//
کدخبر: ۴۳۱۲۱۵ //
تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

تست شخصیت موسیقی | با انتخاب یک ساز دریابید که به زندگی خوش بین هستید یا بدبین؟

آیا می‌دانستید ساز موسیقی‌ای که به آن علاقه دارید نیز می‌تواند چیزهای زیادی را درباره شخصت شما آشکار کند؟

تست شخصیت موسیقی | با انتخاب یک ساز دریابید که به زندگی خوش بین هستید یا بدبین؟
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا شجاعت روبه‌رو شدن با خود واقعیتان را دارید؟ آیا دوست دارید چیزهای جدیدی درباره خودتان متوجه شوید؟ با این تست شخصیت سرگرم کننده، در شخصیت خود به کاوش و جست و جو بپردازید و ببینید که آیا شخصیت خوشبینی دارید یا نسبت به زندگی بدبین هستید.

تفاوت بین افراد خوشبین و بدبین 

خوشبینی با کمرنگ شدن بدبینی از لحاظ پتانسیل به حداکثر مقدار خود می رسد. به این چند تفاوت بین افراد خوشبین و بدبین نگاه کنید و به من بگویید شما جزو کدام یک هستید؟

اولین تفاوت بین افراد خوشبین و بدبین این است که خوش بینان معتقدند، می‌توانند آینده خود را شکل دهند. آنها هیچ دلیلی نمی‌بینند که چرا فردا نمی تواند بهتر از امروز باشد. شرایط و مشکلات قبلی برای یک فرد خوش بین اهمیت ندارند و در واقع در همین لحظه زندگی می‌کنند. گذشته برای آنها گذشته است و هرگز دلیلی برای فکر کردن به آن نمیابند و آینده هم هنوز نیامده که بخواهند نگران آن باشند.

جهان‌بینی خوش بینان به گونه‌ای است که انتظار دارند زندگی‌شان با پیشرفت همراه باشد. آنها دائما به تقویت این طرز فکر می‌پردازند و آن را با افکار مثبت دیگر پرورش می‌دهند و در این راه از استراتژی‌های مناسبی کمک می‌گیرند. 

اما بدبینان غالباً هیچ حالت کنترلی بر زندگی خود احساس نمی‌کنند و فکر می کنند شرایط آن‌ها را کنترل می‌کند. غالباً بدبینان انتظارات خود از آینده را بر اساس تجربیات تلخ قبلی می‌گذارند.

برای افراد خوشبین دیروز به عنوان یک تجربه تحصیلی یا تجربه شادی در ذهن یک خوش بین قرار می‌گیرد. هیچ روزی مثل زمان حال نیست بنابراین فردا هم خیلی خوب به نظر می‌رسد.

افراد بدبین به طور کلی آینده نگر نیستند. آنها به جلو نگاه می‌کنند اما آینده‌ای تاریک را مشاهده می‌کنند. 

حالا که متوجه تفاوت‌های کلی این دو گروه شدید، میان سه ساز موسیقی موجود در تصویر، بدون فکر و تامل، فقط براساس گرایش خود یکی را انتخاب کنید. اولین انتخاب شما، بهترین است و بیشترین شباهت را به شخصیت شما دارد.

تست شخصیت موسیقی

۱. پیانو

اگر شما دربین این سه ساز موسیقی، به طور غریزی، پیانو را انتخاب کرده‌اید، می‌شود گفت شما فرد خوشبینی در زندگی هستید. پیانیست‌ها معمولا افراد خلاقی هستند که حتی در محیط‌های اجتماعی و شلوغ، آرام و بی سروصدا هستند.

اگر پیانو را انتخاب کرده‌اید، یعنی شما از جنبه‌های زیبای زندگی لذت می‌برید و همیشه نکات مثبت را می‌بینید و بابت آن شکرگزار هستید. شما حتی درموقعیت‌های فشار زیاد و چالش برانگیز نیز دنیا و زندگی را ارزشمند می‌دانید و با یک عینک زیبایی آن را تماشا می کنید.

البته باید به این نکته دقت کنید که گاهی این خوشبینی و واقع‌بین نبودن شما می‌تواند اتفاقات غیر قابل انتظار را برایتان رقم بزند و شما را غافلگیر کند.

۲. گیتار

دوستداران گیتار، کسانی که گیتار را انتخاب می‌کنند، جزو افراد بدبین در جامعه محسوب می‌شوند. بدبینی شما به این معنی نیست که همیشه در حال غر زدن یا افکار منفی بافانه باشید، اما شما سعی می‌کنید بدترین حالت هرچیزی را درنظر بگیرید تا اتفاقات غافگیرتان نکند.

شما ترجیح می دهید که زندگی و دنیا را همانطور که هست، بدون عینک خوشبینی ببینید و زیبایی‌هایش به چشمتان نمی‌آید. شما فرد درون گرایی هستید و با افراد کم در رابطه هستید، اما رابطه شما با آن‌ها سرشار از همدلی و درک کردن است.

درست است که شما جنبه های منفی یک اتفاق را می بینید اما بیشتر اوقات مثل یک دوست خوب همراه دیگران باقی می‌مانید.

۳. ویولن

اگر ویولن ساز موسیقی انتخابی شما است، شما شخصیت متعادلی دارید. این به این معنی است که شما هم زیبایی‌های زندگی را می‌بینید و هم خطرات و نکات منفی اش را. در واقع شما همه واقعیت را سعی می‌کنید مشاهده کنید، و این یک تعادل عالی میان خوشبینی و بدبینی است.

شما منظم، برنامه‌ریز کمالگرا و برونگرا هستید و دنیا را همانطور که هست می‌بینید، بدون فیلترهای بیش از حد منفی یا مثبت، و این به شما کمک می‌کند تا با چشم اندازی متعادل در زندگی حرکت کنید.

درنهایت بدانید که این یک تست شخصیت سرگرم کننده بود و نباید به عنوان یک تحلیل قطعی در نظر گرفته شود. هر کسی ترکیبی از ویژگی‌های مثبت و منفی دارد و این چیزی است که ما را منحصر به فرد می‌کند.

بنابراین چه خوش بین باشید، چه بدبین یا جایی در این بین، شخصیت خود را بپذیرید! 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد