//
کدخبر: ۴۲۶۷۲۴ //

چند ترفند کاربردی برای داشتن ظاهری جذاب با استفاده از لباس‌های قدیمی

بیشتر خانم‌ها وقتی یک بار لباسی را می‌پوشند دیگر از نظر آن‌ها لباس قدیمی است و نمی‌توان جای دیگری آن لباس را پوشید اما اگر با ترفند استفاده از لباس های قدیمی آشنا باشید هرگز قبل از مراسم‌های خاص برای خرید لباس جدید اقدام نمی‌کنید.

چند ترفند کاربردی برای داشتن ظاهری جذاب با استفاده از لباس‌های قدیمی
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر می‌خواهید بدانید این ترفندهای کاربردی چیست تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای مهمانی تیشرت خود را شبیه یک پیراهن بپوشید

این ساده‌ترین ترفند برای استفاده دوباره از لباس‌ها به شکل جدید است. اگر از تیشرت قدیمی خود خسته شده‌اید می‌توانید آن را به‌عنوان یک پیراهن بپوشید.

برای ظاهر شکیل‌تر و مرتب‌تر می‌توانید از یک کمربند باریک برای لباس خود استفاده کنید. حتی می‌توانید دو طرف لباس را گره بزنید و آن را به شکل یک نیم تنه همراه با شلوارک یا دامن در آورید.

همان‌طور که متوجه شدید تیشرت‌ها قابلیت‌های زیادی دارند. تنها لازم است برای پوشیدن آن‌ها خلاقیت به خرج دهیم تا همیشه علاوه بر خرج کمتر ظاهر به‌روزتری داشته باشیم.

ترفند استفاده از لباس های قدیمی با خلاقیت در لباس‌های جین

بدون تردید دیگر همه یک لباس جین در کمد خود دارند و برخی از افراد از پوشیدن لباسی که خاص آن‌ها نباشد خوششان نمی‌آید.

به هر حال لازم نیست کت یا شلوار جین خود را به بخش لباس‌های غیر قابل استفاده وارد کنید و تنها با استفاده از کارهای تزئینی در استفاده از لباس جین خود خلاقیت به خرج دهید.

می‌توانید از ماژیک‌های مخصوص لباس برای کشیدن طرح روی لباس خود استفاده کنید یا حتی از هنر گلدوزی برای متفاوت نشان دادن شلوار خود بهره ببرید.

به هر حال به ما اعتماد کنید تا در نهایت هیچ کسی نفهمد شما همان لباس جین قدیمی خود را پوشیدید و از آن طرف متفاوت نیز هستید.

برش کوچک در لباس نتیجه‌ای شگفت‌انگیز در پی دارد

آیا یک تیشرت بزرگ گشاد دارید که هرگز آن را نمی‌پوشید و به‌دنبال ترفند هایی برای استفاده از لباس های قدیمی خود می‌گردید؟ تی شرت خود را از وسط در یک خط مستقیم برش دهید و الان شما لباس جدیدی دارید که می‌توانید هر چیزی را با آن ست کنید.

چند ترفند استفاده از لباس های قدیمی برای ایجاد ظاهری شیک و جدید

برای خرید کمربند پهن با کیفیت عالی وقت بگذارید

هر لباسی ظاهر کاملا متفاوتی خواهد داشت تنها اگر از یک کمربند پهن همراه با لباس استفاده کنید. نه تنها با این ترفند کل ظاهر لباس تغییر می‌کند، بلکه چند سانت از دور کمر شما نیز کمتر خواهد شد و خوشتیپ‌تر به‌نظر خواهید رسید.

لباس‌های قدیمی خود را برعکس بپوشید

در این بخش از ترفند استفاده از لباس های قدیمی می‌خواهیم به شما بگوییم پیراهن‌های خود را برعکس بپوشید، شاید از نظرتان خیلی عجیب و غریب باشد، اما خیلی‌ها این کار را انجام می‌دهند و به یک ترند تبدیل شده است.

پیراهن دکمه‌دار خود را برعکس بپوشید طوری که دکمه‌ها به پشت بسته شود. فرقی نمی‌کند بخواهید دکمه‌ها را از بالا ببندید یا پایین. فقط باید از یک طرف دکمه‌ها بسته شود و تعدادی از دکمه‌ها باز باشد.

چند ترفند استفاده از لباس های قدیمی برای ایجاد ظاهری شیک و جدید

به هر حال ما قرار است در این مطلب سبک‌های جدید را برایتان معرفی کنیم، پس دیگر جای تعجبی نیست. فقط اعتمادبه‌نفس داشته باشید و این روش را نیز امتحان کنید.

بنابراین با دانستن ترفند استفاده از لباس های قدیمی کاملا کمد جدیدی برای خود درست خواهید کرد و قادر خواهید بود هر لحظه با هزینه کم یا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای استایل‌های جدید داشته باشید و از نظر بقیه مطابق با مد روز پیش بروید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد