//
کدخبر: ۴۷۶۸۱۳ //

کارشناسی داوری بازی جنجالی نساجی و استقلال

کارشناس داروی درباره عملکرد تیم داوری بازی دو تیم استقلال و نساجی گفت: عملکرد داور و اتاق VAR مطلوب نبود و تعداد مراجعات هم به VAR زیاد بود که نشان از ضعف تصمیم‌گیری است.

کارشناسی داوری بازی جنجالی نساجی و استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال درباره داوری بازی دوتیم استقلال تهران و نساجی مازندران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: در دقیقه 12 صحنه‌ای مشکوک پیش آمد که توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرد. توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرد و به نظر می‌رسید مدافع نساجی تعمدی توپ را با دست لمس کرد و VAR باید در این صحنه به داور اعلام می‌کرد و پنالتی اعلام می‌شد.

وی درباره صحنه گل به ثمر رسیده توسط رامین رضاییان که از طرف کمک‌داور مردود اعلام شد گفت: وقتی بازی با VAR برگزاری می‌شود، داور و کمک‌داور نباید در اعلام تصمیم عجله کنند و در این صحنه کمک‌داور خیلی عجله کرد و موقعیت استقلال سلب شد. هرچند تصاویر هم اصلاً واضح نیستند.

سلیمانی درباره پنالتی تیم نساجی گفت: خطای بازیکن استقلال واضح بود و این صحنه اصلاً نباید به VAR می‌رفت و پنالتی برای نساجی باید همان موقع اعلام می‌شد.

این کارشناس داوری درباره پنالتی اعلام شده برای استقلال که منجر به گل اول این تیم شد گفت: پنالتی برای استقلال اشتباه بود و جدال مدافع نساجی با مهاجم استقلال یک برخورد فوتبالی بود و داور باید دستور به ادامه بازی می‌داد.

وی همچنین درباره گل به ثمر رسیده توسط آرمان رمضانی که مردود اعلام شد گفت: دقیقه ٦٨ ابوالفضل جلالی در وضعیت آفساید صاحب توپ شد و کمک‌داور به تأمل دستور به ادامه بازی داد و بعد از گل استقلال اعلام آفساید کرد که کاملاً درست بود.

سلیمانی درباره گل دوم استقلال گفت: ‌گل دوم استقلال در شرایط سالم به ثمر رسید و بازیکنان استقلال در وضعیت آفساید قرار نداشتند.

سلیمانی درباره اخراج روزبه چشمی از بازی گفت: خطا به درستی اعلام شد اما موقعیت آشکار گل وجود نداشت و اخطار کافی بود.

وی در آخر درباره قضاوت داور بازی گفت: یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد و یک پنالتی هم به سود این تیم به اشتباه اعلام شد.

اخراج چشمی هم اشتباه بود.

عملکرد داور و اتاق VAR مطلوب نبود و تعداد مراجعات هم به VAR زیاد بود که نشان از ضعف تصمیم‌گیری است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد