//
کدخبر: ۴۵۹۲۵۰ //
استاندار کرمانشاه:

شهادت آیت‌الله رئیسی ثمره یک عمر مجاهدت بود/ ادامه راه شهدا، راه عزت و‌ عظمت جامعه است

استاندار کرمانشاه در اجتماع مردمی عزاداران کرمانشاه گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی ثمره یک عمر مجاهدت بود.

شهادت آیت‌الله رئیسی ثمره یک عمر مجاهدت بود/ ادامه راه شهدا، راه عزت و‌ عظمت جامعه است

اجتماع مردمی عزاداران کرمانشاه در سوگ رئیس‌جمهور و همراهان ایشان امروز (۳۱ اردیبهشت) با حضور قشر کثیری از مردم این دیار برگزار شد.

 استاندار کرمانشاه در این مراسم با تسلیت شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهانش اظهار داشت: پیشوند زیبای شهید یک شبه در ابتدای نام سید ابراهیم رئیسی قرار نگرفته است بلکه ایشان با عزت و افتخار و ولایتمداری، با مردم و در کنار مردم توانست عنوان شهید را کسب نماید.

محمدطیب صحرایی افزود: امروز در نبود آیت‌الله رئیسی راحت‌تر می‌توان از او صحبت کرد چون ایشان تا زمانی که در قید وبند حیات بود راضی نبود حرفی از او زده شود.

f72431ff-1832-486e-ae8b-d97a14da5c21

 وی افزود: دو هفته قبل که در محضر ایشان بودیم به عنوان کسی که از پایین ایشان را نظاره‌گر بودم احساس کردم صحبت‌های ایشان تراز جدیدی پیدا کرده و هر روز ملکوتی‌‌تر از روز قبل صحبت می‌کنند.

 به گفته صحرایی شهید رئیسی در صحبت‌هایش به انتخابات اشاره کرد و گفت: اصلا به انتخابات فکر نکنید هرکاری که به نفع مردم است انجام دهید و  فکر و ذکرتان خدمت به مردم باشد.

وی اضافه کرد: صحبت‌های این شهید گرانقدر  با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نشانه یک مکتب و مسلک بود.

استاندار کرمانشاه اذعان داشت: شهادت آیت‌الله رئیسی یک مرگ تصادفی نبود،ثمره یک عمر مجاهدت بود که با تمام توان و قوا بدون لحظه‌ای استراحت در حال خدمت به مردم بود.

2eae43e5-070c-48ee-b03d-923eb0ee9f08

 صحرایی افزود: شهید رئیسی در عین حال که با قدرت پای کار بود در هنگام عبادت آنگونه در حضور پروردگار قرار می‌گرفت که انگار هیچ کاری جز عبادت نداشت و زمان خدمت نیز آنگونه بود که بقیه را خسته می‌کرد.

وی گفت: از باغ انقلاب اسلامی هر روز گل جدیدی به ما معرفی می‌شود، مبادا فکر کنیم اگر ایشان شهید شده، پرونده زیبایی او نیز بسته شده است، نه چنین نیست آنگونه که نام زیبای شهید سلیمانی در باغ انقلاب تبدیل به مکتب شد نام شهید رئیسی نیز تبدیل به مکتبی صادقانه، ولایتمدار و خدمت تا پای جان بدون خستگی، خواهد شد. 

 استاندار کرمانشاه اذعان داشت: شهید رئیسی اجر و مزد خود را دریافت کرد و به ملکوت اعلی پیوست اما تکلیف ما پس از ایشان تنها غم خوردن و عزاداری نیست بلکه نگاه ما باید به خدمت و شهادت باشد تا راه شهادت برای یکایک ما نیز شود آنگونه که به فرموده امام (ره) این راه کور شدنی نیست.

77946bc5-ae36-479b-949c-961478c4aece

 وی گفت: مهمتر از گرامیداشت جسم و فداکاری دنیایی شهید، فهمیدن راه شهید و تداوم مسیر اوست و تمامی مردم و‌مسئولین اگر به این راه اعتقاد دارند و برکتی که خدا در این مسیر سر راهشان قرار می‌دهد را درک کرده‌اند نباید بگذارند هیچ خللی در آن ایجاد شود.

 به گفته صحرایی، ادامه راه شهدا، راه عزت و‌ عظمت جامعه است و مرهون فداکاری خدمت و تلاش است.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هیچ راه سعادت و تعالی، با بیخیالی و سستی به دست نیامده و جامعه ایران اسلامی با داشتن فرزندان رشیدی همچون حاج قاسم‌ها و شهید رئیسی‌ها راه افتخار و عزمت خود را بهتر از قبل پیش خواهد گرفت هر چند دلمان برای این عزیزان تنگ می‌شود اما باید مسیر آنها را ادامه دهیم.

27fdb4d6-da95-4b2a-af92-258e596fe134

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان