//
کدخبر: ۳۸۷۶۲۴ //
فرمانده انتظامی استان:

کشف ۵۸۰ فقره سرقت به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵۸۰ فقره سرقت به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در طرح عملیاتی ویژه پلیس خبر داد.

کشف ۵۸۰ فقره سرقت به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی‌اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس در مبارزه با سرقت گفت: در این طرح یک هفته‌ای ۵۸۰ فقره سرقت در استان کرمانشاه کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه افزود: سرقت‌های کشف شده در این طرح شامل ۸۳ فقره سرقت منزل و حدود ۸۰ فقره وسایل نقلیه است که ۴۲ مورد آن خودرو می‌باشد.

وی همچنین از کشف ۵۴ فقره سرقت از اماکن عمومی و ۳۰ فقره سرقت احشام نیز خبر داد و گفت: کشفیات دیگری نیز از جمله کابل، تجهیزات کشاورزی و... از سارقین کشف و ضبط شده است.

کشفیات+پلیس+در+طرح+ویژه+عملیاتی+مبارزه+با+سرقت+در+کرمانشاه(1)


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه ارزش ریالی کشفیات سرقت شده را بیش از۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه ۱۸۲ سارق و ۱۱ مالخر دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

سردار جاویدان در ادامه یادآور شد: همچنین در راستای طرح ویژه عملیاتی، تعدادی از سارقین که در سایر استا‌نها مرتکب سرقت شده بودند با دستور نیابت قضایی در کرمانشاه دستگیر و در دام قانون افتادند.
وی در ادامه گفت: اجرای طرح عملیاتی پلیس در مبارزه با سرقت تا برقراری کامل امنیت در استان استمرار خواهد داشت و فضای استان را امن‌تر و آرامش‌بخش‌تر از قبل خواهیم کرد.

کشفیات+پلیس+در+طرح+ویژه+عملیاتی+مبارزه+با+سرقت+در+کرمانشاه(2)

فرمانده نیروی انتظامی استان اشاره‌ای هم به طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان داشت و افزود: در صورت مهیا بودن شرایط نگهداری از معتادین متجاهر توسط بهزیستی و شهرداری ظرف مدت ۴۸ ساعت آمادگی داریم معتادین متجاهر را از سطح شهر جمع‌آوری نماییم.
وی در پایان از افزایش ۵ درصدی سرقت در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد و افزود: با جمع‌آوری معتادین متجاهر میزان سرقت‌های خرد در استان نیز کاهش خواهد یافت.
فرمانده نیروی انتظامی استان در پایان از همراهی هم استانی‌های عزیز در طرح ویژه عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با سرقت در استان تقدیر کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد