//
کدخبر: ۳۹۷۸۱۴ //

خط چشم قرینه| نکات مهم و کاربردی برای کشیدن خط چشم عالی

چشم‌ها آینه‌ی روح هستند و زیبایی آن‌ها برای هر زنی اهمیت دارد. یکی از راه‌های آسان و سریع برای زیبایی چشم‌ها، استفاده از خط چشم است.

خط چشم قرینه| نکات مهم و کاربردی برای کشیدن خط چشم عالی
به گزارش فرتاک نیوز،

کشیدن خط چشم قرینه نیاز به تمرین دارد، شاید بار اول آن طور که می‌خواهید نشود اما با رعایت اصولی که در اینجا به شما آموزش داده می‌شود به مرور زمان می‌توانید خط چشم حرفه ای بکشید. اما باید در ابتدا صورت خود را آماده کنید، در ادامه تنها چیزی که بدان نیاز خواهید داشت مداد مخصوص خط چشم به رنگ سیاه، کمی خط چشم مایع و مژه مصنوعی است. همه این ها در کنار هم ظاهر شما را تغییر می‌دهند. می‌توانید بعد از آماده شدن خط چشم خود، دوستانتان را تحت تاثیر قرار دهید.

مرحله اول: آماده کردن صورت قبل از کشیدن خط چشم حرفه ای

شستن صورت قبل از کشیدن خط چشم

۱. صورت خود را بشویید

از آب گرم و شوینده صورت برای پاک کردن صورت خود استفاده نمایید. صورت را با آب گرم بشویید و سپس با یک حوله تمیز صورت خود را خشک نمایید.

زدن کانسیلر بر روی صورت

۲. بر روی صورت خود کانسیلر بزنید

کسانی که آموزش خودآرایی دیده اند یقیناً می دانند که اینکار باعث ایجاد یک بیس یا پایه بر روی صورت شما می شود و هر گونه لکه، حقله های سیاه زیر چشم یا جوش ها را پنهان می کند. مثلثی به کمک کانسیلر دور چشم، زیرچشم ایجاد کنید و آن را به سمت گونه ها بکشید. حالا آن را به کمک براش روی پوست خود ترکیب کنید.

مالیدن پودری سبک زیر چشم

۳. پودر سبکی زیر چشم های خود بمالید

قبل از اینکه بخواهید این پودر را روی صورت خود اعمال کنید کمی منتظر بمانید تا فوندانسیون شما خشک شود. از پودر سبکی استفاده کنید تا صورتتان ظاهر طبیعی داشته باشد. پودر مانع از مالیده شدن سایه ها بر روی چشم می شود و آن را در جای خود ثابت نگه می دارد. اگر آرایش تان اشتباه بود می توانید با براش آرایشی خود آن را پاک کنید.

همانطور که می دانید پودرهای سبک به دو شکل در اختیار افراد قرار دارند: شفاف و بدون رنگ و پودرهای رنگی. پودرهای رنگی می توانند با تن رنگی شما ست شوند، صورتتان را روشن تر نمایند و قرمزی موجود را کمتر کنند.

مرحله دوم: کشیدن خط چشم بر روی پلک ها

کشیدن خط چشم از گوشه داخلی پلک

۱. کار خود را از گوشه داخلی پلک شروع کنید

خط نازکی را با خط چشم سیاه بر روی خط پلک بالایی ایجاد کنید و به تدریج و زمانی که به خارج از چشم نزدیک می شوید آن را ضخیم تر نمایید.

  • از مداد خط چشم سیاه برای حفظ کنترل خود استفاده کنید. خط چشم های مایع هم ممکن است مفید باشند اما استفاده از آن ها کمی دشوار است و به راحتی پاک نمی شود.

  • در هنگام کشیدن خط چشم حرفه ای بر روی چشمانتان، اگر اشتباهی داشتید از پنبه مرطوب برای پاک کردن آن استفاده کنید.

کشیدن خط چشم به سمت بالا

۲. خط چشم را ادامه دهید و از چشم دور کنید

در آموزش میکاپ و آرایش صورت هنگام کشیدن خط چشم همواره تاکید می‌شود که باید ابتدا خط مورب نازکی را بکشید تا بتوانید شکلی همانند شاخه در یک طرف چشم ایجاد نمایید. این خط باید از پلک شما زاویه 45 درجه بسازد . به خاطر داشته باشید خطی که می‌کشید باید در جهت ابروها باشد اما باید قبل از رسیدن به ابروها به پایان برسد. مطمئن شوید که این شاخه به درستی کشیده می‌شود و بر اساس اندازه و شکل چشم شماست.

  • زمانی که این شاخه را می کشید پلک چشم را صاف نگه دارید. سر خود را به عقب ببرید و چشم را کمی باز کنید و خط چشم را بزنید.

  • برای کشیدن خط چشم حرفه ای توجه داشته باشید که دست خود را ثابت نگه دارید. آرنج را روی سطح صافی بگذارید و سپس خط چشم را بزنید.این کار مانع از بروز اشتباه می‌شود.

ضخیم تر کردن خط چشم در گوشه چشم

۳. خط چشم گوشه چشم را ضخیم تر کنید

از مداد خود برای نرم کردن خط چشم و پر کردن گوشه های آن استفاده کنید. بخش نازک تر خط چشم باید نزدیک گوشه پلک باشد. شما باید خط چشم کشیده شده در اطراف ابرو را ضخیم تر کنید.

زدن خط چشم سفید در زیر چشم

۴. خط چشم سفید را زیر چشم اعمال کنید

این خط چشم باید در امتداد خط waterline چشم کشیده شود. همانطور که می‌دانید waterline فاصله بین مژه ها و چشم است. انجام این کار علاوه بر این که باعث نقش بستن خط چشم حرفه ای بر روی چشمان شما می‌شود سبب می شود که چشمان شما روشن تر و شفاف تر دیده شود.

مرحله سوم: برجسته کردن مژه ها

زدن خط چشم مایع بر روی مژه های پایینی

۱. از خط چشم مایع بر روی مژه های پایینی استفاده کنید

برای اینکه ظاهر بهتری به چشم‌های خود ببخشید، مژه های پایینی خود را هم آرایش کنید. اینکار به مژه ها اجازه می‌دهد بیشتر دیده شوند و توجه افراد را به خود جذب نمایند.

کشیدن خط چشم مایع بر روی مژه های پایینی

۲. کار خود را در لبه بیرونی آغاز کنید و به سمت گوشه ها بکشید

از خط چشم مایع استفاده کنید تا مطمئن شوید هر خط در بالا و نزدیک چشم ضخیم‌تر است. با خط چشم مایع کمی مژه را در انتها بکشید.

استفاده از مژه مصنوعی

۳. اگر می‌خواهید چشمان خود را برجسته تر کنید از مژه مصنوعی استفاده کنید

در این شرایط می‌توانید به جای خط چشم مایع از چسباندن مژه مصنوعی برای برجسته‌تر کردن چشم ها استفاده کنید. این مژه ها را به پلک بالایی بچسبانید و سپس کمی ریمل به آن بزنید تا با مژه‌ها ترکیب شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد