//
کدخبر: ۴۴۲۹۸۰ //

فال رابطه | فال رابطه چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

روابط فرصت های زیادی برای تجربه شفای عاطفی ارائه می دهند. اما در درمان، شما باید اول از آنچه که به شفا نیاز دارد، آگاه باشید. این به این معناست که به هر آنچه که شما واقعا احساس می کنید، توجه کنید. احساسات شما به شما می گویند چه چیز به شفا نیاز دارد.. هر جایی از یک رابطه که در آن احساس ناراحتی، مسدود شدن، گیر افتادن، خارج شدن، و یا بی حسی می کنید، به شفا نیاز دارد.

بسیاری از احساساتی که ما در ارتباط با دیگران تجربه می کنیم در واقع حاصل حوادث گذشته است - که برخی مربوط به دوران کودکی می شود. هر رویداد در گذشته، بزرگ یا کوچک، که منجر به احساس صدمه، ترس، خشم، ترد شدن، تحقیر، و یا شرمندگی شود، در حال حاضر هنوز هم می تواند موثر باشد. همه ی ما این زخم های درونی را داریم.

فقط با تصدیق بعضی زخم ها می توانید شروع به التیام آن ها کنید. سرزنش کردن شریک تان برای "دلیل" احساس ناراحتی شما بودن، تنها شما را از رسیدن به این نتیجه که علت اصلی درد، چیزی در درون خودتان است، دور می کند. اگر شما برای حل کردن ناراحتی خود تلاش کنید که یک "علت" خارجی برای آن بیابید، فقط شفای آن را طولانی تر می کنید. کارت شفا از شما می خواهد که در شرایط کنونی فراتر از یک "قربانی" باشید.

آیا واقعا می خواهید که آن زخمها التیام یابند؟ شرط لازم این است که بدانید واقعا می خواهید زخمتان التیام یابد. درمان از قلب شما شروع می شود - از قبول کردن آنچه که شما احساس می کنید، بدون قضاوت درباره آن، بدون سرزنش، و بدون تلاش برای حل کردن آن. درمان این است که به درون خود رجوع کنید و به سادگی عمیق ترین احساسات خود را تجربه کنید. این است که کاملا هر آنچه که وجود دارد را احساس کنید - بدون کلمه ای و بدون تجزیه و تحلیلی، بدون اینکه تلاش کنید که آن را بهتر کنید و آرزو کنید از بین برود. بدون اینکه برای احساسی که دارید، به آن برچسب "بد" یا "اشتباه" بزنید. به سادگی و با آرامشی که از پذیرش قلبی ناشی می شود، آن را احساس کنید.

در روابط، یک شریک می تواند دیگری را در بهبود کمک کند، اما نه به شیوه های معمولی که مثلا تلاش کند که آنها را رفع کند، با آنها با منطق روبرو شود، و یا کمک کند که احساس بهتری داشته باشد. این راه تنها روند درمان طبیعی را مختل می سازد. فقط قلب خود را باز بگذارید و به سادگی با آنها مواجه شوید. سعی نکنید چیزی را تغییر دهید. شما بهبود یافتن شریکتان را زمانی پرورش می دهید که هر آنچه که او احساس می کند را، بدون قضاوت، و یا تحت عنوان "اشتباه"، "منفی"، یا "نامطلوب" بپذیرید.

شفا در اشکال مختلف می آید. این اتفاق زمانی می افتد که شما به کسی با تمرکز و همدلی گوش می کنید. شفا زمانی اتفاق می افتد که بی وقفه به شریک زندگی خود کاملا اختیار می دهید آنچه که اتفاق می افتد را احساس کند؛ ترس، غم، خشم و ... یکی از مهمترین هدیه هایی که شفا می دهد این است که کنار شریک زندگی تان بنشینید و شاهد غم و اندوه و یا با مشت به بالش کوبیدن در خشم و گریه اش باشید. شفا حتی در سکوت کامل اتفاق می افتد. ما زمانی شفا پیدا می کنیم که مقاومت علیه احساسات را متوقف کنیم، و به خود اجازه دهیم که آنها را تجربه کنیم.

در شفا، عشق یک حس مقدس است. ما می توانیم با کمک یکدیگر شفا پیدا کنیم. آیا موضوعی در رابطه ی شما وجود دارد که بخواهید شفا پیدا کند؟ مطمئن باشید هر زمان که زوجین روند بهبودی را باهم شریک شوند، هر دو شفا می یابند.

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

در برخورد با دیگران مایل به دیدن چه چیزهایی نیستید؟ جواب این سوال منبع مشکلات شما در رابطه تان است. کارت "نقاط کور" شما را ترغیب می کند تا چشمانتان را به روی چیزهایی که نمی خواهید ببینید باز کنید. در کنترل روابط، درست مثل رانندگی کردن، هوشیار بودن و توجه به نقاط کور به شما کمک می کند. نقاط کور شما را از تقسیم شادی و رضایت با شریک زندگی تان باز می دارد. نقاط کور عامل بسیاری از مشکلاتی است که در روابط خود آن را تجربه کرده اید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا یاد بگیرید به عواملی که مایل به دیدن آنها در روابط خود نبودید، توجه کنید و واکنش نشان دهید. از کجا شروع کنید؟ از توجه به چیزی که می خواهید در روابط شما مشهود باشد. هر یک از ما معمولاً روی بخش کوچکی از یک تصویر بزرگ متمرکز می شود. و هر کسی چیزهای مختلف را نمی بیند.

یک تصویر کامل شامل چیزی است که هر یک از طرفین وارد رابطه می کند: هر چه که می گویند و هر کاری که می کنند، خواسته هایشان، نیازهایشان، و احساساتشان، اختلافات فکری شان، حساسیت های منحصر به فرد و تمایل به نشان دادن عکس العمل همگی ریشه در گذشته ی آنها دارد. تعداد کمی از ما می تواند بی درنگ تمام این عوامل را ببیند. ندیدن هر قسمتی از یک عکس باعث بروز "تعارض" های مکرر در رابطه می شود.

به عنوان مثال، هنگامی که با دیگران به مشکل بر می خورید مایلید رفتار خود را آنالیز کنید یا رفتار طرف مقابل را؟ اگر فقط روی رفتار، حساسیت ها، و درنگ های طرف مقابل تمرکز کنید، چشمتان را روی نقشی که خود در رابطه بازی می کنید بسته اید. متوجه حساسیت ها، عکس العمل ها و نحوه ی برخورد خود و تاثیر آن بر روابطتان نمی شوید.

چنین بی بصیرتی هایی شما را از پرداختن به مشکلات عاطفی یا تغییر رفتارتان در نحوه ی برقراری ارتباط باز می دارد. این مساله مانند رانندگی در جاده ای است که هیچ شناختی نسبت به آن ندارید. شما بارها و بارها به مشکل خواهید خورد تا زمانی که چشمانتان را باز کنید و بپرسید که چگونه با دیگران رفتار می کنم.

نوع دیگری از بی بصیرتی زمانی رخ می دهد که تمرکز شما بر احساسات، نیازها، یا خواسته های طرف مقابل باشد اما این موارد را در مورد خود در نظر نگیرید. ممکن است به احساسات واقعی خود درباره ی امور اهمیت ندهید. ممکن است از خود نپرسید که چه می خواهم و نیازم چیست. این بی بصیرتی باعث می شود که حس کنید شخصیت خود را در این رابطه گم کرده اید یا برنجید از اینکه توجه زیادی به طرف مقابل کرده اید و در پاسخ توجه کمی دریافت کرده اید. اما شما به حرکت در مسیر خود ادامه دادید بدون اینکه اشاره ای به مقصد داشته باشید، طرف مقابل چگونه باید بفهمد که وظیفه اش چیست؟

انواع مختلفی از بی بصیرتی وجود دارند. گاهی ممکن است آنقدر غرق در خود شوید که به عکس العمل دیگران توجهی نداشته باشید. ممکن است آنقدر ذهنتان درگیر نیازهای شخصی باشد که نیازها و خواسته های طرف مقابل را نادیده بگیرید. آنگاه، عدم واکنش نسبت به نیازهای طرف مقابل باعث رنجش عمیق و دلخوری می شود. اگر ندانید که طرف شما چه می خواهد، ارتباط موثری بین شما ایجاد نخواهد شد. برای اینکه چشم خود را به روی این بی بصیرتی باز کنید، فقط لازم است از طرف مقابل خود بپرسید " که نیاز یا خواسته تو در این لحظه چیست؟"

نقاط کور به شما می گویند تا چشمان خود را روی آنچه که نادیده گرفته اید باز کنید. هر فاکتور را در یک تصویر کامل از رابطه – با درنظر داشتن خودتان و طرف مقابلتان - در نظر بگیرید تا بهتر بتوانید از برخورد و تعارض جلوگیری کنید.

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

پذیرش، یکی از قدرتمند ترین پاسخ هایی است که ما می توانیم در یک وضعیت دشوار ارائه دهیم. مشکلات معمولا ما را به انجام یک عمل یا عکس العمل وا میدارند، و به ما فضای کمی برای استراحت و تنفس می دهند و یا ما را در شرایطی که اتفاق افتاده رها می کنند. ما نسبت به چیزهایی که ظاهراً "اشتباه" به نظر می رسند تحمل کمی داریم، بنابراین تمایل داریم سریعاً موقعیت و یا شخص دیگری را تغییر دهیم درحالی که کارت پذیرش به ما می گوید وضعیت فعلی را بپذیرید.

از قضا، بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم برعکس است. اعمال ما بر اساس احساس ما نسبت به اتفاقی که می افتد و در حال حاضر برای ما غیر قابل قبول است صورت می گیرد. شریک ما با دریافت پیام هایی که غیر قابل قبول هستند رابطه اش را با ما به هم میزند. و این پیام ها تبدیل به صدمه روحی و حالت تدافعی و سپس ضد واکنش می شود.

حال بیایید با آن روبرو شویم - پذیرش چیزی است که همه ما در یک رابطه می خواهیم. هیچ دردی بدتر از پذیرفته نشدن وجود ندارد. هنگامی که ما احساس پذیرفته نشدن را داریم، در مورد شریکمان، خودمان، و روابطمان احساس ناراحتی می کنیم. به طور معمول، در آن نقطه واکنش تدافعی و عاطفی ما، هردوی ما را از مشاهده گزینه های سازنده منع می کند.

آیا در رابطه شما مسئله پیچیده ای برای پذیرفتن وجود دارد؟ پاسخ شریکتان چیست؟ عدم پذیرش چگونه شما ها را از حرکت رو به جلو و ایجاد گزینه های موثرتر با هم باز می دارد؟

کارت "پذیرش" شما را به دیدن اینکه چگونه پذیرش، کلید تمامی حرکت ها و جنبش هاست دعوت می نماید. تمرکز کردن بر روی اشتباهات، تنها شما را بیشتر گیر می اندازد.

پذیرش کلیدی است که می تواند قفل دری را در وضعیت دشوار باز نماید. هنگامی که شما درب را با پذیرش باز می کنید، آنگاه می توانید شروع به تنفس آزادانه تری بنمایید. این کلید در قلب شما است. به محض اینکه شما قلب خود را باز می کنید و شروع به پذیرش می کنید، بسیاری از چیزهایی را که در یک وضعیت گیر کرده بودند دوباره آزاد کرده و باعث می شوید تا به حرکت خود ادامه دهند. درهای بسته می توانند شروع به باز شدن کنند. از طریق این درب شما و شریکتان قادر به حرکت رو به جلو با هم خواهید بود، و به شما این امکان را می دهد تا فرصت های جدید و مثبتی را که نمی توانستید قبلا ببینید پیدا کنید.

با باز کردن قلب خود، شما می پذیرید که شرایط و همه چیز، همانطوری است که باید باشد. و شریک زندگیتان کاری را انجام می دهد که بهترین است. پذیرش، با این حال، به این معنا نیست که هر طور که با شما رفتار می شود را بپذیرید. اگر رفتارها به صورت جسمی یا عاطفی نوعی سوء استفاده باشند، شما موظف هستید تا به دیگران بگویید که چه چیزی برای شما مناسب نیست و مرزهای خود را روشن نمایید.

پذیرش می تواند یک فضای امن تر را به وجود آورد که در آن شما و شریکتان، حتی با وجود یک مشکل، ارتباط بهتری را برقرار کنید. شرکای سالم، مشکلات را به عنوان نشانه هایی که بیانگر یک رابطه بد است و یا اینکه چیزی در رابطه شان کاملا "اشتباه" است نمی بینند. در عوض، آنها وضعیت را می پذیرند. آنها زمانی که با این شرایط روبرو می شوند، می دانند که ممکن است با صدمه، ناراحتی، عصبانیت و یا ترس مواجه شوند، و به درستی ندانند که چه کار باید کرد. اما آنها می دانند که با به خاطر سپردن کلید پذیرش، می توانند درب هایی که منجر به حل مشکل واقعی شوند را باز کنند.

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

رابطه ها، چه کوچک و چه بزرگ، توسط یک توافقی که ما تعریف می کنیم تعریف می شوند. در وسیعترین مقیاس، ما در مورد چگونگی عمل و صحبت کردن توافق می کنیم. بسیاری از این موافقت نامه ها ناخودآگاه هستند، و همانطور باقی می مانند تا زمانی که ما به تغییر آنها نیاز پیدا کنیم.

در یک مقیاس کوچکتر، ما موافقت نامه های خاصی را در مورد چیزهایی مانند ملاقات در زمان های خاص، درگیر شدن در فعالیت های خاص و یا انجام وظایف خاص به وجود می آوریم. چنین توافق نامه هایی معمولا اقدامات و زمان را مشخص می کنند. نگه داشتن این توافقات یک بلوک اعتماد در میان شرکا است. هر گاه شما موافقت نامه های خود را حفظ نکنید، آن اعتماد را نقض کرده اید.

انتخاب کارت توافق ممکن است نشان دهد که شما نیاز به تغییر یک توافق قدیمی و یا ایجاد یک توافق جدید دارید – تا به حل و فصل برخی از شرایط بپردازید و یا به حرکت در جهت یک هدف مثبت پیش بروید. این کارت از شما می خواهد تا برای ایجاد انواع توافقات آگاهانه تر قدم بردارید.

آیا شما تا به حال بدون آنکه به توافقی برسید آن را به حال خود رها کرده اید؟ موافقت نامه ها همیشه به راحتی حفظ نمی شوند. این امر به ویژه زمانی مهم است که شما به گفته خود زیاد اطمینان ندارید. در این مورد، بخشی از وجود شما ممکن است واقعا به توافق نرسیده باشد. با این حال، در این میان شما موافقت کرده اید، در حالیکه ممکن است از هر گونه سوال یا اعتراضی که بعدها پیش خواهد آمد آگاه نباشید.

کارت موافقت نامه ممکن است به شما بگوید که آگاهانه تر وارد یک مذاکره شوید. آیا شما تمایل دارید در همه موارد سریع به توافق برسید؟ آیا شما این کار را از روی ناچاری و فشار انجام می دهید؟ یا برای جلوگیری از درگیری، و یا اینکه شریکتان احساس بهتری داشته باشد انجام می دهید؟ هنگامی که زمان تحقق یک توافق می رسد، آیا شما با تاخیر جواب می دهید، و یا با نیمه قلبتان آن را قبول می کنید؟ آیا شما کارها را انجام می دهید زیرا از شما انتظار می رود، و شما از اینکه "نه" را بر زبان بیاورید ناراحتید؟ این علائم نشان می دهد که شما تمایل به ایجاد توافق، بدون توجه به احساس واقعی خود دارید.

این کارت به شما یادآوری می کند که گفتن "خیر" به اندازه "بله" گفتن مهم است. اگر شما در ساخت یک توافق به طور کامل به خودتان اطمینان ندارید، وضعیتی را بوجود آورده اید که ناخودآگاه در آن ممکن است توافق تان را بشکنید و یا در نگه داشتن آن به مشکل بر بخورید. ماده حیاتی برای حفظ توافقات روشن و واضح، آن است که از آنچه واقعا در وجود شما در زمان بستن موافقت نامه اتفاق می افتد کاملا آگاه باشید.

این کارت به شما نشان می دهد که در زمان انجام توافق، توجه زیادی به آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد داشته باشید. توجه کنید که کاملا حس "بله" گفتن را در درون خود داشته باشید. به احساسات و یا نگرانی هایی که وجود دارند و آنها را بیان نمی کنید، خوب توجه کنید. اینکه از خود بپرسید "چه احساساتی و یا نیازهایی ممکن است شما را از نگهداری این توافق نامه منع کند" به شما بسیار کمک می کند.

بررسی موافقت نامه هایی که شما قبول می کنید یا نمی کنید و یا آنها را نگه می دارید یا نه، و یا در نگهداری آن دچار خشم می شوید، دری را برای خودشناسی به روی شما باز می نماید. در مورد تمام احساسات، نگرانی ها، و انگیزه هایتان در ایجاد یک توافق بحث کنید. در نتیجه شما توافق نامه هایی را ایجاد می کنید که می توانید با آنها زندگی کنید. شرکایی که این توافق ها را برای یکدیگر بدون هیچ خطری توضیح می دهند و دیدگاه های خود را با صدای رسا برای دیگری بیان می کنند و بر سر هر چیزی مذاکره می نمایند، رابطه ای با شیوه سالم تر با یکدیگر خواهند داشت. ایجاد و نگه داری موافقت نامه، با آگاهی و انتخاب، پایه اعتماد واقعی و درک متقابل را ایجاد می کند.

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

در برخورد با دیگران مایل به دیدن چه چیزهایی نیستید؟ جواب این سوال منبع مشکلات شما در رابطه تان است. کارت "نقاط کور" شما را ترغیب می کند تا چشمانتان را به روی چیزهایی که نمی خواهید ببینید باز کنید. در کنترل روابط، درست مثل رانندگی کردن، هوشیار بودن و توجه به نقاط کور به شما کمک می کند. نقاط کور شما را از تقسیم شادی و رضایت با شریک زندگی تان باز می دارد. نقاط کور عامل بسیاری از مشکلاتی است که در روابط خود آن را تجربه کرده اید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا یاد بگیرید به عواملی که مایل به دیدن آنها در روابط خود نبودید، توجه کنید و واکنش نشان دهید. از کجا شروع کنید؟ از توجه به چیزی که می خواهید در روابط شما مشهود باشد. هر یک از ما معمولاً روی بخش کوچکی از یک تصویر بزرگ متمرکز می شود. و هر کسی چیزهای مختلف را نمی بیند.

یک تصویر کامل شامل چیزی است که هر یک از طرفین وارد رابطه می کند: هر چه که می گویند و هر کاری که می کنند، خواسته هایشان، نیازهایشان، و احساساتشان، اختلافات فکری شان، حساسیت های منحصر به فرد و تمایل به نشان دادن عکس العمل همگی ریشه در گذشته ی آنها دارد. تعداد کمی از ما می تواند بی درنگ تمام این عوامل را ببیند. ندیدن هر قسمتی از یک عکس باعث بروز "تعارض" های مکرر در رابطه می شود.

به عنوان مثال، هنگامی که با دیگران به مشکل بر می خورید مایلید رفتار خود را آنالیز کنید یا رفتار طرف مقابل را؟ اگر فقط روی رفتار، حساسیت ها، و درنگ های طرف مقابل تمرکز کنید، چشمتان را روی نقشی که خود در رابطه بازی می کنید بسته اید. متوجه حساسیت ها، عکس العمل ها و نحوه ی برخورد خود و تاثیر آن بر روابطتان نمی شوید.

چنین بی بصیرتی هایی شما را از پرداختن به مشکلات عاطفی یا تغییر رفتارتان در نحوه ی برقراری ارتباط باز می دارد. این مساله مانند رانندگی در جاده ای است که هیچ شناختی نسبت به آن ندارید. شما بارها و بارها به مشکل خواهید خورد تا زمانی که چشمانتان را باز کنید و بپرسید که چگونه با دیگران رفتار می کنم.

نوع دیگری از بی بصیرتی زمانی رخ می دهد که تمرکز شما بر احساسات، نیازها، یا خواسته های طرف مقابل باشد اما این موارد را در مورد خود در نظر نگیرید. ممکن است به احساسات واقعی خود درباره ی امور اهمیت ندهید. ممکن است از خود نپرسید که چه می خواهم و نیازم چیست. این بی بصیرتی باعث می شود که حس کنید شخصیت خود را در این رابطه گم کرده اید یا برنجید از اینکه توجه زیادی به طرف مقابل کرده اید و در پاسخ توجه کمی دریافت کرده اید. اما شما به حرکت در مسیر خود ادامه دادید بدون اینکه اشاره ای به مقصد داشته باشید، طرف مقابل چگونه باید بفهمد که وظیفه اش چیست؟

انواع مختلفی از بی بصیرتی وجود دارند. گاهی ممکن است آنقدر غرق در خود شوید که به عکس العمل دیگران توجهی نداشته باشید. ممکن است آنقدر ذهنتان درگیر نیازهای شخصی باشد که نیازها و خواسته های طرف مقابل را نادیده بگیرید. آنگاه، عدم واکنش نسبت به نیازهای طرف مقابل باعث رنجش عمیق و دلخوری می شود. اگر ندانید که طرف شما چه می خواهد، ارتباط موثری بین شما ایجاد نخواهد شد. برای اینکه چشم خود را به روی این بی بصیرتی باز کنید، فقط لازم است از طرف مقابل خود بپرسید " که نیاز یا خواسته تو در این لحظه چیست؟"

نقاط کور به شما می گویند تا چشمان خود را روی آنچه که نادیده گرفته اید باز کنید. هر فاکتور را در یک تصویر کامل از رابطه – با درنظر داشتن خودتان و طرف مقابلتان - در نظر بگیرید تا بهتر بتوانید از برخورد و تعارض جلوگیری کنید.

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

ابراز احساسات منفی مانند خشم، غم و اندوه، درد، و یا ترس، نشان دهنده یک معضل است. از یک طرف، به اشتراک گذاشتن این احساسات برای سلامت رابطه شما حیاتی می باشد. این به هر دو طرف اجازه می دهد تا با آنچه که حقیقتاً در جریان است روبرو شوند. اما از سوی دیگر، ابراز چنین احساساتی ممکن است یک واکنش منفی در شریکتان ایجاد کند. ممکن است دچار صدمه شود، احساس ترس کند، حالت دفاعی به خود بگیرد و یکباره حمله کند، عقب بکشد و یا سکوت کند – که اینها منجر به واکنش های شدیدتر و احساسات ناراحت کننده ی بیشتر می شود.

در حالیکه بیان احساساتتان می تواند همه چیز را به هم بزند، اما سرکوب آنها هم راه حل نیست. اجتناب از خشم، باعث هماهنگی نمی شود. با سرکوب موضوع، دردی درمان نمی شود. احساسات بخشی اساسی از حیات انسان است. برای مثال احساس ناراحتی، در وضعیت کنونی برای شما نشانگر این است که حد و مرز های شما در حال نقض شدن است و یا شما به گوشه ای رانده شده اید یا به چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید نرسیده اید.

در این هنگام بسیار مهم است که به شریکتان بفهمانید که واقعاً چه مسئله عاطفی ای در جریان است. اگر این کار را انجام ندهید آنها را در تاریکی باقی می گذارید که می تواند به مسائل ناراحت کننده تری در آینده منجر شود.

کارت مهار، از شما می خواهد تا به چگونگی ابراز احساساتتان توجه کنید، به طوری که پیام واقعی تان را به روشی مناسب و سازنده برسانید. در غیر اینصورت ممکن است طوری واکنش نشان دهیم که بعداً پشیمان شویم – مانند فریاد زدن، سرزنش کردن، قضاوت کردن، و یا فرار کردن از موضوع. چنین واکنش هایی فقط باعث ایجاد مشکلات بیشتر در روابط می شوند و ما را از ارتباط برقرار کردن با نیازهای واقعیمان باز می دارد.

کارت مهار نشان میدهد که مهار کردن احساساتتان قبل از ابراز کردن آن، کار مفیدی است. اگر شما در آستانه واکنش هستید، باید آن موقعیت را ترک کنید. این عاقلانه است که زمانی را برای پردازش احساساتتان صرف کنید، قبل از آنکه آنها را با ناپختگی به شریکتان نشان دهید. این کار را به تنهایی یا با کمک دوستی که قادر به گوش دادن است انجام دهید.

مهار، بطور کامل در درون شما انجام می شود تا بطور کامل آنچه احساس می کنید را تجربه کنید. این کار نه سرکوب احساساتتان است و نه عملی شدن آنها. در مهار کردن، شما دیگر نگران سرزنش شدن کسی بخاطر احساساتتان نیستید. درواقع شما نگران احساس خودتان هستید. همچنین ممکن است نسبت به اینکه چه پیامی را باید با شریکتان به اشتراک بگذارید نیز آگاه تر شوید.

در ابراز احساسات، این وظیفه شماست که طوری صحبت کنید که شریکتان بشنود. ممکن است در آن لحظه فریاد زدن کار خوشایندی به نظر برسد، اما تا زمانیکه شریکتان نخواهد حرف هایتان را بشنود، حتی فریاد شما به گوش او نمی رسد. مهار کردن باعث می شود تا زمانی را برای مرتب کردن پیام واقعی درونتان بگذارید. این کار به شما اجازه می دهد تا شما احساساتتان را بطور کامل درک کنید – و از چگونگی رساندن آن پیام به شریکتان به بهترین نحو ممکن، آگاه شوید.

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

به یاد داشته باشید که در روابط عمل و نیت دو چیز متفاوت است. البته که همه ما قصد داریم عمل ما نشان دهنده ی نیت ما باشد اما در واقع این امر همیشه محقق نمی شود. دو طرف معمولاً کارهای اشتباهی انجام می دهند و منظور یکدیگر را اشتباه متوجه می شوند. مواقعی هستند که اعمال ما همان واکنشی را که در نظر داشتیم دریافت نمی کنند. این گونه سوءتفاهم ها علت معمول ناراحتی در روابط است. بعلاوه، ما معمولا وقتی نسبت عکس العمل طرف مقابل واکنش نشان می دهیم، فراموش می کنیم که قصدمان چه بوده است.

کارت "نیت" به شما یادآوری می کند که در پس تمام کارها و حرف های شریک زندگی تان نیاتی نهفته است. اما تمام چیزی که ما در رابطه تجربه می کنیم، کارهای یکدیگر است نه نیت هایمان. فقط می توانیم نیات یکدیگر را حدس بزنیم. برحسب ماهیت هدفی که داریم، واکنش مثبت یا منفی نشان می دهیم. اما حدسیات ما هم خیلی وقت ها غلط هستند.

فرض کنید که بیرون سالن تئاتر در صف ایستاده اید. مردی نزدیک می شود و به شما برخورد می کند و پا روی پای شما می گذارد و به راه رفتن ادامه می دهد. بدون معذرت خواهی! با خود چه فکری می کنید؟ ناگهان می بینید که با عصای سفیدی روی پیاده رو ضربه می زند. حالا چه واکنشی دارید؟ بعد فردی به شما می گوید که این مرد تظاهر به نابینایی می کند تا بتواند دیگران را اذیت کند! حالا چه واکنشی نشان می دهید؟ با هر تعبیر از انگیزه ی او واکنش شما تغییر می کند.

متاسفانه افراد در رابطه کورکورانه فکر می کنند که نیت طرف مقابل خود را می دانند. این فرضیه پردازی ها اغلب مشکل ساز است. آیا تابحال شده که از حرف ها و کارهای طرف خود اشتباه برداشت کرده باشید؟ همه می دانیم که دیگران هم گاهی در مورد ما اشتباه برداشت می کنند. حتی گاهی ما متوجه هستیم که کی این اشتباه را در مورد دیگران مرتکب شده ایم. برداشت اشتباه – یا بیان اشتباه - نیات دیگران بسیار مشکل ساز است. وقتی که واکنش منفی به شریک خود نشان می دهید، چندبار پیش آمده که فکر کنید ممکن است او واقعاً نیت خوبی داشته باشد اما نتوانسته آن را درست بیان کند؟

به جای اینکه صبر کنید و از خود سوال کنید که واقعاً چه خبر است اغلب بی درنگ واکنش نشان می دهید - یکی پس از دیگری عکس العمل نشان می دهید و ناراحتی بزرگی درست می شود. برای رهایی از دام عمل و عکس العمل باید درمورد نیات خود صحبت کنید. بیان نیات به این شیوه باعث می شود که موضوعات مورد سوتفاهم شفاف سازی شوند – و بتوانیم منظور واقعی، نیاز و خواسته ی خود از آن شرایط را بیان کنیم.

کارت نیت شما را دعوت به درنگ در واکنش می کند. به جای اینکه فورا در مورد طرف مقابلتان قضاوت منفی بکنید، ذهن خود را باز کنید و احتمال برداشت اشتباه از نیت مثبت او را هم در نظر بگیرید – حتی اگر خلاف این به نظر برسد. از طرف مقابل خود بپرسید که خواسته ی واقعی اش چیست و اوضاع از چه قرار است.

این کارت شما را تشویق می کند تا متوجه نیات خود باشید و توجه کنید که آیا واکنش طرف به کار شما مطابق انتظار است یا نه. سرزنش دیگران به خاطر عدم درک درست یا واکنش خلاف انتظار شما کار ساده ای است. اما سرزنش کردن واقعاً فایده ای ندارد. تشخیص سوءتفاهم و تغییر نحوه ی بیان خود بسیار مقتدرانه تر است. اگر طبق معمول به کار خود ادامه دهید، همان عکس العمل های همیشگی را دریافت می کنید. پس اگر انتظار عکس العمل متفاوتی را دارید، کار دیگری بکنید!

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

به یاد داشته باشید که در روابط عمل و نیت دو چیز متفاوت است. البته که همه ما قصد داریم عمل ما نشان دهنده ی نیت ما باشد اما در واقع این امر همیشه محقق نمی شود. دو طرف معمولاً کارهای اشتباهی انجام می دهند و منظور یکدیگر را اشتباه متوجه می شوند. مواقعی هستند که اعمال ما همان واکنشی را که در نظر داشتیم دریافت نمی کنند. این گونه سوءتفاهم ها علت معمول ناراحتی در روابط است. بعلاوه، ما معمولا وقتی نسبت عکس العمل طرف مقابل واکنش نشان می دهیم، فراموش می کنیم که قصدمان چه بوده است.

کارت "نیت" به شما یادآوری می کند که در پس تمام کارها و حرف های شریک زندگی تان نیاتی نهفته است. اما تمام چیزی که ما در رابطه تجربه می کنیم، کارهای یکدیگر است نه نیت هایمان. فقط می توانیم نیات یکدیگر را حدس بزنیم. برحسب ماهیت هدفی که داریم، واکنش مثبت یا منفی نشان می دهیم. اما حدسیات ما هم خیلی وقت ها غلط هستند.

فرض کنید که بیرون سالن تئاتر در صف ایستاده اید. مردی نزدیک می شود و به شما برخورد می کند و پا روی پای شما می گذارد و به راه رفتن ادامه می دهد. بدون معذرت خواهی! با خود چه فکری می کنید؟ ناگهان می بینید که با عصای سفیدی روی پیاده رو ضربه می زند. حالا چه واکنشی دارید؟ بعد فردی به شما می گوید که این مرد تظاهر به نابینایی می کند تا بتواند دیگران را اذیت کند! حالا چه واکنشی نشان می دهید؟ با هر تعبیر از انگیزه ی او واکنش شما تغییر می کند.

متاسفانه افراد در رابطه کورکورانه فکر می کنند که نیت طرف مقابل خود را می دانند. این فرضیه پردازی ها اغلب مشکل ساز است. آیا تابحال شده که از حرف ها و کارهای طرف خود اشتباه برداشت کرده باشید؟ همه می دانیم که دیگران هم گاهی در مورد ما اشتباه برداشت می کنند. حتی گاهی ما متوجه هستیم که کی این اشتباه را در مورد دیگران مرتکب شده ایم. برداشت اشتباه – یا بیان اشتباه - نیات دیگران بسیار مشکل ساز است. وقتی که واکنش منفی به شریک خود نشان می دهید، چندبار پیش آمده که فکر کنید ممکن است او واقعاً نیت خوبی داشته باشد اما نتوانسته آن را درست بیان کند؟

به جای اینکه صبر کنید و از خود سوال کنید که واقعاً چه خبر است اغلب بی درنگ واکنش نشان می دهید - یکی پس از دیگری عکس العمل نشان می دهید و ناراحتی بزرگی درست می شود. برای رهایی از دام عمل و عکس العمل باید درمورد نیات خود صحبت کنید. بیان نیات به این شیوه باعث می شود که موضوعات مورد سوتفاهم شفاف سازی شوند – و بتوانیم منظور واقعی، نیاز و خواسته ی خود از آن شرایط را بیان کنیم.

کارت نیت شما را دعوت به درنگ در واکنش می کند. به جای اینکه فورا در مورد طرف مقابلتان قضاوت منفی بکنید، ذهن خود را باز کنید و احتمال برداشت اشتباه از نیت مثبت او را هم در نظر بگیرید – حتی اگر خلاف این به نظر برسد. از طرف مقابل خود بپرسید که خواسته ی واقعی اش چیست و اوضاع از چه قرار است.

این کارت شما را تشویق می کند تا متوجه نیات خود باشید و توجه کنید که آیا واکنش طرف به کار شما مطابق انتظار است یا نه. سرزنش دیگران به خاطر عدم درک درست یا واکنش خلاف انتظار شما کار ساده ای است. اما سرزنش کردن واقعاً فایده ای ندارد. تشخیص سوءتفاهم و تغییر نحوه ی بیان خود بسیار مقتدرانه تر است. اگر طبق معمول به کار خود ادامه دهید، همان عکس العمل های همیشگی را دریافت می کنید. پس اگر انتظار عکس العمل متفاوتی را دارید، کار دیگری بکنید!

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

درحال حاضر تعادل زندگی شما در چه حدی است؟ تعادل فرآیندی مستمر و چالشی همیشگی است. دنیا همواره در حال تغییر است. زندگی زیاد ثابت نمی ماند. همانطور که جریان زندگی شما تغییر می کند دیدگاه شما هم عوض می شود و جنبه های جدیدی از زندگی ظهور می یابد. گاهی حتی ممکن است دیدگاه جدیدی بر شما غالب شود و تا مدتی تعادل زندگی شما را بر هم زند.

تعادل یعنی توجه به تمام جنبه های انسانی که در وجود شماست – حتی وقتی که انرژی شما معطوف موضوعی خاص است. تعادل به مانند باغبانی است که یادآور آبیاری است و به تمام گل و گیاهان توجه دارد – حتی اگر گلی با شکوفه های زیبا بیشتر جلب توجه کند.

کارت "تعادل" یادآور پرورش تمامیت انسانی است – سرتاسر باغ وجود شما. باغ وجود انسان خواسته های متفاوتی دارد – کار، بازی، استراحت، وقت گذرانی با دیگران، و خلوت کردن. ابعاد مختلفی نیز دارد – جسمانی، عاطفی، روانی، و روحی. حالت های مختلفی را بیان می کند – جدی، شوخ، مصمم، صبور، برونگرا، پذیرنده، شجاع، متین، و بسیاری از حالات دیگر.

این کارت به شما یادآوری می کند که مواظب باشید تا گرفتار تک بعدگرایی نشوید و فقط به یک نیاز خاص، یک بعد، یا یک حالت انسانی توجه نکنید و سایر جنبه های وجودی خود را نادیده بگیرید. نگذارید که گل و گیاه های دیگر وجود شما پژمرده شوند و از بی توجهی بمیرند. همگی بخشی از وجود شما هستند. برای سالم بودن باید تمامشان را تغذیه کنید.

در برقراری روابط، همواره لازم است تا تعادل بیشتری را در برخورد با دیگران حفظ کنید. شما و شریک زندگی تان ممکن است اغلب با هم در موارد مختلف مخالف باشید. یکی سرگرم کار و دیگری مشغول بازی باشد. یکی بیشتر نیازمند خلوت کردن و دیگری مشتاق باهم بودن باشد. یکی حالت ذهن گرایی داشته و مشتاق حل مشکلات است و دیگری بیشتر جسم گرا و مشتاق ارتباطات عاطفی است. یکی جدی و دیگری بی خیال باشد.

برای داشتن رابطه ای سالم لازم است که هر دو نفر نیازها و خواسته های یکدیگر را برآورده کنند. هر فردی می تواند آزادانه موضع خود را بیان کند و همه باید مجال ابراز عقاید را داشته باشند. تصمیمات خود را با دیگران درمیان بگذارند. در بیان اینکه چه کسی چه چیزی را چه زمانی می خواهد باید تعادل وجود داشته باشد. این یک نمای مطلوب از تعادل در عمل است.

اما گاهی روابط مانند یک مدار سه حلقه ای از تعارض بین خواسته ها، نیازها، و تفاوت هاست. آیا تفاوت ها باعث ایجاد کدورت در روابط شما می شود؟ آیا خواسته های یار شما متفاوت از آن چیزی است که شما می خواهید؟ این مساله باعث نزاع بسیار، آشتی سطحی و وضعیتی نامطلوب می شود. اما شانس تغییر وجود دارد. چگونه می توان قدم در راه رشد گذاشت؟ راز آن در فهم این است که: علی رغم تفاوت های موجود، خواسته های شریک زندگی شما یادآور توجه به جنبه ای از وجود شماست که احتمالاً آن را نادیده گرفته اید!

اگر با این دید به قضیه نگاه کنید، خواسته های شریک زندگی تان را نوعی حرکت به سوی تعادل خواهید دانست. هر دو نفر طبعاً خواسته های متفاوتی از یکدیگر دارند. به جای اینکه این تفاوت ها را منشا تعارض بدانید، بهتر است با آغوشی باز به خواسته های شریک زندگی خود توجه کنید. بدنید که ممکن است آن خواسته ها به نفع شما باشد و شما را به سمت تعادل، تکامل و سلامت بیشتر در زندگی هدایت کند. با تعادل بخشیدن به خواسته ها و نیازهای خود و شریک زندگی تان، به لحاظ درونی هم به تعادل بیشتری دست خواهید یافت.

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

هنگام ابراز احساساتی مثل خشم، ترس، ناراحتی معمولاً چگونه واکنش نشان می دهید؟ آیا عقب نشینی می کنید؟ با شریک تان هم فکری می کنید؟ یا احساسات او را درک می کنید؟ آیا سعی در بهتر کردن یا حل مشکلاتش می کنید؟ اگر شما را به خاطر حسی که دارید سرزنش کند چطور؟ چه عکس العملی نشان می دهید؟ آیا در نهایت خودتان ناراحت می شوید؟

هیچ یک از این ها کارساز نیست – نه برای شما و نه او. کارت شاهد از شما می خواهد تا راه های دیگر و مناسب تر را در نظر بگیرید. هر زمان که طرف مقابل احساسش را بیان کرد، شاهد آن باشید. بگذارید ببیند که همیشه کنارش هستید تا از درک احساساتش نترسد.

کارت شاهد به طرفین اجازه می دهد تا با درک احساسات به تکامل طبیعی برسند. شهادت، حامی ابراز ناراحتی های عاطفی است – و می تواند باعث تغییر کامل موقعیت شود. شاهد فرد دیگر بودن یعنی در دسترس بودن، متمرکز بودن و مهربانی کردن. از شما می خواهد تا نه قضاوت کنید و نه دخالت. این عمل شما قدردانی های عمیق را به دنبال خواهد داشت.

عامل اصلی برای شاهد بودن، متمرکز بودن است. نفس عمیقی بکشید. مطمئن شوید که همچنان به نفس عمیق کشیدن ادامه می دهید. ذهن خود را آرام و ساکت نگاه دارید – مثل برکه ای آرام. اگر افکار و قضاوت ها به ذهنتان خطور کرد، آنها را کنار بزنید – و دوباره روی طرف مقابل متمرکز شوید. صریح و متمرکز بودن – و در دسترس بودن – از همه چیز مهم تر است. اگر نمی توانید این کار را بکنید، اندکی دست نگه دارید.

در شهادت، اشتباه نکنید و حرف های طرف مقابل را به دل نگیرید. اگر چنین شد به خاطر بیاورید که او فقط می خواهد با کلمات احساسات خود را تخلیه کند. به او اجزه دهید که این انرژی را آزاد کند. بدانید که او نمی تواند اکنون منطقی باشد و آنچه که می گوید ممکن است دقیق نباشد.

ممکن است به شما کمک کند تا بفهمید که شاهد آزاد شدن انرژی او از گذشته هستید – احساساتی که از کودکی، از رابطه ی قبل، یا رابطه با شما در او حبس شده اند. منشا این انرژی هرجا که باشد، درصورت رها نشدن بر هر دوی شما تاثیرگذار است – تا زمانی که حبس باشد بر قدرتش اضافه می شود.

بدانید که این مساله در نهایت بسیار التیام بخش خواهد بود. بهترین حمایت شما در التیام او این است که به او اجازه دهید احساسات درونش را تجربه کند. سعی در حل کردن یا بهتر کردن او فقط باعث تاخیر در التیام گرفتن او می شود. به او هدیه ی نایابی بدهید که وقعاً در تسکین موثر است – حضور کامل خود. بدانید که او خود قدرت آزاد کردن انرژی و تسکین خود را دارد. حضور شما تمام چیزی است که برای پشتیبانی و بیرون کشیدن طرف مقابل از تاریکی لازم است.

تصور خورشید هنگامی که کنارش نشسته اید موثر است. حتی در نیمه های شب، می دانید که خورشید همچنن می تابد. گرچه به لحاظ عاطفی حس تاریکی می کند اما می فهمد که خورشید بالاخره طلوع خواهد کرد. شاید ابرها آن را پوشانده باشد – یا حتی باران اشک یا خشم – اما خورشید همچنان وجود دارد. جهانی را با تابش طلائی رنگ خورشید متصور شوید که سینه تان را پر می کند. گرمایش را حس کنید. بزرگ شدنش را در قلب خود حس کنید و پرتوهای نورش را به سمت او هدایت کنید – تصور کنید که چه حسی پیدا می کند وقتی خورشید وجودش بالاخره طلوع کند!

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

در یک رابطه ی سالم هر یک از طریفین رشد و پیشرفت یکدیگر به عنوان یک فرد را حمایت می کنند. این کار به شما یاد می دهد تا فردیت را بخش مهمی از یک رابطه بدانید. اهمیت دادن به فردیت طرفین، نه یک تهدید برای نزدیکی، بلکه باعث غنا و تکامل رابطه می شود.

فردیت مانند یک باغ در وجود آدم است. تمام بذرها و گیاهانی که در این باغ می رویند "من" را می سازند. این گیاهان همان استعدادها، علائق، حرفه ها، ویژگی های اخلاقی و هر آنچیزی است که در زندگی به آنها بها می دهید.

کارت "فردیت" از شما می خواهد تا منحصر به فرد بودن، گفته ها، علائق و سلایق خود را محترم بشمارید و چیزهایی را که دوست ندارید نادیده بگیرید. حتی در یک رابطه ی نزدیک لازم است که به حدود خود – و طرف مقابلتان - پایبند باشید. حدومرز به آن چیزی گفته می شود که باغ فردیت را تعریف می کند و از آن حمایت می کند. گاهی اوقات کشیدن حصاری بدور خود لازم است تا بذرهای جوان در فضای خود رشد کنند و نیرو بگیرند.

به عنوان یک فرد، وظیفه ی شما این است که مطمئن شوید تمام بذرهای وجودتان تغذیه می شوند و تحت مراقبت شما هستند. هر یک از دو طرف رابطه باید به حس شخصی خودش احترام بگذارد. هر یک از شما باید محافظ باغ خود باشید و علف های هرز را بچینید و هیچ گاه نگذارید باغ تان بخشکد یا بی بار شود. زمانی را برای انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. علائق خود را دنبال کنید. به تفاوت های خود احترام بگذارید و حتی یاد بگیرید که با آنها شادی کنید!

محترم شمردن فردیت در متن یک رابطه معمولاً کار ساده ای نیست. آیا مانعی بر سر راه شما برای انجام این کار وجود دارد؟ آیا تابحال پیش آمده که به دیگری بیش از خود اهمیت دهید؟ آیا فکر می کنید که توجه به باغ وجودی تان "خودخواهی" یا "بی اهمیتی" است – به خصوص اگر دیگران نیازهای خود را ادا کنند؟ آیا فکر می کنید کشیدن حصاری به دور باغ خود "اشتباه" است و نباید حد و مرزی داشته باشید و نباید هیچ وقت به کسی "نه" بگویید؟

درصورتی که حدومرز شما بیش از حد محو شود و در احساسات و نگرش های طرف مقابلتان گم شوید، کارت فردیت به شما هشدار می دهد. با این کار، شما احساسات، خواسته ها و نیازهای خود را فراموش می کنید. پیشرفت خود را فراموش می کنید. گرچه هدف شما پیوستن و حمایت از طرف مقابلتان است، اما با این کار مسئولیت اصلی خود را نادیده می گیرید. وظیفه ی شما پرورش فردیت خودتان است. اگر این کار را نکنید، به رابطه تان آسیب می زنید.

اگر در حال فراموش کردن فردیت خود هستید، در قلبتان را بیشتر به روی خود – نیازها، خواسته و تمایلات خود – بگشایید و فردیت خود را پرورش دهید. توجه به باغ وجودی هم به صلاح شماست و هم رابطه تان. چون فردیت شما را به عنوان یک انسان کامل تضمین می کند و استعدادهای شما را برای تعامل با دیگران تقویت می کند.

البته فردیت به معنای دیوار کشیدن به دور خود و منزوی شدن نیست. حدومرزها مانند دروازه اند. باز و بسته می شوند. شما می توانید در باغ شریک زندگی تان قدم بزنید. هدف این است که بین یکی شدن و جدایی در جریان باشید – تا هم بتوانید به راحتی با شریک زندگی تان ارتباط برقرار کنید و هم حس فردیت خود را داشته باشید. هدف این است که هم "من" را بشناسید و هم "ما" را.

فال رابطه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

آنچه که فرد می داند- یا به عبارتی، آنچه که فکر می کند می داند – می تواند منبع مشکلات در یک رابطه باشد. رابطه تحت تاثیر آنچه که طرفین آن فکر می کنند در مورد هم می دانند قرار دارد. یکی از مساله سازترین "دانسته ها" به شکل برچسب، قضاوت، و انتظاراتی که طرفین از هم دارند بروز می کند. این دانسته ها تصویر محدودی از آنها را نشان می دهد. دیدگاه فرد تحت تاثیر این ایده ها تخریب می شود. قادر به دیدن عمق حقیقی مسائل نخواهد بود چرا که با ایده های محدود خود آنها را می سنجد و در عوض حوزه ه ی تعامل آنها هم محدود می شود.

کارت "ناآگاهی" از شما می خواهد تا به راحتی برخی از باورها و انتظارات خود را نادیده بگیرید. چشم و دل خود را بگشایید، مانند هنرمندی که به یک بوم سفید نزدیک می شود. طرف خود را با دید تازه ای بنگرید. حال زمان مناسبی است که در مورد فرضیات خود و تعابیری که از کارهای طرف مقابلتان داشته اید، پرسش کنید و انتظاراتی که از او دارید را باز بسنجید.

در واقع، بیشتر باورها و انتظارات فرد مبتنی بر تجاربی است که در کودکی یا روابط پیشین کسب کرده است. این آگاهی ناخواسته فرد را محدود می کند. با توجه به اینکه این آگاهی فرد را بر آن می دارد تا به گونه ای رفتار کند که گویی از اتفاقات آتی خبر دارد. آیا می توان بخشی از رابطه را که تحت تاثیر این عمل قرار می گیرد، مشخص کرد؟ به طور مثال، آیا تابحال پیش آمده از درخواست خود صرفنظر کنید چون فکر می کنید رد می شود؟ آیا از برخی کارها اجتناب می کنید چون فکر می کنید عواقب منفی دارند؟ آیا تابحال به خاطر قابل پیش بینی بودن اوضاع دچار کسالت شده اید؟ تا بحال شده خود را درگیر حل مساله ای کنید که فکر می کنید از همه چیز آن آگاهید؟ به طور مثال، فکر می کنید واقعاً می دانید چه خبر است، حد خود و طرف مقابل خود را می دانید. اما این به اصطلاح آگاهی، انتخاب های شما - و لذت شما - را محدود می کند.

این کارت شما را به چالش می کشد تا بر تاثیرات محدودکننده ی این "آگاهی" غلبه کنید. آنچه را که فکر می کنید می دانید فراموش کنید. دنیا را با دید تازه بنگرید. این بهترین نقطه ی شروع برای یافتن تازگی – و راه کارهای جدید برای حل مشکلات قدیمی - در رابطه است. صادقانه اعتراف کنید که همه چیز را نمی دانید، که ممکن است در قضاوت خود دچار اشتباه شده باشید. بدانید که افکار شما، همانطور که برایتان آشنا هستند، تازگی کمتری دارند. ذهن خود را چون بومی سفید رنگ کنید. وقتی که فکری به ذهنتان می رسد، بگذارید از ذهنتان عبور کند. با کنجکاوی محض به زمان حال نزدیک شوید. درهای درون خود را باز کنید و راه های جدید، مثبت و موفقیت آمیز را بیابید.

ناآگاهی از شما می خواهد تا قلب خود را برای هیجان و شناخت رازهای فردی که فکر می کردید به خوبی می شناسید – شریک زندگی تان - بیدار کنید. گرچه بیشتر اوقات رفتار و احساس او را پیش بینی می کنید، اما بدانید افراد فراتر از یک الگو هستند – و هیچ کس بدون تغییر نمی ماند. وقتی فردی را قابل پیش بینی می دانید، در اشتباهید. فقط او را محدود می کنید و ناخواسته تعاملات خود را محدود می کنید. وقتی که بدین طریق خود را محدود می کنید، از شادی و موفقیت خود می کاهید.

این کارت پادزهری را به شما پیشنهاد می کند. چشمان خود را باز کنید و طرف مقابل خود را دوباره ببینید. قلب خود را باز کنید. روح کنجکاوی را که در اولین دیدار خود با او داشتید به یاد بیاورید. و به خاطر داشته باشید که انسان بزرگ تر و مرموزتر از آن است که بتوان او را شناخت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد