//
کدخبر: ۴۶۲۰۲۴ //
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا؛

ترویج سنت حسنه ازدواج در بین جوانان تکلیف شرعی همه ماست

مراسم جشن پیوندهای آسمانی ویژه کارکنان وظیفه یگان‌های نزاجا در استان های لرستان،کردستان و کرمانشاه به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در کرمانشاه برگزار شد

ترویج سنت حسنه ازدواج در بین جوانان تکلیف شرعی همه ماست
به گزارش فرتاک نیوز،

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س)مراسم جشن پیوندهای آسمانی ویژه کارکنان وظیفه یگان‌های نزاجا در استان های لرستان،کردستان و کرمانشاه به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در کرمانشاه برگزار شد، در این مراسم امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری فرمانده  قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با اشاره به جایگاه رفیع خانواده در دین مبین اسلام و نقش آن در سالم سازی جامعه گفت:در دین اسلام خانواده اساسی‌ترین و طبیعی ترین نیاز انسان محسوب می شود و درصورتی که این کانون از سلامت لازم برخوردار باشد اکثر مشکلات زندگی روزانه انسانها در آن برطرف می شود.

وی ترویج سنت حسنه ازدواج در بین جوانان را تکلیف شرعی همه دانست و گفت: نیروی زمینی ارتش در قالب طرح های لبیک به ویژه لبیک ۲۲ که به عنوان پرچمداران گام دوم انقلاب نامگذاری شده است  با حمایت از سربازان متاهل گام های بسیار خوب و اثربخشی در ایجاد انگیزه،امید آفرینی  و مهیا نمودن زمینه ازدواج برای جوانان برداشته است.

وی لزوم فراهم آوردن تسهیل در امر ازدواج جوانان را یک ضرورت دانست و گفت  ترویج سنت حسنه ازدواج که مورد تأکید و توصیه خداوند،پیامبر(ص) و اهل بیت‌ایشان بوده است از طریق ساده کردن شرایط ازدواج و سهل‌گیری بر جوانان میسر می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در ادامه، تهاجم فرهنگی غرب را علیه بنیان خانواده متذکر شدند و گفت:زندگی مجردی و آنچه در غرب امروز به عنوان زندگی سفید خوانده می‌شود نشان از دوری فرهنگ بیگانه و غربی با کارکرد اصلی خانواده به عنوان مهد تربیت و کانون پرورش است.

a812d65d-6eb4-497f-9ba4-ed91a3ff8ff7

در فرهنگ بی‌بندوبار غرب،کانون خانواده از هم متلاشی است و امروز غرب با انواع شبکه‌ها و رسانه ها، به دنبال ترویج فرهنگ،بی فرهنگ خود در میان دیگر جوامع و مخصوصا جوامع اسلامی هستند.

سرتیپ دوم طاهری گفت: غرب در تلاش است تا با جریان‌سازی و فرهنگ غربی بنیان خانواده را مورد تهدید قرار دهد و ما بایستی با ایجاد سازوکارهای تربیتی و آگاهی بخشی در سطح جامعه نسبت به مصون‌سازی خانواده اقدام کنیم تا از نفوذ فرهنگ غربی جلوگیری به عمل آید.

 گفتنی است؛در پایان این مراسم ضمن اهداء لوح تقدیر تعداد هفت عدد یخچال فریزر از طرف نیروی زمینی ارتش به کارکنان وظیفه اهداء گردید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد