//
کدخبر: ۴۴۲۹۳۷ //
مدیر بانک سینا در منطقه کرمانشاه و ایلام خبر داد؛

پرداخت تسهیلات بدون سود و کارمزد "طرح آفتاب" در بانک سینا

مدیریت بانک‌ سینا منطقه کرمانشاه و ایلام از پرداخت تسهیلات بدون سود و کارمزد "طرح آفتاب" در این بانک خبر داد.

پرداخت تسهیلات بدون سود و کارمزد "طرح آفتاب" در بانک سینا
به گزارش فرتاک نیوز،

 "آرش طاهرخانی" مدیر بانک سینا در منطقه کرمانشاه و ایلام در نشست خبری که امروز  (دوم بهمن‌ماه) برگزار شد، اشاره‌ای به طرح آفتاب این بانک داشت و اظهار کرد: با بررسی و نیاز‌سنجی‌های انجام شده توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بانک سینا محصولات خوبی از طریق این بانک عرضه شد که تسهیلات قرض‌الحسنه طرح آفتاب بدون کارمزد و سود، یکی از آنهاست.

 وی افزود: کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی (در راستای پرداخت تسهیلات به پرسنل و افراد زیر مجموعه) می‌توانند با افتتاح حساب حداقل ۵۰۰ هزار‌ ریال از طریق سپرده‌گذاری قرض‌الحسنه‌ پس‌انداز به مدت یک تا ۱۲ ماه، حداکثر سه میلیارد ریال بر اساس معدل سپرده‌گذاری، تسهیلات دریافت کنند و طی شش تا ۴۸ ماه نسبت به بازپرداخت این تسهیلات اقدام نمایند.

 مدیر بانک سینا در منطقه کرمانشاه و ایلام از جمله مزایای طرح آفتاب را  انتقال امتیاز تسهیلات به پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر و برادر عنوان کرد و بیان داشت: تمامی افرادی که دارای درآمد و حائز شرایط لازم هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت بانک سینا به آدرسhttps://tarh.sinaban.ir/aftab نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند.

طاهر‌خانی از جمله طرح‌های دیگر این بانک را طرح "نرگس" برای اشخاص حقیقی، طرح "نارون" برای اشخاص حقوقی، طرح "چشمه" با کارمزد دو درصد و اعطای کارت خرید اعتباری اطلس عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس الزام بانک مرکزی ۵۰ درصد منابع بانک‌های خصوصی باید در استان هزینه شود، اما بانک سینا به عنوان شفاف‌ترین بانک ایران طی پنج سال متوالی ۱۰۰ درصد منابع خود را در استان به عنوان تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام در ادامه از جمله دیگر اقدامات این بانک از سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۱ را پرداخت تعداد ۱۷۳۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در مناطق محروم به مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال، در راستای اشتغالزایی، تکمیل، ساخت و تامین مسکن اعلام کرد و افزود: این تسهیلات در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت شده است.

  به گفته طاهرخانی در دوران کرونا نیز ۱۵۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال با عنوان طرح کریمانه به حافظان سلامت پرداخت شد، همچنین در طرح دیگری ۵۲۲ فقره تسهیلات به مبلغ  ۱۰۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مرزداران غیور استان پرداخت شد.

  وی در ادامه تعداد تسهیلات پرداختی به آسیب‌دیدگان زلزله سرپل‌ذهاب را ۱۱۸ فقره به مبلغ ۱۷ میلیارد‌ و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این طرح از ۱۵۲۰ واحد مسکن زلزله زده در سرپل‌ذهاب تنها ۱۱۸ متقاضی استقبال کردند.

طاهرخانی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۳۷۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۲۱ میلیارد‌‌‌ و ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است که از این تعداد ۱۷۸ فقره به مبلغ ۳۴۵ میلیارد‌‌ و ۸۰۰ میلیون ریال مربوط به تسهیلات ازدواج، ۱۱۷ فقره تسهیلات فرزند‌آوری به مبلغ ۶۹ میلیارد‌‌ و ۹۰۰ میلیون ریال، و ۸۱ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۱۰۵ میلیارد‌و ۸۰۰ میلیون ریال به مددجویان کمیته‌امداد پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز هیچ فردی برای تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری در صف انتظار نداریم و تمامی تسهیلات بدون سخت‌گیری به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر بانک سینا در استان‌های ایلام و کرمانشاه در ادامه از پرداخت دو هزار‌ و ۶۴۹ فقره تسهیلات تکلیفی (کمیته‌امداد، بهزیستی، ازدواج و فرزند‌آوری) به مبلغ یکهزار ۱۶۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۱ در استان خبر داد و اظهار کرد: در زمینه ساخت ۵۸۴۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن، شامل؛ پروژه ۵۴۰۰ واحدی شهرک دولت‌آباد و ۴۴۰ واحدی بلوار تاق‌بستان نیز که به بانک سینا سپرده شده است، تعیین تکلیف انجام گرفته و هیچ متقاضی پشت‌نوبتی نداریم، که باعث افتخار بانک سینا است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد