//
کدخبر: ۴۷۶۲۷۹ //

حمید درخشان در گفت وگو با فرتاک ورزشی: فوتبال ایران درجا نمی زند، عقب گرد می‌کند!

حمید درخشان، سرمربی داماش گیلان، در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی، از وضعیت اسفبار فوتبال ایران به شدت انتقاد کرد و آن را فاجعه‌بار توصیف کرد.

حمید درخشان در گفت وگو با فرتاک ورزشی: فوتبال ایران درجا نمی زند، عقب گرد می‌کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسابقات لیگ یک به هفته دوم خود رسیده که از همان هفته نخست مشکلات و حواشی موج برداشته و قطعا صدای همه مربیان درخواهد آمد. در این راستا فرتاک ورزشی گفت وگویی اختصاصی با حمید درخشان سرمربی داماش گیلان انجام داده است که با هم می‌خوانیم.

فرتاک ورزشی: آقای درخشان مسابقات لیگ یک را چطور می بینید؟

وقتی امکانات و تجهیزات بالاترین سطح فوتبال آسیا یا همان لیگ نخبگان را در ایران می‌بینید که دو روز قبل مسابقات چمن استادیوم را با دست می‌کارند و آماده مسابقه می‌کنند دیگر حساب کار دستتان بیاید و تا آخر هم بخوانید! فوتبال ما از فاجعه گذشته و حتی معجزه هم نمی‌تواند به دادش برسد. فوتبال ما درجا که نمی‌زند هیچ، حتی عقب هم می رود. وقتی‌ سرمایه‌گذاری و مدیریت درست نشود آخر و عاقبت فوتبال از این هم بدتر می شود.

فرتاک ورزشی: لیگ یک هم که همچنان مشکلات خاص خودش را دارد؟

لیگ یک پشتوانه لیگ برتر است و سرمایه فوتبال ایران که متاسفانه باری به هر جهت پیش می رود و برای رفع تکلیف است. فقط مسابقات هر طوری شده برگزار می شود و چیزی را به فوتبال اضافه نمی کند. مسابقات برگزار می شود که دو تیم راهی لیگ برتر شوند و سه تیم هم سقوط کنند حال چه کمکی به فوتبال ایران کند هیچ مشخص نیست و نه کیفیتی دارد و نه مدیریت درستی می شود.

بیشتر بخوانید: تقابل حساس مس شهر بابک و داماش گیلان؛جدال سرخابی‌های معروف در لیگ یک

فرتاک ورزشی: داماش از جمله تیم‌های پرتماشاگر فوتبال ایران است که متاسفانه نگاه حرفه‌ای به این تیم نمی شود. آیا از مالک و باشگاه پرطرفدار حمایت کافی می شود؟

هوادار سرمایه باشگاه است و ابزار بزرگی برای موفقیت و رشد محسوب می‌شود ولی این را باید مسوولان استان مدیریت کنند و به مالک باشگاه توجه‌ کنند که برای تیم پرطرفدار هزینه می‌کند. سرمایه‌گذار دلش را به مسوولان استان خوش می کند که حمایتش کنند اگر حمایت نکنند بالاخره روزی دلسرد می‌شود و می‌رود. نباید مالک تیم را تنها بگذارند. خوشبختانه هواداران همیشه پشت تیم بوده‌اند و این مسوولان هستند که باید خیلی به این موضوع نگاه مثبت داشته باشند.

فرتاک ورزشی: برای بازی با مس شهر بابک چه برنامه ای دارید؟

ما بازی به بازی پیش می رویم و تلاش می کنیم بهترین بازی را انجام دهیم و با امتیاز برگردیم.

گفت و گوی؛ علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد