//
کدخبر: ۴۶۳۳۴۰ //

سرمربی آلبانی: کرواسی نباید به اسپانیا می‌باخت

سیلوینیو، سرمربی آلبانی، می‌گوید تیمش پس از شکست مقابل ایتالیا در بازی مقابل کرواسی باید بهترین عملکرد را بکار بگیرد.

سرمربی آلبانی: کرواسی نباید به اسپانیا می‌باخت
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال آلبانی در بازی دوم از مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 فرداشب باید به مصاف تیم ملی کرواسی برود.

آلبانی در اولین بازی‌اش در گروه B به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. سیلوینیو، سرمربی آلبانی، امیدوار است تیمش با فراموش کردن شکست در بازی اول مقابل کرواسی عملکرد مناسبی داشته باشد.

سیلوینیو در نشست خبری گفت: "تیم ما صد در صد برای بازی فردا آماده است. بعد از کنفرانس یک جلسه تمرینی داریم، اما همانطور که می‌دانیم، وضعیت تیم خوب است."

بازی حیاتی برای آلبانی؟

اول از همه باید این مسابقات را به عنوان یک مزیت ببینیم. گفته می‌شود ما باید از شانس‌هایمان استفاده کنیم، بهترین کار را انجام دهیم. گروه سختی است و اکنون با کرواسی روبرو هستیم که تیمی با کیفیت است.

بازی کرواسی و اسپانیا؟

من آن بازی را دیدم و همچنین آن را آنالیز کردم. کرواسی حتی با شکست 3-0 عملکرد خوبی داشت. اگر آمار این مسابقه را بدون توجه به نتیجه ببینید، باور نمی‌کنید که کرواسی شکست خورد. اما در این سطح از فوتبال، هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

2045127

شکست مقابل ایتالیا؟

اینطور نیست که ما سعی نکردیم به ایتالیا حمله کنیم، بلکه آن‌ها به ما اجازه حمله ندادند. ایتالیا تیم قدرتمندی دارد اما ما تا سوت پایان در این بازی تلاش کردیم.

نیاز به تغییر سبک یا ذهنیت؟

به غیر از 15 دقیقه اول مقابل ایتالیا، ما واقعاً خوب عمل کردیم. باید درک کنید که گروه سخت است و بازیکنان بزرگی در این گروه حضور دارند. ما در مورد ایتالیا صحبت می‌کنیم، یکی از بهترین تیم‌های این رقابت‌ها."

تغییرات احتمالی مقابل کرواسی؟

هنوز نمی‌دانم که تغییراتی خواهیم داشت یا نه. امشب باید آخرین تمرین را تمام کنیم.  جلسه فنی را برگزار می‌کنیم و بعد تصمیم می‌گیریم. ما در مورد آن فکر می‌کنیم. اما خوشحالم که تا این لحظه هیچ مصدومیتی نداشتیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد