//
کدخبر: ۲۱۶۶۷۶ //

اهدای نشان ویژه ۱۵رقابت بین‌المللی ۲۰۱۹ برزیل به فخرالدین دوست‌محمد

جایزه ویژه از 15مسابقه بین‌المللی Salon of humor limira برزیل 2019 به فخرالدین دوست‌محمد هنرمند کرمانشاهی اختصاص یافت و فخرالدین دوست‌محمد هنرمند محبوب و توانمند کرمانشاهی موفق به کسب جایزه اصلی کارارای ایتالیا در مسابقه ضد جنگ صربستان شد.

اهدای نشان ویژه 15رقابت بین‌المللی 2019 برزیل به فخرالدین دوست‌محمد
به گزارش فرتاک نیوز،

فخرالدین دوست‌محمد هنرمند محبوب و توانای کرمانشاهی موفق به کسب جایزه اصلی کارارای ایتالیا در مسابقه ضد جنگ صربستان شد.

photo_۲۰۱۹-۰۹-۱۲_۰۰-۳۴-۱۵

مسابقه دوسالانه ضد جنگ صربستان با جوایزی که با عنوان برخی از کشورهای اروپایی داده می‌شود یادآور کشتار مردم در این کشور است و هر دوسال یکبار علاوه بر گرامی داشت خاطره کشته‌شدگان این جنگ، نمایشگاهی از آثار هنرمندان جهان به برپا می‌شود. در این دوره فخرالدین دوست‌محمد هنرمند توانمند کرمانشاهی برنده جایزه ۵۰۰ یورویی این مسابقه با عنوان جایزه شهر کارارای ایتالیا شد.

6b690f6468379f6d3c0b35eca588a689

در این مسابقه مجموعاً ۱۱۱۷ اثر از ۴۶۰ هنرمند از ۶۳ کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال  شد که به مدت هشت روز به نمایش  کذاشته شدند.

photo_2019-09-24_21-13-48

داوران این مسابقه با ریاست مارکو دو آنگلیس از ایتالیا، توشو بوروکویچ، یوگسلاو ولاهویچ، میودراگ ایتوجیلویچ، و اسپیرو رادولویچ در روز۱۶ شهریور ۱۳۹۸ به قضاوت آثار  پرداختند.

photo_۲۰۱۹-۰۹-۱۲_۰۰-۳۴-۵۹

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد