//
کدخبر: ۳۷۰۴۴۲ //

مزیت های بازار باینری آپشن و بررسی اخبار فارکس و آمارکتس

برای سرمایه گذاری در بازار باینری آپشن باید به خوبی مزیت های این بازار را بررسی کنید. شما باید بدانید که هزینه های پنهانی در این بازار به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت. بنابراین مزایای این بازار را از جهات متنوع باید بررسی کنید تا در صورت کسب سود مناسب، سرمایه گذاری تان در بازار آغاز شود.

مزیت های بازار باینری آپشن و بررسی اخبار فارکس و آمارکتس

معرفی مزیت های بازار باینری آپشن

برخی از اصلی‌ترین و مهمترین مزیت‌هایی که مربوط به بازار  باینری آپشن  می‌باشد و باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت است از :

ریسک مالی بسیار کم

اگر بازارهای مالی متنوع مانند بازار فارکس را بررسی کنید متوجه می شوید که ریسک این بازارها زیاد است.  اما بازار مالی باینری ریسک زیادی ندارد و این مورد به عنوان مهمترین مزیت آن شناخته می شود . هیچ نوع لوریجی در این بازار شکل نمی گیرد، به همین دلیل باید به خوبی بدانید که ریسک بازار کاهش پیدا خواهد کرد. در واقع اگر لوریج در بازار وجود نداشته باشد رقابت آن هم کم می شود. بر همین اساس پایین آمدن قیمت هیچ تاثیری روی معامله هایی که در بازار انجام می شود نخواهد گذاشت. همین امر موجب می شود که ریسک معاملات تان در بازار به کمترین اندازه برسد.

انعطاف پذیری

یکی دیگر از مزیت هایی که مربوط به بازار بین المللی باینری می باشد، انعطاف پذیری زیادی است که دارد. این بازار معامله گران را قادر می سازد تا ابزارهای مالی خاص و گسترده ای را در اختیار بگیرند. شما به دلیل انعطاف پذیری بالایی که از این بازار دریافت می کنید می توانید مدت زمان طولانی بدون هیچ مشکلی، ابزارهای مالی را استفاده نمایید. با استفاده از ابزارهای مالی، توان تان جهت معامله چندین برابر می گردد.

سادگی بازار مالی باینری

یکی از مهمترین پارامترهایی که در بازار  باینری آپشن  اهمیت دارد جهت می باشد. به همین دلیل باید بدانید که نسبت به بسیاری از بازارهای دیگر، این بازار فرایند ساده تری برای معامله دارد. معامله گر در این بازار جهت خاصی را پیش بینی می کند تا بتواند سود خوبی به دست آورد. همچنین باید به خوبی بدانید که فرد معامله گر در این بازار برای تعیین کردن زمان انقضای معامله به راحتی می تواند هر اقدامی که نیاز است را انجام دهد. با استفاده از توقف ضرر می تواند از سرمایه اش محافظت نماید و استرس زیادی نداشته باشد. 

کنترل زیاد روی معاملات

هر یک از افرادی که معامله گر هستند در بازار مالی باینری می توانند کنترل دقیقی روی معاملاتشان داشته باشند. اگر معامله گر بخواهد قرارداد مشخص شده ای را خریداری کند پیش از خرید آن قرارداد می داند که میزان سود و ضرر آن چقدر است. این مسئله یکی از مهمترین مزیت های بازار باینری است.

برای اطلاعات بیشتر درباره باینری آپشن به لینک زیر مراجعه کنید :

https://chartiran.com/4420/binaryoption

پیپ در بازار فارکس

به کوچک ترین حرکت قیمت در بازار  فارکس  پیپ می گویند. زمانی که یک جفت ارز در این بازار طبق قوانین مشخص شده حرکت می کند پیپ رخ می دهد. در بسیاری از مواقع جفت ارزها به صورت چهار رقم اعشار نوشته می شوند. البته باید بدانید که یون ژاپن تا دو رقم و در برخی از موارد تا سه رقم اعشار خوانده و نوشته خواهد شد. به تغییر پیدا کردن رقم چهارم و یا رقم دوم هر یک از جفت ارزها پیپ می گویند. بسیاری از بروکرها به جای اینکه از چهار رقم اعشار استفاده کنند رقم های ۵ و یا سه را به کار می گیرند. جفت ارزها حرکت شان در بازار به طور کامل مشخص است.

تراز حسابی در بازار بین المللی

تراز حسابی یکی از مهمترین قوانینی می باشد که در بازار مالی نامتمرکز مورد نظر اهمیت زیادی دارد. به کل موجودی که در حساب معاملاتی فرد معامله‌گر وجود دارد تراز حساب می گویند. در واقع این موجودی را بدون سود و زیان محاسبه می کنند. به عنوان مثال اگر حساب شما ۵ هزار دلار آمریکا داشته باشد و در حسابتان معامله باز قرار نگرفته باشد ترازتان همان ۵ هزار دلار خواهد بود.

جفت ارز در بازار فارکس

یکی از مهمترین مواردی است که در بازار  فارکس  به آن توجه می‌ شود جفت ارز است. در این بازار هر یک از ارز ها به صورت جفت در برابر یکدیگر هستند. اولین نرخی که در قسمت چپ هر یک از جفت ارزها قرار خواهد گرفت به عنوان ارز پایه شناخته می ‌شود. آن دسته از ارزهایی که در برابر آن یعنی در قسمت راست قرار می گیرند را به عنوان ارزهای متقابل می‌ شناسند. برای خرید ارزهای پایه باید مقداری از ارزهای متقابل را تهیه کنید. ارز ها در دسته بندی های متفاوت مانند کالایی، غیر معمول، کوچک و بزرگ قرار می گیرند.

حجم معامله یا لات در بازار بین المللی

لات به عنوان یکی از مهم ‌ترین واحدهای اندازه گیری بازار مالی بین المللی نامتمرکز می باشد. زمانی که شما سفارش خرید و فروش تان را در پلتفرم ثبت می کنید سفارش تان سایزهایی که لات نام می گیرند قرار گذاشته خواهد شد. در این بازار لات را به چند صورت می شناسند. یکی از آنها استاندارد است که معادل ۱۰۰ هزار دلار می باشد. یکی دیگر از آنها مینی می باشد که آن را معادل ده هزار دلار می دانند. نمونه میکرو برابر با هزار دلار است. یکی دیگر از لات ها مدل نانو است که آن را با ۱۰۰ دلار آمریکا برابر می دانند. نحوه محاسبه کردن لات بر اساس استانداردهای خاصی می‌ باشد. 

حد ضرر و حد سود در  هنگام انتشار اخبار فارکس

حد ضرر و حد سود یکی از دیگر مواردی است که در بازار فارکس اهمیت دارد. سفارش حد ضرر به عنوان سفارشی شناخته می شود که معامله گر در پلتفرم قرار می‌ دهد. حد ضرر مقدار سرمایه ای به شمار می رود که هر یک از معامله‌ گران می‌ خواهند سرمایه‌ شان را برای آن به خطر بیندازند. به طور کلی حد ضرر و سود سفارش های محدود کننده هستند. معامله گر حاضر است در قیمت های مشخص شده سود معامله آنها را دریافت کند. تعیین این مهم در هنگام انتشار اخبار فارکس اهمیت بسیاری دارد  . برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

https://chartiran.com/5446/news-forex

ثبت نام آمارکتس

ثبت نام در بروکر آمارکتس

برای وارد شدن به بروکر  آمارکتس  باید نحوه ثبت نام آن را به خوبی بشناسید. برای ثبت نام در این بروکر باید وارد سایت اصلی آن شوید. در صورتی که سایت اصلی بروکر باز نمی شود باید از وی پی ان استفاده نمایید. در واقع بسیاری از وب سایت هایی که مربوط به بروکرهای بازار فارکس هستند در کشور ایران فیلتر می باشند. اما کاربران با استفاده از فیلتر شکن به راحتی می‌ توانند از بروکرها استفاده کنند. بعد از اینکه فیلتر شکن را استفاده کردید وارد صفحه جدید می شوید. در هر یک از صفحات اطلاعات را باید با حروف انگلیسی وارد کنید. پس از تایید کردن قوانین می توانید وارد مراحل بعدی شوید.

نکاتی در مورد ثبت نام بروکر amarkets

 یکی از مهمترین نکاتی که برای افتتاح حساب در بروکرهای بازار فارکس باید به آن دقت داشته باشید این است که نام کاربری تان را به درستی وارد کنید. ایمیل به عنوان مهمترین ابزار شناسایی می باشد که باید برای افتتاح حساب وارد نمایید. ایمیل تان را تایید نمایید و با کلیک کردن روی گزینه تایید می توانید ادامه ثبت نام را انجام دهید. بعد از تایید ایمیل باید تلفن تایید شود. هویت تان بر اساس مشخصاتی که ارائه دهید باید در مرحله بعدی تایید گردد. واریز و برداشت ریالی را با استفاده از روش های پرداختی متفاوت باید انتخاب کنید. برای واریز ریالی نیاز است که عکس کارت بانک خود را در وب سایت بارگذاری نمایید.

انتخاب حساب در آمارکتس

پس از اینکه تمامی اطلاعات را وارد کردید باید یکی از حساب های مناسب  آمارکتس  را انتخاب نمایید. حساب هایی که در این بروکر وجود دارند متفاوت هستند و هر یک از آنها دارای ویژگی خاصی می باشند. یکی از مهمترین نکاتی که برای فعالیت در بروکر مورد نظر اهمیت دارد این است که حساب تان را به راحتی شارژ کنید. بعد از اینکه وارد این بروکر می شوید باید شارژ حساب را یاد بگیرید. در رابطه با این مسئله باید به خوبی بدانید که حساب ها دو دسته هستند. یکی از آنها حساب پرفکت مانی می باشد و دیگری وب مانی است. اگر یکی از این حساب ‌ها را دارید به راحتی می توانید برای شارژ حساب تان از آنها بهره برداری نمایید. اما اگر دارای این حساب نیستید نیازی نیست که به دنبال آنها بروید و هزینه زیادی را باید برای حساب های مورد نظر پرداخت کنید.

آمارکتس

نحوه شارژ به صورت ریالی در آمارکتس

 نحوه شارژ کردن حساب به صورت ریالی بسیار آسان می باشد.  برای شارژ کردن حساب بروکر آمارکتس به صورت ریالی  تنها نیاز است که با پشتیبان بروکر تماس بگیرید. شارژ حساب به صورت ریالی با کمک صرافی ها انجام می شود. صرافی بهترین گزینه جهت شارژ حساب بروکر می باشد. محبوبیت و کارایی این صرافی موجب شده که مورد تأیید بروکر قرار بگیرد. صرافی کارایی زیادی دارد و امکانات متفاوتی مانند بررسی نرخ لحظه ای دلار، شارژ حساب، اتصال مستقیم به درگاه بانکی و ... را ارائه می دهد.

برای دیدن اطلاعات کامل تر ثبت نام بروکر آمارکتس به لینک زیر مراجعه کنید:

https://chartiran.com/5265/amarkets

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد