//
کدخبر: ۳۷۱۵۱۷ //
فال امروز | فال روزانه | فال

فال روزانه | فال امروز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ | چه چیزی در انتظار شماست؟

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز جمعه 29 مهر 1401، فال روزانه را بخوانید.

فال روزانه | فال امروز جمعه 29 مهر 1401 | چه چیزی در انتظار شماست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز  جمعه 29 مهر 1401، فال روزانه را بخوانید.

فال روزانه فروردین ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

ممکن است در انجام کارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود که در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.

تو فرد بااستعدادی هستی. کافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده کنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.

بهتر است سری به پزشک خود بزنی. چون نگرانی‌های تو را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد کرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آنها را باید بطرف کرد.

یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممکن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.

فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارتهای جدید پیر شده‌اید، اما این طرز فکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارتهای جدید، سری در میان سرها در بیاورید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سالهای زندگیتان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. امروز به صورت کاملا اتفاقی چشمتان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌هاست آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود. دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق ‌زندگیتان را بی‌پاسخ نگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید تا در آینده هرگونه دخالت بی‌جایی را کنار بگذارند.

امروز مکالمات حساسی با همکاران و دوستانتان خواهید داشت که ممکن است از لحاظ روانی تاثیر شدیدی روی شما بگذارند. خاطره تنش های عاطفی گذشته امروز ترس های بیهوده ای در شما ایجاد خواهد کرد که می توانند باعث بحث و جدل های بی اهمیت شوند. متاسفانه احساسات شما می توانند تبدیل به خشم شوند و بی آن که حتی موقعیتتان به خطر افتاده باشد شروع به دفاع از خود می کنید. این بحث تنها در صورتی مفید است که به توافق ختم شود، اگر بخواهد زخم های کهنه را باز کند چیزی جز دلخوری بیشتر به همراه نخواهد داشت. از این که پا پیش گذاشته و وضعیت به وجود آمده را کنترل و رهبری کنید خجالت نکشید. با گفتن یک حرف حق به شخصی که برایتان مهم است او را عصبانی و خشمگین می کنید. از عکس العمل او نرنجید هم شما باید حرفتان را بزنید و هم او نیاز دارد که واقعیت ها را بشنود. شخصی در اطرافتان از بیماری رنج می برد در حد توانتان به او کمک کنید.

فال روزانه اردیبهشت ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

دچار یک حالت روحی می‌شوی که برایت غریب است. دوست داری خیلی کارها انجام دهی و در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی که باید در راه درست خرج کنی. اگر با خودت رو راست باشی منبع این انرژی هم پیدا می‌شود!!

همیشه خوردن غذاهای پختنی می‌تواند به بدن تو آسیب برساند. در هر وعده غذایی سبزیجات و میوه‌جات را هم بگنجان تا ویتامین مناسب هم به بدنت برسد.

در زمینه کاری یا درسی به موفقیتی می‌رسی که در آینده برایت منفعت مالی زیادی خواهد داشت.

روزی همراه با ناراحتی و نگرانی در پیش‌روی شما است. اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاریهای بلندمدت باشید.  یکی از آشنایان با انجام کاری که مورد تایید شما است، زمینه شادی و خوشحالیتان را فراهم می‌کند. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی را در کنار آنها باشید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور می‌شوید تا دیروقت کار کنید. اهمیت زیادی به عشق‌ زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

شما نمی توانید عملی کردن حرف هایتان را بیش از این به تأخیر بیندازید. حرف زدن شاید راحت به نظر برسد و هزینه ای برایتان به همراه نداشته باشد، اما اگر واقعا بخواهید کارتان را پیش ببرید هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد. همکارانتان شاید با خودشان این طور فکر کنند که نیاز شدیدی که شما به برنده شدن احساس می کنید برایتان به این معناست که آنها باید بازنده باشند و به همین دلیل هم بخواهند کارهای شما را تحت کنترل داشته باشند. خوشبختانه شما می توانید به سادگی و با انجام کارها به صورت گروهی از چالش و درگیری جلوگیری کرده و بدون آن که برای خودتان دشمن درست کنید کارهایتان را هم راحت تر پیش ببرید. شخصی تازه از راه رسیده و با حضورش به زندگی تان برکت می دهد. می خواهید دست به کاری بزرگ و مهم بزنید اما بر سر دو راهی گیر کرده اید یادتان باشد مسئله ای که روزی برایتان بسیار مهم بوده امروز دیگر برایتان اهمیتی ندارد با توجه به این موضوع تصمیم درست را بگیرید.

فال روزانه خرداد ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

نمی‌شود بعضی چیزها را در خود پنهان کرد. زیرا آثار و علائم آن از قیافه ظاهری و بخصوص چشم‌ها بیرون می‌زند. یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون برای خود تقدیری داری و آن را دنبال می‌کنی.

در شرایط ایده‌آلی از لحاظ سلامتی قرار داری. پس باید مراقب باشی و با ورزش و خوردن غذای مناسب، سلامتی‌ات را تضمین کنی.

وضعیت اقتصادی تو در حد نرمال است و فعلا مشکلی وجود ندارد. باید همیشه هوشیار و آماده باشی تا دچار بحران نشوی.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمیهای زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.  اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید.  تمرکز بیشتری به هدف‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. فکر بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگیتان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگیتان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

امروز اگر کسی بخواهد اهداف و برنامه هایتان را زیر سوال ببرد شدت احساساتتان و واکنشی که نشان می دهید خود شما را هم شگفت زده خواهد کرد. به خودتان لطف کرده و فکر نکنید که مجبور هستید کارها را در سطحی انجام دهید که اطرافیانتان انجام می دهند. به کارهای خودتان افتخار کنید و با اعتماد به نفس کارهایتان را انجام بدهید. به احساسات بدی که دارید توجه کنید و این انرژی منفی که حس می کنید را نادیده نگیرید. مشکلات را به محض این که به وجود می آیند حل کنید تا بزرگ و بزرگ تر نشوند. بلز هم خودتان را درگیر گذشته و اتفاقات مربوط به آن نکنید، وقت آن رسیده است که رو به جلو حرکت کنید. شخصی که رفتاری نادرست داشته با برخورد آرام و منطقی شما پشیمان می شود و درخواست بخشش می کند او را ببخشید، اشتباه کرده و قصد بدی نداشته. اگر سریع عمل کنید می توانید با یک پیشنهاد تغییری مثبت در وضعیت کاری‌تان ایجاد کنید.

فال روزانه تیر ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد که این بار نباید آن را از دست بدهی. کسی که فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های استفاده کن.

بهتر است فکر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون کنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو برای بدست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به کارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت دهی.

فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دل‌تان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. در این شرایط بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. یکی از نزدیکان که وی را دوست خود می‌دانید، امروز به شما خیانت می‌کند. رابطه خود را با این فرد قطع کنید و در آینده بیشتر مواظب رفتار اطرافیان باشید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

امروز اگر به احساساتتان بیش از اندازه قدرت بدهید و مه چیز را به دست احساس بسپارید شور هر چیزی را در خواهید آورد. در شرایط کیهانی فعلی شور و هیجان شما در اوج خود قرار دارد، با این حال بهتر است مواظب رفتارتان باشید و اگر کسی با شما یا نظراتتان مخالفت کرد واکنش تندی نشان ندهید. شما نمی توانید با روش آتش در برابر آتش برنده این جنگ باشید. به جای این که طوری رفتار کنید که انگار یک گوشه گیر افتاده اید و چاره ای جز ضربه زدن ندارید، مغزتان را به کار بیندازید و با یک استراتژی حساب شده و با رفتاری همراه با ملایمت حرف خودتان را به کرسی بنشانید. کار خودتان را به آرامی پیش ببرید، گاهی لازم است با پنبه سر برید. طعن و کنایه های یک حسود در اراده محکم شما تاثیری ندارد. تلفنی خبر مهمی به گوشتان می رسد که زندگی شما را دچار تغییر و دگرگونی می کند. برای ادامه تحصیل هیچ وقت دیر نیست. تغییر و تحول در کارتان را جدی بگیرید، فرصت خوبی به دست خواهید آورد.

فال روزانه مرداد ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

سوالهای مهمی مطرح می‌شود که در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. کسی از تو درخواستی می‌کند که فعلا باید خوب به آن فکر کنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود.

به رغم آنکه توانمندی خوبی در حل مشکلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از کوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌کنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد.

به فکر خریدن کفش و کلاه آهنی باش چون یک بحران مالی در راه است که خود را باید برای مقابل با آن آماده کنی.

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکیهای ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. رعایت حال همسر یا عشق ‌زندگیتان را بکنید و مواظب وی باشید. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حرف ناراحت‌کننده‌ای به شما می‌زند. این حرف را به دل نگیرید و مطمئن باشید عشق ‌زندگیتان در اولین فرصت این دلخوری را از دل شما بیرون خواهد کرد.

امروز تند حرف زدن می تواند تبدیل به بحث و اختلاف نظر شود، به ویژه اگر با شخص جاه طلبی روبرو باشید که دارد جلوی پیشرفت شما را می گیرد. در هر صورت وقتی با کسی روبرو هستید که می خواهد به شما مسلط شود و زور بگوید باید سر حرف خودتان بمانید و از موضعتان کوتاه نیایید. شجاعت خیلی هیجان انگیزتر از ترس است و در دراز مدت راحت تر نیز هست. حال امروزتان خیلی خوب است، اما شایداین طور به نظر بیاید که همکارانتان در محل کار می خواهند با کارهایشان این انرژی مثبت شما را از بین ببرند. اجازه ندهید چنین اتفاقی بیفتد و به جای این که منفعل باشید سعی کنید اثر گذار بوده و شما آنها را تحت تأثیر قرار دهید. از دست دوستان دو رو در رنج و عذابید و دلتان می خواهد هرچه زودتر از دستشان خلاص شوید، این کار فقط با درایت و تدبیر شما میسر می شود. هدف بزرگی دارید که کم کم به آن می رسید، در این راه از هیچ تلاش و کوششی نباید دریغ کنید. باید به دیدار شخصی بروید.

فال روزانه شهریور ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است. به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد و در اولین فرصت هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیندازید.

اگر امروز دیدید که برنامه هایتان دارند به هم می ریزند به هیچ عنوان دست پاچه نشوید. شاید این شیر نگران فکر کند وقت آن رسیده که یک غرش درست و حسابی راه بیندازد، اما نمایش قدرت هیچ کمکی به برگرداندن نظمی که می خواهید به زندگیتان نخواهد کرد. شاید خیالتان آنقدر از این که در مسیر درست قرار دارید راحت باشد که دست به کارهایی بزنید که تنها اوضاع را بدتر می کنند. چه بخواهید سبک زندگیتان را بهبود ببخشید و چه سعی در پیش بردن پروژه ای در محل کارتان داشته باشید، شما دارید وارد مرحله تازه ای می شوید که برایتان آشنا نیست. بیش از اندازه تقلا نکنید و کمی تسلیم شرایط موجود بشوید و ببینید چه پیش خواهد آمد. برای گفتن حرفی یا انجام کاری در محیط تحصیلی یا کاری بازخواست می شوید. یک عادت بد را که تابحال چندین بار برایتان مشکل ساز شده تا دیرتر نشده کنار بگذارید. با شنیدن یک خبر خوش نفس راحتی خواهید کشید. رفتن به جایی خاطرات خوشی را برایتان زنده می کند.

فال روزانه مهر ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

احوال‌پرس پدر و مادر یا بزرگان فامیل نیستید و ادامه این وضعیت شما را از چشم ایشان خواهد انداخت.  به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و از امروز عشق و صفا پیشه کنید.  کارهای خیر بیشتری انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که بکارید، همان‌ را برداشت خواهید کرد. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

امروز کلامتان چنان تند است که شاید ناخواسته کسی را که در واقع می خواسته اید مورد لطف و حمایت خود قرار دهید را آزرده خاطر و ناراحت کنید. با این حال تحلیل منطقی و عمل گرایانه ای که از وضعیت به وجود آمده دارید به شما کمک خواهد کرد به سوء تفاهمی که ایجاد شده پی ببرید و بخواهید رفتار خودتان را جبران کنید. به هر حال خیلی احتیاط کنید، بعضی ها خیلی بیش از آن چیزی که به نظر می رسد حساس هستند. اگر احساس می کنید امروز شخصی که دوست دارید دارد غیر منطقی رفتار می کند با او وارد بحث نشوید و این بحث را برای وقتی بگذارید که اوضاع به حالت عادی بازگشته و شرایط به نفع شما برگردد. به جشنی دعوت می شوید که با بی میلی می روید اما بسیار به شما خوش خواهد گذشت. یک اتفاق خوب در راه است که مسیر زندگی تان را تغییر می دهد. برای انجام یک معامله و یا انجام یک کار حقوقی به مکانی اداری مراجعه خواهید کرد. رابطه عاطفی تان یک قدم بزرگ رو به جلو خواهد رفت.

فال روزانه آبان ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. فردی عاشق شما است و در آتش عشقتان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد.  شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندیهای خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز یکی از آشنایان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

شما در حال حاضر بصیرت کافی برای دیدن آنچه دارد در اطرافتان اتفاق می افتد و نتایجی که روی شما و اطرافیانتان خواهد گذاشت را دارید. از قدرت ادراک فوق العاده و حس ششم خود استفاده کنید تا پیش از آن که اوضاع از کنترل خارج شود بهترین راه حل ممکن را برای آن پیدا کنید. در خانه همه خیلی عصبی به نظر می رسند و این موضوع می تواند زمینه ساز تنش و درگیری بین اعضای خانواده شود، برخی خاطرات فراموش شده از گذشته دوباره مطرح خواهند شد و شما از این که وارد این ملودرام شده اید اصلا خوشحال نخواهید بود؛ اما این بحث ها می توانند در نهایت به خیر و خوشی تمام شوند و اوضاع را خیلی بهتر از قبل کنند. مسئله ی خانوادگی تان آرام آرام به جریان درست می افتد و برطرف می شود. بهتر است کمی صبور و بخشنده تر باشید. نگران یک مسئله کاری یا تحصیلی هستید، اوضاع تغییر خواهد کرد و نگرانی تان برطرف می شود. سعی کنید تا می توانید خودتان را به روز نگه دارید.

فال روزانه  آذر ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست‌تان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. برنامه‌ای که امروز برای پیشرفت ترسیم می‌کنید، در آینده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید.

امروز همه خیلی عصبی به نظر می رسند و واکنش های تندی که نشان می دهند با شرایط موجود خیلی نا متناسب به نظر می رسند. حتی اگر شما سعی کنید که احساسات خود را سرکوب یا مخفی کنید هم ممکن است مورد خشم یک نفر که خیلی بی دلیل عصبانی به نظر می رسد قرار خواهید گرفت. به این وضعیت واکنش شدیدی نشان ندهید و احساسات خود را از طریق راهی به غیر از بحث کردن تخلیه کنید تا از عوارض جانبی این جدال بی مورد در امان بمانید. اگر می خواهید کارهایتان به خوبی پیش بروند برای آنها برنامه داشته باشید، اما اگر این برنامه ها طبق پیش بینی شما عملی نشدند نا امید نشده و راه دیگری را امتحان کنید. از کسی دلخور شده اید و فکر می کنید او شما را درک نمی کند بهتر است بدانید هر کس مشکلات خاص خودش را دارد و نباید زیاد از دیگران متوقع بود، روی پای خودتان بایستید تا محتاج دیگران نباشید. یک مسئله عاطفی و احساسی مدتهاست کلافه تان کرده و افکارتان را مختل کرده.

فال روزانه دی ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده که اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت.  اعضای خانواده وقت زیادی از شما را می‌گیرند و امروز فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا نمی‌کنید.  سایه سعادت روی سر شما میفتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.

امروز شما همچون شخصی هستید که ماموریت دارد وظیفه ای را به انجام برساند، این ماموریت نیز چیزی نیست به غیر از رسیدن به اهدافتان. شور و انرژی فراوانی که احساس می کنید همچون هدیه ای از جانب خداوند به کمک شما خواهند آمد. اما متاسفانه اگر احساس کنید چیزی دارد رسیدن شما به موفقیت را به خطر می اندازد، ممکن است عکس العمل شدیدی از خودتان نشان دهید. شاید این بحران واقعی باشد، اما اگر سعی نکنید بار همه دنیا را به تنهایی به دوش بکشید می توانید آن را به نفع خودتان به پایان برسانید. شما چیزهایی می بینید که دیگران قادر به دیدن آنها نیستند، پس اگر حرف هایتان به مذاق دیگران خوش نیامد از دست آنها ناراحت نشوید. یادتان باشد شما قرار است پله پله بالا بروید بنابراین از وضع موجود این همه گله نکنید. به والدین خود احترام بیشتری بگذارید و صله رحم و رفت و آمد با فامیل را فراموش نکنید. این روزها بهتر است در امور مالی سنجیده تر عمل کنید و بی گدار به آب نزنید.

فال روزانه بهمن ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

امروز یکی از دوستان قدیمی با شما تماس می‌گیرد و درخواست کمک مالی دارد، به رغم اینکه دوست دارید به این فرد کمک کنید، بهتر است که این کار را انجام ندهید چرا که کمک مالی به ایشان، در آینده شما را به لحاظ مالی در مضیقه قرار خواهد داد.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت   عشق‌ زندگیتان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌ زندگیتان پی ببرید. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

امروز اگر با افرادی روبرو شوید که می خواهند به شما روز بگویند و حرصتان را در بیاورند مجبور خواهید شد با ترس های درونیتان مواجه شده و در برابر آنها بایستید. با این حال باید مواظب باشید دلخوری و نارضایتی خود را به اشتباه سر کسی که هیچ ارتباطی به این جریان ندارد تخلیه نکنید. در هر صورت این موقعیت می تواند به شما کمک کند نگرش و تفکری را که مانع موفقیت شما می شود برای همیشه رها کنید. هر چقدر هدف هایتان بزرگ تر باشند باید صبوری بیشتری به خرج دهید و پشتکار بیشتری داشته باشید. درست است که ایده های خارق العاده ای در سرتان دارید، اما فعلا کارها و وظایف اصلیتان را باید در اولویت قرار دهید. اجازه ندهید یک آشنا شما را وادار به کاری بکند که نمی خواهید، جلوی او بایستید و نه بگویید. فکرتان را به کار یا نقشه خاصی محدود نکنید، وسیع تر بیندیشید و فرصت را از دست دهید ممکن است دیگر شانس به شما رو نکند. قدر یک دوست باوفای خود را بدانید.

فال روزانه اسفند ( جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت، شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند. نگرانیها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید.

شما می توانید آن ناجی مهربانی باشید که در حالی که همه خشمگین و آماده جنگ و جدل هستن آنها را آرام می کند. ذات هنرمند و عشق به زیبایی و هماهنگی خود را به کار بگیرید تا خشم و هیجانات شدیدی که در وجود اطرافیانتان می بینید را آرام کنید و توجه آنها را به نکات مثبت دنیای اطرافشان جلب کنید. امروز شما هر تلاشی که لازم باشد را خواهید کرد تا از یک بحث ناخوشایند با کسی که دوست دارید فرار کنید، اما همین بی میلی شما به بحث کردن می تواند اوضاع را بدتر کند. مسئولیت نقش خودتان در این رویارویی را به عهده بگیرید تا این تنش و دلخوری به حداقل میزان ممکن برسد. این کار در نهایت به بهتر شدن رابطه تان در آینده خواهد انجامید. برای مشکل پیش آمده فعلا دنبال راه حل باشید نه مقصر، در غیر اینصورت از اینکه زمان را برای جبران از دست داده اید بیشتر خودتان را سرزنش می کنید. مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. از شخصی در اطرافتان که دائما عصبانی است فاصله بگیرید تا رفتارش دامن شما را نگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۵۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد