//
کدخبر: ۴۷۰۳۹۳ //
فال | فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت کبیر جمعه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳

فال تاروت کبیر جمعه 19 مردادماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال تاروت کبیر جمعه 19 مرداد ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید

فال تاروت کبیر جمعه 19​ مرداد​ ماه 1403 کاملاً واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می‌تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

 

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت چهار شمشیر

فروردینی ماهی جان، دردناک است وقتی می‌خواهی کاری انجام دهی، اما هر دری را که می‌کوبی، باز نمی‌شود. ممکن است در این روز احساس شکست کنید، اما مقاومت به سادگی فرصتی برای یافتن روزنه ای است که برای شما کار می کند.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت هیروفانت معکوس

اردیبهشت ماهی، دیگران را قضاوت نکنید ممکن است امیدوار باشید که شخصی کارها را به روشی که شما انجام می دهید انجام دهد، اما اگر او امتناع کرد، چه کاری می توانید انجام دهید؟ باید به مردم اجازه دهید همانی که هستند باشند. این تجربه را درس عشق بی قید و شرط در نظر بگیرید.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت سه جام، معکوس

خرداد ماهی عزیز، لازم نیست دلیلی برای خواستن آنچه می خواهید داشته باشید. شاید ایده داشتن یک گنج خاص را دوست داشته باشید. اگر پولی به دست آورده اید که چیزی برای خودتان به دست آورید، خودتان را درمان کنید!

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت هفت چوبدست

تیرماهی جان، شما به اندازه یک بلیط خراش دار با جایزه برنده خوش شانس هستید. امروز از آن روزهایی است که هر کاری که انجام می دهید و دست می زنید تبدیل به طلا می شود. بهترین زمان برای این است که خودتان را کنار بگذارید و یک ریسک حساب شده بپذیرید. تا زمانی که تصمیم نگیرید تلاش کنید، هرگز نمی دانید به آنچه از زندگی می خواهید می رسید یا خیر.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت تک سکه

مرداد ماهی، شما همیشه اولین کسی هستید که وقتی چیزهای خوبی براتون پیش میاد تشکر میکنید. این زمانی است که قدردانی شما حد و مرزی ندارد. دلت پر از امید شما پیش‌بینی می‌کنید که دنیا مکانی عالی باشد، و واقعاً هیچ چیزی در این دنیا وجود ندارد که بخواهید بیشتر از خوشحالی باشد.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت اعتدال

شهریور ماهی، شما بخش زیادی از خود را به دیگران داده اید و اکنون زمان آن رسیده است که شفا پیدا کنید. چیزهایی در زندگی شما هستند که نیاز به زمان برای خودتان دارند. ممکن است بخواهید کارهای بیشتری انجام دهید اما کمی خودداری کنید. اجازه دهید ذهن و بدن شما قوی تر شوند، بنابراین زمانی که کارها را انجام می دهید، استقامت لازم برای دیدن تلاش را داشته باشید.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت نه چوبدست معکوس

مهرماهی عزیز، تقصیر را به گردن ماه یا وضعیت مردم در این روزها بیندازید. شما خواهید دید که افراد خاصی هر چقدر هم که از آنها بخواهید هرگز با دیگران مهربان نخواهند بود. در چنین روزهایی ممکن است همدلی کم به نظر برسد. نکته اصلی این است که از تبدیل شدن به یکی از تلخ ها جلوگیری کنید.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدست

آبان ماهی ها، افرادی که شما را به خوبی می شناسند نیز می توانند بگویند که وقتی به یک شخص اهمیت می دهید چقدر عمیقا دوست دارید و چقدر متعهد هستید. شما قلب طلایی دارید، به همین دلیل است که امروز از خودتان بدون اینکه در ازای آن چیزی بخواهید، خواهید بخشید. شما به سادگی از تماشای تجربه لذت بهینه دیگران لذت می برید. این چیزی است که شما را خوشحال می کند.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت قضاوت

آذر ماهی جان، شما در حال پاک کردن تخته سنگ هستید و تصمیم می گیرید کارها را متفاوت انجام دهید. امسال زمانی برای تغییر است و شما آماده اید تا فرصت های جدید را با آغوش باز در آغوش بگیرید. شما از قبل می دانید که از زندگی چه می خواهید، و به دنبال آن خواهید بود.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت عدالت

دی ماهی عزیز، تعطیلات می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، اما همچنین زمان عدم تعادل است. پرخوری میکنی در محل کار آنقدر که دوست دارید کار نمی کنید، و حتی با وجود اینکه وقتتان را با خانواده و دوستانتان سپری می کردید، هیجان انگیز و کمی خسته کننده بود. اکنون روز استراحت است. وقت آن است که دوباره تمرکز کنید و به مرکز خود بازگردید. فردا روز بهتری خواهد بود.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت هشت چوبدست

بهمن ماهی عزیز، هیچ کس مجبور نیست دوبار از شما بپرسد. امروز برای شما بسیار آسان است که به آینده بله بگویید. شما فقط نیاز دارید و می خواهید که یک نفر شما را باور کند. ایمان آنها به پتانسیل شما مانند یک پله از یک نردبان است که به شما اجازه می دهد تا تمام مسیر را به سمت قله بالا بروید.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت جهان

اسفند ماهی ها، از انتخاب خود احساس خوبی دارید. شما هر روز برای بهتر شدن تلاش کرده اید و اکنون تصمیمات شما نتایجی را نشان می دهد. این قطعا باعث می شود احساس بهتری نسبت به آینده و زندگی خود داشته باشید. انگار کائنات تصمیم گرفته است که رفتار خاصی با شما داشته باشد و دنیا را به شما پیشنهاد دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد