//
کدخبر: ۲۲۵۴۰۸ //

سلطانی‌فر: جلوی بداخلاقی‌ها و هتاکی برخی هواداران باید گرفته شود

وزیر ورزش و جوانان در جلسه کمیته صیانت از ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی گفت: در موضوع صیانت از ارزش‌ها و اخلاق در میادین ورزشی، باشگاه‌ها مسئولیت اصلی دارند و فدراسیون فوتبال هم باید پاسخگو باشد.

سلطانی‌فر: جلوی بداخلاقی‌ها و هتاکی برخی هواداران باید گرفته شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر گفت: از رسانه‌ها انتظار همکاری و آرامش‌بخشی فضای ورزش کشور را دارم، نباید فضای ورزش تلخ شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش و اثرگذاری آن در جامعه افزود: از بالاترین رده مسئولین تا همه مردم به اتفاقاتی که در فوتبال و ورزش رخ می‌دهد، حساس هستند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: خود رهبر معظم انقلاب نیز روی مسابقات ورزشی حساس هستند و همیشه در دیدارهایی که داشتیم ایشان رهنمودهای خود را بیان می‌کنند و پیگیر مسائل ورزش کشور و نتایج قهرمانان هستند.

سلطانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش به حواشی رقابت‌های لیگ اشاره و اظهار کرد: در موضوع صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در میادین ورزشی، باشگاه‌ها مسئولیت اصلی را دارند و فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون‌ها حتما باید پاسخگو باشند. سایر دستگاه‌ها نیز از برنامه‌ها و فعالیت‌های آنها حمایت می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: نگاه کمیته صیانت، تنها  منحصر به فوتبال نیست بلکه مصوبات آن در سایر رشته‌ها مانند والیبال، بسکتبال و کشتی نیز باید توسط باشگاه‌ها و فدراسیون‌های مربوطه دقیقا اجرا شود.

وی تاکید کرد: هیچ مدیر باشگاه، بازیکن و مربی و حتی مسئولی اجازه ندارد با پرداختن به حواشی، فضای امن و جذاب  ورزش به ویژه فوتبال را پرالتهاب کند.

وزیر ورزش و جوانان از  فدراسیون‌ها خواست با حاشیه‌پردازان که امنیت و آرامش خاطر مردم را به هم می‌زنند برخورد انضباطی کنند و در این مورد کوتاهی نداشته باشند.

سلطانی‌فر گفت: باید جلوی بداخلاقی، فحاشی و هتاکی برخی طرفداران ورزشی گرفته شود و مردم باید در محیطی شاد، آرام و سالم بیننده رقابت‌های ورزشی باشند.

وی همچنین نقش رسانه‌ها را در کنترل حواشی بسیار مهم دانست و از نماینده رسانه ملی در این نشست خواست تا از مجریان و گزارشگران بخواهد در آرامش‌بخشی فضای ورزش کمک‌حال مدیران ورزش، فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها باشند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: نقدکردن هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا من طرفدار انتقاد صحیح، عالمانه و تقویت آگاهی‌های مردم هستم ولی نقدها نباید منجر به ایجاد دغدغه و اضطراب  برای مردم شود چرا که با ورزش باید دل مردم را شاد کنیم، نه اینکه ایجاد استرس کنیم و وحدت ملی صدمه بخورد.

سلطانی‌فر اضافه کرد: جامعه شاد و با اعتماد به نفس برای کار، فعالیت و سازندگی آماده‌تر است و ورزش و بخصوص فوتبال می‌تواند نقش برجسته‌ای در افزایش شادکامی مردم داشته باشد.

وزیر ورزش در پایان خاطرنشان کرد: توقع ندارم همه چیز را خوب جلوه دهیم ولی به شایعات هم دامن نزنیم و فضای ورزش را برای مردم تلخ نکنیم. من از رسانه‌ها انتظار همکاری و آرامش‌بخشی فضای ورزش کشور را دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد