//
کدخبر: ۴۰۵۵۱۹ //

چند روز بعد از میکروبلیدینگ ابرو می تونم صورتمو بشورم؟

فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو یه تکنیک خیلی پر طرفداره برای کسایی که دوست دارن ابروهای پر پشت و متقارنی داشته باشن.

چند روز بعد از میکروبلیدینگ ابرو می تونم صورتمو بشورم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

میکروبلیدینگ جاهای خالی ابرو رو خیلی خوب پر میکنه و باعث لیفت اونها میشه که در نتیجه جذابیت صورت و چهره صد چندان میشه!

اما از اونجاییکه که تکنیک میکروبلیدینگ سطحی هست و رنگ تاتو در عمق پوست کاشت نمیشه ماندگار متوسط 6 ماه تا یکسال داره و برای اینکه موندگاریش بالاتر بره بایستی مراقبتهای بعدشو خیلی خوب رعایت کرد.

یه سوال پر تکرار بعد از میکروبلیدینگ اینه که؛

چند روز بعد از میکروبلیدینگ ابرو میتونم صورتمو بشورم و دوش بگیرم؟

اگر شما هم ابروهاتونو بلید کردید یا قصد انجامشو دارید با من همراه باشید تا بهتون بگم چیکار کنید.

مراقبت‌ های بعد از میکروبلیدینگ تقریبا شبیه به مراقبت‌های بعد از تاتو ولی حساس‌تر است.

بهتر است برای مدت ده روز ناحیه میکروبلیدینگ شده را از رطوبت دور نگه دارید. یعنی حتی موقع حمام کردن هم باید ابروهای‌تان را از رسیدن رطوبت حفظ کنید.

تا جایی که می‌توانید باید ابرو را خشک نگه دارید و برای مدت ۱۰ روز مراقب باشید که رطوبت به آن نرسد. هر چقدر که ابروها خشک‌تر باشند، جزییات آن بیشتر حفظ می‌شود، رنگ بهتری خواهد داشت و خطوط کشیده شده، طبیعی‌تر و ظریف‌تر به نظر می‌رسند.

برای خشک نگه داشتن ابرو، این نکات را مد نظر داشته باشید:

در فاصله ۲ تا ۳ ساعت بعد از میکروبلیدینگ، پماد روی ابرو را با آب تمیز و استریل و گاز یا گوش پاک کن بردارید. این تنها رطوبتی است که در ده روز بعد از میکروبلیدینگ، باید به ابروها برسد.

تا جایی که ممکن است باید از حمام‌های پر از بخار فاصله بگیرید و موقع شستن موها، باید مراقب باشید که رطوبت به ابروها نرسد. همیشه حوله یا دستمال خشک در نزدیکی خود داشته باشید تا اگر به طور اتفاقی ابروهایتان مرطوب شد، سریعا آن را خشک کنید.

تا جایی که می‌توانید مدت زمان حمام کردن را کوتاه کنید چون بخار هم مثل رطوبت می‌تواند برای ابروهایتان مضر باشد.

موقع شستن صورت حواس‌تان باشد که مثل شستن معمولی، نباید آب را روی صورت بپاشید. در عوض، از یک حوله مرطوب یا دستمال مرطوب برای تمیز کردن اطراف ابرو استفاده کنید تا ابروها به هیچ عنوان مرطوب نشوند.

از دستمال‌های جاذب که در آنها مواد آرایشی به کار نرفته برای پوست‌های معمولی ۳ بار در روز و برای پوست‌های چرب ۶ بار در روز روی ابروها استفاده کنید.

ده روز ابتدایی بعد از میکروبلیدینگ باید این کار را انجام دهید تا آلودگی‌ها، رنگ‌ها و چربی‌های ابرو و اطراف آن را پاک کنید.

برای حداقل ۱۰ روز از هیچ ماده آرایشی استفاده نکنید. اگر پوست شما در اطراف ابرو دچار کشیدگی و خشکی شده است، در روز هفتم می‌توانید از مقدار کمی روغن نارگیل یا مرطوب‌کننده‌های بدون عطر و اسانس استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه ما استفاده از کرم ترمیم کننده تتو استرانگ راک گیاهی است که با دارا بودن ترکیبات گیاهی ویژه علاوه بر ترمیم هر چه سریعتر پوست، آبرسانی ویژه‌ای نیز به آن خواهد داشت.

نحوه شستن ابرو بعد از میکروبلیدینگ

بعد از انجام میکروبلیدینگ تا ۳ روز نباید آب به ابروها زده شود اما اگر فرد مجبور به این کار باشد باید از آب به همراه یک شوینده برای شستشو استفاده کند مثل شامپو بچه و صابون.

یکی دیگر از نکاتی که بسیار در ماندگاری ابروها تأثیر دارد کشیدن جسمی روی ابروهاست که باعث ریختن مواد روی ابرو می‌شود؛ بنابراین در هنگام خشک کردن باید حوله را به آرامی بر روی گذاشت و نباید بر روی ابرو کشید.

بعد از شستن صورت با گوش پاک کن مقداری پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک به روی ابرو مالیده شود.

برای حمام گرفتن هم باید از آب خنک استفاده شود و بعد از اتمام حمام با آب سرد صورت شسته شود که باعث ماندگارتر شدن ابروها می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۵۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد