخیر ملک دل ها با رنج غم خواری، سپاه دلدادگان برابر نتواند بود.

* مانند حافظ به قناع کوش و دنیای پست را ترک کن زیرا یک جو منت فرومایگان به صد من طلا نمی ارزد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل، دوستدار استراحت، عدم علاقه به کار دیگران، اهل خانه، پر حرف، رویایی، دقیق، پشتکاردار، رفیق دوست، بدون خطر، ناز پرورده، محتاط، خوددار، متین، عاشق زندگی خوب، راحت طلب و وسواسی.

۴- مسافرت بهترین تسکین شماست. بیماری شفا می یابد. در زندگی شما تحول اساسی روی می دهد. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذرخود را ادا کن. خرید و فروش تفاوتی ندارد. طلاق عملی است ولی برای ازدواج مقدمات آن فراهم نمی باشد. از مسافر خبر و هدیه می رسد. سوره مبارکه الواقعه از آیه ۷۰ تا آخرش را بخوان تا بیمار سرطانی خانواده شما بهبودش سریع شود زیرا خطر از او رفع شده است. ازدواج و خرید و موفقیت تحصیلی و علمی و تغییر شغل عملی گردد. نگرانی شما موردی ندارد و ناشی از عدم اتکای به نفس شما می باشد.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 486 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی حیات کوتاهی است و دنیا را دلبستگی نشاید چرا که به هیچ کس وفادار نمانده است. بدان که آنچه از زندگی حاصل انسان می شود محصول کشته های خود اوست، پس بذر نیکی بکار تا محصولی نیک درو کنی که تو را هم خیر دنیاست و هم ثواب آخرت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* همانا ساقی به حافظ بیش از اندازه مقرر شراب داد چنانکه گیسوی پیشانی درهم او و عمامه مولوی اش پریشان گشت.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دنیا ارزش این همه خود خوری و غصه خوردن را ندارد. جمشید با آن همه جلال و شکوه مرد و از او تنها نامی باقی ماند. پس به شما توصیه می کنم این اندازه به امور دنیا و مادیات فکر نکنید بلکه در امور معنوی کوشا باشید و در هر کار و هر حال یاد خدا باشید و دل و قلب خود را با سوره های قرآن و کلام وحی روشن سازید.

۳- اخیراً دغدغه خاطر پیدا کرده اید. همین هفته به یکی از مشاهد متبریکه رفته و نذری برای نیت خود کنید. پس از سه هفته نتیجه خوبی خواهید دید. از کمک و مساعدت به دیگران غافل نباشید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، حس ششم قوی، عاشق خانواده و همسر، مهربان و کمک رسان.

۵- قلب پر مهر و محبت شما جایی برای کینه و دشمنی ندارد. پس او را ببخشید و بیش از این آزارش ندهید. گرفتاری موجود در مورد یکی از عزیزان به زودی بر طرف می شود و تولد پسری را در خانواده شما نوید می دهم. مسافرتی مهم و سود آور در پیش دارید. پدر یا همسرتان در انتظار ارتقای مقام یا کسب ثروتی است که تا سه ماه دیگر چنین انتظاری روی خواهد داد.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 244 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیک بختی و سعادت از آن شماست. به خدا توکل کن که هرکه به او توکل کند، بر مشکلات و سختی ها فائق می آید. روزگار خوبی در پیش روی خواهی داشت به شرط آنکه از مصاحبت با دوستان ناباب بپرهیزی و معنای واقعی زندگی را که همان عشق و محبت است به خوبی دریابی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم و پنجم می فرماید:

* مجلس خرمی و شادی آماده است و یاران جمع شده اند. برای مصون ماندن از چشم زخم، آیه ان یکاد را بخوانید.

* آلات موسیقی از چنگ و رباب می گوید که پیام عشق را بشنوید زیرا این آهنگ موسیقی، نوای دل است.

* ببین عاشق و معشوق خیلی فرق و تفاوت وجود دارد. وقتی محبوب ناز نشان می دهد، شما که عاشقید، اظهار نیاز و احتیاج کنید تا او لذت ببرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- روزگار شادی آفرینی در پیش دارید، به شرط آنکه علاقه، اراده، سرعت عمل و فعالیت همراه شما باشد.

۳- همین هفته یه یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. توکل بر خدا داشته باشید، پیروز و موفق می شوید. زیرا دعای خیر، موجب می شود حتماً پیروز شوید.

۴- از زندگی خوبی برخوردار هستید. ارزش آن را بدانید و بیهوده لجبازی و وسواس به خرج ندهید. انسان کسی است که در ناخوشی، خوش باشد. در غم، شاد باشد. زیرا که مراد در بی مرادی به هم پیچیده است و در آن مورد، غصه رسیدن بی مرادی، درد است. پس غصه خوردن دردی را دوا نمی کند. رها کن.

۵- دل کسی را شکسته اید. همین هفته از او دلجویی کنید. ۳ فرزند در طالع دارید. شغل و مقام خوبی در انتظار خواهید داشت. در معامله ای سود می برید ولی مواظب باشید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش باطن، فرشته خو، با وفا، مهربان، جذاب، اصیل، دلپذیر، آرام، متین، مادی گرا، پر انرژی، بزرگوار، جدی، معصوم و بی گناه، با خیر و برکت، موافق، اهل صلح و سازش، دوست داشتنی و بموقع صبور.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 405 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در تمام مدت عمر و زندگی خود همیشه در کارهای خود نیت خیر و خیال خدمت به خلق خدا را در سر داشته ای و طعنه و تحقیر دیگران در شما خللی وارد نکرده است. به پاس این اخلاق نیکو به زودی رحمت الهی شامل حالتان خواهد شد و کارهایتان سروسامان می یابد و مشکلات مالی شما کاملا مرتفع می گردد و این پاداش فطرت پاک شماست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اخلاق خوبی برخوردار می باشید و صداقت شما نزد همگان مشهور و معلوم است اما گرفتار کسی، چیزی یا مکانی شده اید و فکر می کنید اگر آنرا به دست آورد یا آنجا بروید، به تمام آرزوهایت جامه عمل پوشانده می شود. در حالیکه سخت در اشتباه هستید. هر جا بروید، آسمان همین رنگ است و هر که را دوست بدارید، همین رنج است.

۲- این نیت فراز و نشیب های فراوانی دارد که باید از انجام آن صرف نظر کنید. زیرا شما قدرت تحمل بار سنگین، درد و رنج این راه و سفر را ندارید اما اگر فکر می کنید می توانید، پس باید ابتدا مقدمات آن را فراهم آورید. آنگاه با اراده ای قوی، تلاش مضاعف و اندیشه ای تابناک اقدام کنید تا موفق شوید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و تقاضای گشایش کار کنید که بسیار مثمر ثمر است.

۴- کسی را در هفته گذشته رنجانده اید. او عزیز است و شما را دوست دارد. بجاست از او دلجویی کنید. زیرا او خیرخواه شما می باشد و می بیند که حسودان قصد فریب شما را دارند.

۵- علم انقلاب بیرون است و ایمان انقلاب درون و خودخواهی منشاء همه مفاسد است.

۶- اگر حوصله کنید به مدارج بالا دست می یابید. پس شتاب را کنار بگذارید و بر اعصاب خود مسلط شوید.

۷- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* قسم به جان مرشد و پیر دیر و حق نعمت و راهنمایی او که در سرمن جزعلاقه برای فرمان و اطاعت او نمی باشد.

* اگر چه بهشت جای گناهکاران نیست لیکن شراب بیاور که من به رحمت خداوندی پشتگرمی درام.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۸- به زودی خوابی خواهید دید. در جنگلی سبز و خرم، با دوستان قدم می زنید. تعبیرش تحول کلی و اساسی حاصل می شود و سود سرشاری توام با موقعیت عالی و خوشحال کننده به دست می آورید. مبارک است.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 462 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی در گذشته و بیش از اندازه نگرانی برای آینده کار انسان عاقل نیست. تو باید به حال و فرصتی که در دست داری فکر کنی و آن را غنیمت شماری، زیرا ممکن است فردا دیگر چنین فرصتی در اختیارت قرار نگیرد. اشتباهات و گناهان گذشته ات به شرطی مورد لطف و عفو پروردگار قرار می گیرد که واقعا نادم شده باشی و هرگز آنها را تکرار نکنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اقبال شما در ترقی و تعالی است و آینده ای بسیار درخشان در انتظار شما می باشد. به شرط آنکه توکل بر خدا داشته باشید و از تلاش و کوشش دست برندارید. سعی کنید راز دلتان را کمتر برای هر کس تعریف کنید و به عبارت دیگر، همه را محرم اسرار خود ندانید زیرا همگان همه چیز ندانند.

۲- به زودی ملاقاتی سودمند با یکی از بزرگان خواهید داشت که در سرنوشت شما یا همسر یا پدرتان موثر خواهد بود. در معامله ای سودآور شرکت خواهید داشت. در نتیجه خرید و فروش هر دو مناسب می باشد.

۳- به زودی به مسافرتی سیاحتی یا زیارتی خواهید رفت که تحول و دگرگونی خاصی در زندگی شما و خانودیتان ایجاد می کند، بطوری که از این سفر خاطرات توام با درس های معنوی نتیجه می گیرید.

۴- از نیکی کردن خوشحال می شوید، پس این اخلاق پسندیده را از دست ندهید مانند باران به همه محبت کنید که خداوند پاداش خیر خواهد داد.

حضرت علی (ع) در خطبه ۸۸ نهج البلاغه می فرمایند: "بندگان خدا با دیده آموختن بنگرید و به یاد رفتار و اعمالی باشید که پدران و برادرانتان در بند آنها هستند و بر پایه آنها به پای میز محاسبه کشیده می شوند."

۵- این نیت با صبر و حوصله عملی میگردد ولی شتاب و عدم توجه آن را به خطر می اندازد. از طریق موبایل و اینترنت خبرهای خوشی خواهید شنید.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 221 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از این لج و لجبازیها درمانده و مستاصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری، اما بدان که راه عشق راهی است پر فراز و نشیب و اگر تمایل رسیدن به مقصود را داری باید آهسته و پیوسته بروی و متواضع و فروتن باشی. مشکل تو خودت هستی. کمی عاقلانه تر فکر کن، راه حل مسائل پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرکاری بکنی او ناز و کرشمه می کند و بهانه ای دیگر می آورد. علتش توجه بی اندازه شما به او می باشد. پس قدری خوددار باش و برای مدت یک ماه از محبت خود بکاهید تا ارزش کارهای شما را بداند.

۲- طوری وانمود کنید که دیگر مایل به ملاقات نمی باشید تا او به خود بیاید. شاید اولین دفعه عکس العمل نشان دهد ولی شما جا نزنید و از میدان خارج نشوید و دست خود را رو نسازید.

۳- او آدم عاقل و خیلی باهوشی است. فقط دمدمی مزاج می باشد پس بهترین راه همانست که گفتم، یعنی مدارا کنید تا سرش به سنگ بخورد.

۴- گمشده خود را می یابید. تغییر شغل صلاح نمی باشد. تغییر مکان جایز نیست. خرید خوب است ولی فروش سودمند نمی باشد.

۵- کسی از شما رنجیده، او مستجال الدعوه است. لطفاً دل او را بدست آوریدکه سودمند است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، خوشگذران، ناز و ملوس، دوست داشتنی، اصیل، با شخصیت، با سلیقه، منطقی، رفیق باز، گریان، باهوش، سازشکار، زیردست نواز، صلح جو و زود رنج.

۷- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. حتماً موفق می شوید. هدیه ای دریافت می کنید، پس نذر خود را ادا کنید تا مسافر شما به سلامت باشد.

۸- گردنبند عشق و مهر و محبت، بر گردن شماست و می توانید همه را اسیر و برده خویش سازید. پس نگران نباشید و به زندگی درخشان و امید بخش خود لبخند بزنید و نگران نباشید.

۹- رنگ لیمویی علاوه بر برازندگی شما، دارای مفهوم آگاهی و خودآگاهی شماست که از دریچه عقل، سنجش و منطق به زندگی نگاه می کنید. در آینده به زندگی زیاد لبخند خواهید زد.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 319 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست در تهذیب نفس کوشایی و بر حرص و طمع خود لگام زده ای، اما بدان برای رسیدن به مراتب عالی باید مرحله به مرحله پیش بروی. تا شاگردی نکنی استاد نخواهی شد. از تجربیات افراد دانا در این راه استفاده کن. به خدا توکل کن تا اجر تلاشهای خود را ببینی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- نتیجه این فال را به شما تبریک می گویم. قدم در مسیری گذاشته اید که نیاز به سرعت عمل، دقت، مهارت و فکر دارد و سرانجامی نیکو و عالی هم خواهد داشت. حرکت در این راه بر شما مبارک باد. به شرط آنکه از استادانی کار آزموده بهره بگیرید و راهنمایی شوید.

۲- اگر این مسیر را با اراده ای قوی طی کنید و ادامه دهید، در آینده از چنان محبوبیت و شهرتی برخوردار می شوید که همه آرزوی دیدار و ملاقات شما را خواهند داشت و اگر این نیت را برای کسی دیگر گرفته اید، این سخنان را به او بگویید که با تصمیمی قوی ادامه دهد و دلسرد نشود که سختی های راه به شیرینی آن می ارزد.

۳- به شما مژده می دهم که زندگی بسیار خوبی در انتظار شماست. آینده ای درخشان دارید. مسافرت صلاح نمی باشد. خرید و فروش عالی است. شغل و مقام مهمی به شما پیشنهاد خواهد شد. تغییرات کلی روی می دهد. ازدواج عملی است ولی طلاق راهی طولانی دارد. مسافرت مهمی در پیش دارید و ملاقات خوبی دست می دهد.

۴- در ۶ شب آینده خوابی خواهید دید که به مسافرت میروید. نشانه آنست که به سوی حقایق نوین درونی و اندیشه های تازه حرکت می کنید، بطوری که درهای خوشبختی به روی شما باز می شود.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 477 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی توام با آرامش و شادی داری و از هر نعمتی به اندازه کافی بهره مندی و این برای تو گنجی است که از تمامی گنجهای دنیوی با ارزش تر است و اگر این آرامش را به مال دنیا بفروشی، بسیار ارزان فروخته ای و آنچه از دست داده ای در مقابل آنچه بدست می آوری بسیار ناچیز است. پس از زندگی خود لذت ببر که زندگی واقعی آن چیزی است که تو از آن برخورداری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، هفتم و هشتم می فرماید:

* بیا که وسعت این کارخانه جهان به سبب زهد، چون تو رونق نمی یابد و به سبب ستم چون من از نظم خود خارج نمی شود.

* از این باد گرم مرگ آور حمله امیر تیمور که به سوی باغ و شیراز وزید، جای تعجب است که هنوز بوی گلی به مشام می رسد.

* ای دل در شکیبایی کوشش کن که خداوند نمی گذارد رنگین پربهای پادشاهی به دست دیو برسد. (تلمیح به داستان حضرت سلیمان)

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- اینکه آدمی با ایمان و شکرگزار می باشید، بسیار عالی است و خداوند به شما کمک می کند. اما توجه داشته باشید که باید به زیردستان و نیازمندان کمک کنید و صله ارحام را فراموش نکنید تا هر چه از خداوند می خواهید، بر آورده شود.

۳- برای اجرای این نیت جای نگرانی وجود ندارد. به زودی کارها بر وفق مرادتان خواهد بود و رقیبان شکست خورده و شما پیروز می شوید. مسافر شما کاملاً تندرست و خرسند از کار خود خبرها خواهد داد. پس نذر خود را ادا کنید.

۴- فرزندی شایسته و همسری مهربان و زندگی آرامی شما را خوشبخت کرده است. انتظار شما برآورده می شود. نگران نباشید.

۵- به پدر و مادر، خدمت و محبت کنید. خرید و فروش را توصیه می کنم. ازدواج عملی می گردد. قرض ادا می شود. مسافرتی سیاحتی یا زیارتی در پیش دارید که اندیشه شما را منور و دید شما را وسعت خواد بخشید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: عزت نفس بالا، مسلط بر خود، پاک، یک رو، قانع، دوستار خانواده و احساساتی.

فال حافظ ۴ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 148 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام تلاش خود را به کار بسته ای تا به مقصود برسی. تا به حال هر کاری که فکر می کردی درست است انجام داده ای. به تلاش و کوشش خود ادامه بده که بالاخره جوینده یابنده است و تو نیز به هدف بزرگ خود خواهی رسید. و آنچه را که می خواهی به دست خواهی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: خانواده دوست، مهربان، بی ریا، زود رنج، رفیق دوست، دستتان بی نمک است، با استعداد، سخنران، نویسنده مآب، ولخرج، بخشنده، دانا، فکور، خلاق و محترم.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم و پنجم می فرماید:

* هر کسی که نگاه بر چشم مست یار افکند، گفت نهی کنند از منکر. کجاست تا این مست را بازداشت کند.

* خرسند دل کسی باشد که مانند حافظ، ساغری از می عشق که از روز نخست به آدمی داده اند، بنوشد.

۳- او یاری محبوب و خاطره انگیز است اما راه و رسم عشق را نمی داند. این مشکلی است که تا پایان کار گریبانگیر شماست، زیرا عشق بی پروایی و ابزار این کار را می طلبد. وقتی که کسی تا این اندازه ترسوست، پس رهایش کنید. بهتر است زمان را از دست ندهید، زیرا زمان بسیار کارساز است.

۴- به زودی ملاقات مهمی در پیش دارد که این دیدار بسیار سودمند می باشد. همسر یا پدر شما در معامله ای و کاری زیان دیده و نمی تواند ابراز دارد. به او بگویید به زودی جبران می شود و او همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برود و دعا کند که گشایش بسیار است.

۵- پدر و مادر راار احترام بگذارید و بدانید که زندگی نسبتاً آرامی دارید. با سخنان بیهوده آن را خراب نکنید و دست از لجبازی بردارید. زیرا همه شما را دوست دارند ولی شما جانب انصاف را نگه نمی دارید !

۶- مسافر شما اوضاعش رو به بهبودی است. به زودی از او خبر خوشی دریافت می کنید. خرید سود آور است ولی فروش موقعیت ندارد. طلاق مدتی طول می کشد اما مقدمات ازدواج را فراهم نکرده اید. سفری مفید و سودمند در پیش دارید و ملاقات مهمی خواهید داشت که برای آینده شما مفید است.

۷- در این هفته خوابی خواهید دید که دندان شما لق شده است. تعبیرش اینکه بیماری یا مشکلاتی به سراغ خانواده شما می آید که باید با صدقه رفع کنید ولی از طرف دیگر از یک موقعیت و معامله ای سود آور بهره مند می شوید و به زودی مشکلات زندگی را پشت سر می گذارد و به هدف خود می رسید.

۸- به سلامتی خود بیشتر توجه کنید. غذا عامل اصلی زندگی است. روحیه خود را شاد نگه دارید. از طریق موبایل و اینترنت سودها خواهید برد.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد