//
کدخبر: ۴۳۱۴۵۸ //
تست شخصیت|تست تشخیص اعتماد به نفس

تست تشخیص اعتماد به نفس | در نگاه اول چه تصویری مشاهده می کنید؟

این تست شخصیتی مشخص می‌کند آیا از دید مردم فردی با اعتماد به نفس و متکی به خود هستید یا خیر. برای تشخیص این تست می بایست اولین تصویری که می بینید را مشخص کنید و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید.

تست تشخیص اعتماد به نفس | در نگاه اول چه تصویری مشاهده می کنید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

روانشناسان اعتقاد دارند که مغز انسان‌ها مشابه یک ابر رایانه قدرتمند عمل می‌نماید. مغز بسیار هوشمند بوده ولی توانایی دیدن ندارد بنابراین از تنها منبع تصویر بردار بدن یعنی چشم ها استفاده می‌نماید.

معمولا در تست‌های شخصیت شناسی تصویری ۷ ثانیه ابتدایی نقشی اساسی دارند. در واقع آنچه که مغز در ۷ ثانیه اول از تصویر درک می‌نماید نشان دهنده برخی از ویژگی‌های شخصیتی فرد است. تست‌های شخصیتی می‌توانند حتی عمیق‌ترین رازهای شما را آشکار کنند.

تست شخصیت اعتماد به نفس

 

آیا تا به حال به واکنش مردم به اولین ملاقات شما با آنها توجه کرده‌اید؟ همیشه اولین برداشت مردم از افراد مهم است و معمولا افراد می‌خواهند تا جایی که می‌توانند با اعتماد به نفس ظاهر شوند اما شما نمی‌توانید همیشه با قطعیت بگوئید مردم چه برداشتی از شما دارند. این تست را انجام دهید تا به شما پاسخ را بگوییم. در تصویر زیر ابتدا چه چیزی را می‌بینید؟

.

 

.

.

.

.

.

.

آیا تصویر زن را ابتدا دیدید یا جمجمه؟

اگر تصویر زن را دیدید

شما ماهیت تدافعی دارید و احساس می‌کنید باید دائماً از خود در برابر موقعیت ها دفاع کنید. همچنین ممکن است در زمان حال از نظر عاطفی احساس خستگی و فرسودگی داشته‌باشید. دیدن یک زن زانو زده چیزهای زیادی درباره نگرش دفاعی فرد می‌گوید. شما در حال حاضر خیلی احساس فعال بودن ندارید ولی به این معنی نیست یک وضعیت ثابت و همیشگی زندگی شماست. این تست دقیقا درباره وضعیت فعلی شما این اطلاعات را می‌دهد.

اگر جمجمه را دیدید

شما در حال گذراندن دوران سختی هستید و هنوز نتوانسته‌اید راه حل مشکلاتتان را پیدا کنید اما با این وجود با همه چیز با اعتماد به نفس و روحیه قوی و خوب روبرو می‌شوید. بنابراین، اولین چیزی که مردم در مورد شما متوجه می‌شوند، در واقع اعتماد به نفس و روحیه شما برای مبارزه است.

تست های شخصیت تصویری، تست هایی هستند که از تصاویر برای ارزیابی شخصیت افراد استفاده می کنند. این تست ها اغلب بر اساس این فرض هستند که اولین چیزی که یک فرد در یک تصویر می بیند، بازتابی از شخصیت او است. معمولا تست های شخصیت تصویری هیچ مبنای علمی ندارند. آنها اغلب بر اساس فرضیات و برداشت های ذهنی هستند و نمی توانند به طور دقیق شخصیت یا ضعف های افراد را نشان دهند. با این حال خواندن و نگاه کردن به تصاویر اینگونه تست‌ها همیشه جذاب و سرگرم کننده بوده است.

به طورکیلی پیشنهاد می‌کنیم از تست بیشتر به جنبه فان و سرگرمی نگاه کرده و دیدگاهی روانشناسی نسبت به آن نداشته باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد