//
کدخبر: ۴۲۹۴۷۰ //
تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

تست شخصیت: باور می‌کنید خط فک شما ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند؟

باور نخواهید کرد که شکل فک شما چه چیزی را در مورد شما نشان می‌دهد. آیا خط فک صاف و تیزی دارید یا خط فک منحنی؟ این تست شخصیت فک را بخوانید تا حقیقت خود را بدانید.

تست شخصیت: باور می‌کنید خط فک شما ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ژان هانر، متخصص چهره خوانی و نویسنده کتاب «حکمت چهره شما» می‌گوید: «هرچه خط فک شما مشخص‌تر باشد، شما رقابتی تر هستید.

بر اساس یافته‌های حاصل از مطالعات انجام شده در چهره‌خوانی ۳۰۰۰ ساله، هانر نشان می‌دهد که شما به دلایلی با ویژگی‌های خاصی در صورت خود متولد شده‌اید. چهره شما میلیون ها راز در مورد شما دارد. همراه ما باشید.

تست شخصیت خط فک

.

 

.

.

.

.

.

۱. خط فک صاف

اگر خط فک صاف دارید، شما از قدرت و اراده بالایی برخوردار هستید. گفته می‌شود افرادی که فک های تیز دارند، دارای اعتماد به نفس زیاد، قاطعیت و جاه طلبی هستند. شما در تصمیم گیری و مسئولیت پذیری به خوبی عمل می‌کنید و از انجام پروژه‌های بزرگ و ارائه نتایج فراتر از انتظار نمی ترسید.

شما انسان جاه طلب و با انگیزه‌ای هستید و از تعیین اهداف غیرممکن برای خود و دستیابی به آنها لذت می‌برید. به نظر می‌رسد که شما همیشه در مرحله “بعدش چی؟” هستید و میل شدیدی برای موفقیت دارید و از تلاش سخت برای رسیدن به اهدافتان نمی‌ترسید.

اغلب به عنوان فردی با اعتماد به نفس، خودکفا و مطمئن دیده می‌شوید. شما حضور قدرتمندی دارید و از ایستادن روی حرف خود ترسی ندارید. احتمالا ترسی ندارید که راه خودتان را بروید و کارها را به روش خودتان انجام دهید.

یکی دیگر ویژگی های مهم شما توانایی الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در دیگران است زیرا از ریسک کردن نمی‌ترسید. این افراد انعطاف پذیر هستند و می‌توانند در چالش‌ها مسیر را تغییر دهند تا بر چالش غلبه کنند. ‌

با این حال، گاهی اوقات، شما قضاوت کننده و انتقاد کننده هستید. به سرعت افراد و موقعیت‌ها را قضاوت می‌کنید و درباره آن‌ها نظر می‌دهید و گاهی اوقات نظرات خود را تند بیان می‌کنید. شما دربرابر اطلاعات جدید انعطاف ناپذیر هستید و به سختی عقیده و نظرتان را تغییر می‌دهید. زیرا شما یک فرد شهودی هستید.

شما اغلب می‌توانید چیزهایی را ببینید که دیگران نمی‌توانند.

۲. خط فک انحنادار

اگر خط فک شما انحنا دارد، نشان می‌دهد که شما ملایم، مهربان، همدل و فهمیده هستید. شما ممکن است بیشتر به مسائل از دیدگاه دیگران نگاه کنید و از دیگران حمایت کنید و بیشتر نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح دهید.

ممکن است درک عمیقی از احساسات انسانی داشته باشید، که این موضوع شما را به شنودگان خوب و دوستانی بزرگ تبدیل کرده است. شما ظاهری لطیف و ساده‌ دارید که اغلب باعث می‌شود مردم شما را ضعیف تصور کنند و از شما سوء استفاده کنند.‌‌

شما تمایل دارید که مطیع و متواضع باشید و به دلیل انعطاف پذیر بودنتان، به راحتی به نظرات یا توصیه‌های دیگران گوش می‌دهید یا از آنها پیروی کنید. شما برخلاف همدلی زیاد خود با دیگران، در زندگی خود ناپخته عمل می‌کنید و بیشتر اوقات احساسات شما برایتان تصمیم می‌گیرند.

شما از اینکه در مرکز توجه‌ها قرار بگیرید دوری می‌کنید و اغلی دوست دارید در خلوت و تنهایی خود بمانید. همچنین شما فردی خلاق و تخیلی هستید و تفکر خارج از چارچوبتان ایده‌های زیادی به همراه دارد.

شما می‌توانید در زمینه هنر یا زمینه‌های خلاقانه شغلی را پیدا کنید چون در این مسیر با پرشوری و نیروی محرک خود رویاها را دنبال می‌کنید و به اهداف می‌رسید. شما کمی محتاط هستید به همین خاطر باید به یاد داشته باشید که احتیاط بیش از حد گاهی منجر به از دست رفتن فرصت می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد