//
کدخبر: ۴۴۶۰۲۲ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما امروز خودتان تعیین می‌کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت‌های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملاً آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی‌های همکاران برایتان کمی سخت است، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می‌دهند، بلکه به خاطر اینکه نصیحت‌شان را قبول کرده‌اید تحسین‌تان هم خواهند کرد.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

ممکن است مرتب کردن اولویت های تان دشوار باشد، مجبور هستید که کارهای مهمی را در محل کارتان انجام دهید، در حالیکه برای حل مشکلات مالی اصرار می کنید. باید به مسئولیت های حرفه ای خود توجه بیشتری داشته باشید. از هر گونه خیالپردازی اجتناب کنید.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

قبل از ظهر ممکن است مبلغی قابل توجهی از پول دریافت کنید و تغییراتی در برنامه های خود که در ارتباط با خانه تان هست اعمال کنید. زمان خوبی برای تعمیرات و ساخت و ساز است. از بحث با عشق تان در ارتباط با هزینه ها دوری کنید.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

اگرچه احتمالاً به این خاطر که امروز کار زیادی انجام نمی دهید راضی هستید، اما می توانید روشهای ساده ای را پیدا کنید که به کمک آنها کارهای بیشتری را بدون هیچ تلاش خاصی به سرانجام برسانید. در واقع، طبیعت آسانگیرتان می تواند باعث سوءبرداشت دیگران شود و تصور کنند که تنبلی می کنید. با این وجود، شما بیش از آنچه که دیگران فکر می کنند عملگرا و منطقی هستید و می دانید که هنگامی که در زیر نور رضایت و شادمانی دراز می کشید چه حس خوبی به شما منتقل می شود. هَری تِرومَن می گوید: جالب است که اگر به اینکه امتیاز به نام چه کسی ثبت می شود اهمیتی ندهید چه دستاوردهایی را می توانید نصیب خود کنید.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

اینکه فقط شغلی داشته باشید تا بتوانید از پس مخارج زندگی بربیایید کافی نیست. کائنات از شما دعوت می کند تا نقشی را بر عهده بگیرید که تاثیر مثبتی بر اطرافیان تان و شاید حتی جهان می گذارد. اگرچه نگران ابعاد عملی امور مالی خود هستید، اما نمی توانید به انبوهی از کارهایی که واقعاً باید انجام بشوند پشت کنید. به جای آنکه به دنبال یک راهکار سریع باشید، در حالیکه پلوتون تحول آفرین در دهمین منزل مسئولیت های عمومی تان تحت حمایت خورشید مصمم قرار گرفته، یک راه باثبات را به سوی تغییرات ماندگار انتخاب کنید. در جستجوی حقیقت وجودی خود وجدان تان را زیر و رو کنید و در صورت لزوم، اولویت های خود را جرح و تعدیل کنید.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

رابطه شما با عشق تان خیلی خوب پیش می رود و فرصت این را خواهید داشت که لحظه های رومانتیکی را با هم سپری کنید، حتی ممکن است یک سفر کوتاه داشته باشید. ممکن است تصمیم بگیرید که اقلام با ارزشی را برای خانه تان خریداری کنید. باید از درگیر شدن با مسائل حساس اجتناب کنید، زیرا احتمالا به نتایج دلخواه دست پیدا نکنید.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید، می‌توانید کاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله‌ای از اتفاقات آرام پیش می‌رود،‌ افکار شما شتاب گرفته و آنها می‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت‌ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی که می‌کنید باشید،‌ اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید،‌ بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

فکر کردن زیاد به دوستانتان باعث شده شما تصمیم بگیرید تمام دوستان و قوم و خویش خود را برای یک مهمانی به خانه‌تان دعوت کنید. اما هرکسی را که می شناسید دعوت نکنید، چون احتمال دارد همه آنها به خانه‌تان بیایند و جمع کوچک شما تبدیل به جمعیت خیلی زیادی شود. پس اگر تصمیم گرفته‌اید در ترتیب دادن مهمانی پیشتاز باشید، قبل هر چیز زمان کافی بگذارید و برای آن خوب برنامه‌ریزی کنید.

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

امروز صبح ممکن است حس و خال خوبی نداشته باشید و نتوانید به صورت موثر ارتباط برقرار کنید. آرام باشید و سعی کنید همه چیز را مرتب کنید. در طول شب احتمالا به یک مهمانی دعوت شوید. می توانید فرصتی برای ملاقات با شخصی را پیدا کنید که نقش مهمی را در زندگی آینده شما ایفا خواهد کرد

 فال انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

ممکن است وارد مرحله جدیدی از زندگی اجتماعی و عاطفی تان شوید. فرصتی برای ایجاد یک کسب و کار جدید به وجود می آید. مهارت های ارتباطی شما می تواند در هر سفری که امروز انجام می دهید موفق شوید. باید پول خود را عاقلانه خرج کنید.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد