//
کدخبر: ۴۴۴۵۶۶ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی یکشنبه 15 بهمن ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

قبل از ظهر ممکن است مبلغی قابل توجهی از پول دریافت کنید و تغییراتی در برنامه های خود که در ارتباط با خانه تان هست اعمال کنید. زمان خوبی برای تعمیرات و ساخت و ساز است. از بحث با عشق تان در ارتباط با هزینه ها دوری کنید.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

شاید امروز یک روز ماجرایی باشد که عشق را به شما هدیه کند.اما این ماجرای عشقی آنقدر هم که شما می‌خواهید طول نکشد.ستاره ی اقبال شما فرصتهایی را برای عشق، خلاقیت و خود انگیختگی فراهم می‌کند در حالیکه ماه میزان اشتیاق شما را بیشتر می‌کند.شما باید بین واقع گرا بودن و در لحظه زندگی کردن خود تعادلی را برقرار کنید. قطعاً نمی‌خواهید که این موقعیت جذاب را از دست بدهید.به هرحال اگر آرزوی شما خیلی شدید باشد می‌تواند بعدها یأس و ناامیدی را برای شما به همراه داشته باشد.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

اگرچه احتمالاً به این خاطر که امروز کار زیادی انجام نمی دهید راضی هستید، اما می توانید روشهای ساده ای را پیدا کنید که به کمک آنها کارهای بیشتری را بدون هیچ تلاش خاصی به سرانجام برسانید. در واقع، طبیعت آسانگیرتان می تواند باعث سوءبرداشت دیگران شود و تصور کنند که تنبلی می کنید. با این وجود، شما بیش از آنچه که دیگران فکر می کنند عملگرا و منطقی هستید و می دانید که هنگامی که در زیر نور رضایت و شادمانی دراز می کشید چه حس خوبی به شما منتقل می شود. هَری تِرومَن می گوید: جالب است که اگر به اینکه امتیاز به نام چه کسی ثبت می شود اهمیتی ندهید چه دستاوردهایی را می توانید نصیب خود کنید.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

اتفاقات غیر منتظره ممکن است در طول صبح رخ دهد که باعث شود تمام برنامه های تان را در طول روز تغییر دهد. یک شخص مهمی را ملاقات خواهید کرد که در پروژه کاری که آغاز کرده بودید کمک می کند. از گرفتن تصمیمات عجولانه اجتناب کنید. احتمالا شب را با آشنایی جدید سپری خواهید کرد.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

امروز تقریباً برای شما آسان است که احساسات شخص دیگری را تحقیر کنید، اما اگر خیلی بی‌ملاحظه باشید، احتمالاً خیلی زود با عملی انتقام جویانه مواجه خواهید شد. اشکال روش شما در این است که شما کار خودتان را دست کم می‌گیرید. اگر واقعاً می‌خواهید که در آینده موفق باشید، ابتدا باید زمان کافی برای برقرار کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوست دارید بگذارید.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

به نظر می رسد که با برخی مشکلات مرتبط با خانه سروکار دارید. ممکن است فرصتی برای خرید و یا فروش املاک برای شما به وجود آید. عشق تان از شما حمایت خواهد کرد. از هر گونه خیالپردازی دوری کنید! به حس ششمتان اطمینان کنید.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

خود را به دست سرنوشت سپردن زیاد کار راحتی نیست، اما اگر بتوانید همه چیز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپارید روز خاطره انگیزی خواهید داشت. اگر مسئولیت های خیلی زیادی ندارید واقعا دلیل ندارد که خودتان را اینگونه نشان دهید و همچنین زیاد کار کردن برایتان فایده ای ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهتان کمک می کند از زندگی تان بیشتر لذت ببرید.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمان تان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می‌تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

 فال انگلیسی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

اگر چه ممکن است مشکلاتی برای حل وجود داشته باشد، نباید خودتان را خسته کنید. سعی کنید بیشتر استراحت کنید. ممکن است موفق شوید که تغییراتی در خانه تان ایجاد کنید که برای زندگی عاشقانه شما مفید خواهد بود. ممکن است بخواهید مقدار قابل توجهی پول را خرج کنید. دقت کنید زمان مناسبی برای خرید وسایل های گران قیمت نمی باشد.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد