//
کدخبر: ۴۶۵۹۸۱ //

تراکتور در آستانه تحولات بزرگ نقل و انتقالاتی؛ ۳ خارجی در آستانه جدایی؟

به نظر می‌رسد که تغییر و تحولات گسترده‌ای در فهرست بازیکنان خارجی تراکتور اعمال خواهد شد.

تراکتور در آستانه تحولات بزرگ نقل و انتقالاتی؛ 3 خارجی در آستانه جدایی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخ‌پوشان تبریزی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران کار خود را در شرایطی با هدایت پاکو خمس آغاز کردند که نام 4 بازیکن خارجی در فهرست تراکتور به چشم می‌آمد؛ صفا هادی، گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز و آلوارو خیمنس. بعد از گذراندن یک نیم‌فصل پرنوسان، عملکرد ضعیف خیمنس باعث جدایی توافقی او از جمع بازیکنان تراکتور شد و با نظر پاکو خمس، میلوش دلتیچ به عضویت تیم تراکتور در آمد و کارش را در جمع سرخ‌پوشان تبریزی آغاز کرد.

دلتیچ در مجموع رقابت‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر و مسابقات جام حذفی تنها یک‌بار در نقش گلزن درخشید و کارنامه ضعیف او باعث شد تا بلافاصله بعد از پایان فصل 03-1402، خبر پایان همکاری این وینگر صربستانی هم اعلام شود؛ آن‌هم در حالی‌که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد میلوش دلتیچ باقی‌مانده بود اما عملکرد ضعیف این بازیکن سبب شد تا تراکتوری‌ها به سراغ قطع همکاری با او بروند. در حال حاضر نام 3 بازیکن خارجی در فهرست تراکتور دیده می‌شود که گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال تغییر و تحولات گسترده در فهرست بازیکنان خارجی این تیم دیده می‌شود.

مهندس پرتغالی ماندنی است

ریکاردو آلوز بدون‌شک در طول 2 فصل اخیر، بهترین بازیکن تراکتور بوده و توانسته نگاه‌ها را به سوی خود خیره کند. آلوز در اولین فصل حضورش در جمع سرخ‌پوشان تبریزی، با ثبت 12 پاس گل به تنهایی عنوان برترین گل‌ساز فوتبال ایران را در لیگ بیست‌ودوم به‌دست آورد و در فصل اخیر هم درخشش او در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی ادامه داشت و توانست 10 گل برای این تیم در لیگ برتر بسازد و 3 بار هم در نقش گلزن درخشید تا در کنار کسب عنوان بهترین گل‌ساز فصل (مشترک با ابوالفضل جلالی)، به عنوان بهترین بازیکن فصل هم انتخاب شود.

آلوز شرط ادامه همکاری‌اش با تراکتور را ادامه فعالیت محمدرضا زنوزی در نقش مالک باشگاه تراکتور عنوان کرده بود که طی روزهای گذشته مشخص شد قرار است زنوزی به فعالیت خود ادامه بدهد. همین مسئله باعث شده تا دوره حضور ریکاردو آلوز در تراکتور ادامه داشته باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او تا پایان بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به قراردادش با تراکتور پایبند خواهد بود و در 2 فصل آتی هم برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان می‌رود.

واگنین و هادی در راه دلتیچ؟

گوستاوو واگنین در فصل اخیر، دومین گلزن برتر تراکتور بود و موفق شد 5 بار در قامت گلزن در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی بدرخشد و یک پاس گل هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود. با این وجود، گفته می‌شود در روزهای اخیر واگنین ساز جدایی کوک کرده و احتمال قطع همکاری توافقی طرفین وجود دارد. ضمن آنکه از تبریز خبر می‌رسد که صفا هادی بعد از اتمام قراردادش با تراکتور، تمایلی به تمدید دوره همکاری‌اش با سرخ‌پوشان تبریزی نشان نداده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او فصل آینده در تراکتور نخواهد بود! در صورت جدایی رسمی واگنین و هادی، سرخ‌پوشان امکان جذب 4 بازیکن جدید خارجی خواهند داشت که باید دید طی روزهای آتی شرایط در بازار تابستانه چگونه پیش می‌رود. گفته می‌شود خلیفه کولیبالی، مهاجم بلندقامت مالیایی یکی از بازیکنان مدنظر تراکتوری‌ها در بازار تابستانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد