//
کدخبر: ۴۷۷۳۷۶ //

استقلال منتظر می‌ماند/ اتفاقی که شاید علیرضا جهانبخش را به پیراهن آبی نزدیک کند

اتفاقات پیرامون علیرضا جهانبخش شاید به گونه ای پیش رود که او به پیراهن استقلال نزدیک شود.

استقلال منتظر می‌ماند/ اتفاقی که شاید علیرضا جهانبخش را به پیراهن آبی نزدیک کند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا جهانبخش هم چنان در جستجوی یک تیم اروپایی است. او در ابتدای فصل در لیست خرید استقلال قرار داشت و حتی گفته می شود، در این باره جواد نکونام با کاپیتان تیم ملی صحبت کرد اما علیرضا با تشکر از پیشنهاد آبی ها گفت در شرایطی که 31 ساله است، دوست دارد درفوتبال اروپا به بازی اش ادامه دهد. در حالی که اگر او به استقلال می آمد، دستمزد خوبی می گرفت. 

چند روزی است که رسانه های هلندی از حضور علیرضا جهانبخش در تیم توئنته خبر می دهند. تیم ششم جدول لیگ برتر هلند. اما این حضور قطعی نیست. علیرضا پیش از این به دنبال حضور در یک تیم آلمانی بود اما تجربه بازی دربوندس لیگا برای کاپیتان تیم  ملی مهیا نشد. 

جالب اینجاست به تازگی برخی رسانه های هلندی علیه حضور علیرضا در تیم توئنته هم موضع گرفتند و این نقدهای منفی شاید به منتفی شدن حضور علیرضا در تیم هلندی بیانجامد. 

فان ویسینگ، خبرنگار هلندی، در این باره می نویسد:

«توئنته همین حال هم از سقف بودجه بیشتر هزینه کرده است اما من فکر می‌کنم که آنها صبر می‌کنند تا ببینند که شرایط در چند هفته پیش رو به چه شکل پیش خواهد رفت. یونس طاها هم تا چتد ماه فرصت حضور در زمین را نخواهد داشت. جهانبخش یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند به آنها کمک کند. وقتی که نتایج مدنظر را نمی‌گیرید و مسیری ناامیدکننده در پیش روی شما قرار می‌گیرد، ناخوداگاه مشغول بررسی گزینه‌هایی می‌شود که در اختیار دارید و همه چیز را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهید. من نمی‌دانم که جهانبخش در حال حاضر در چه سطحی از آمادگی قرار دارد. واقعیت این است که عملکرد او در فاینور در دو فصل گذشته خوب نبود. من ترجیح می‌دهم بازیکن دیگری جذب شود. هواداران منتظر پیدا کردن راه حلی مطمئن هستند. شاید حتی این راه حل همین الان در تیم باشد.»

لئون تن فورده، دیگر خبرنگار هلندی هم درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اینطور اظهار نظر کرده است:« اگر مصدومیت طاها تنها یک هفته زودتر رخ داده بود، این باشگاه مطمئنا به دنبال جذب یونس ناملی می‌رفت اما حالا باید به دنبال گزینه دیگری باشد و به همین دلیل هواداران این تیم نام جهانبخش را مطرح کرده‌اند. این بازیکن فصل گذشته ۲۳ بازی برای فاینورد انجام داد، یک گل زد و دو پاس گل هم ارسال کرد. حالا هواداران توئنته معتقد هستند که او می‌تواند گزینه خوبی برای تقویت این تیم در هفته‌های پیش رو باشد، خصوصا که با جو لیگ هلند هم به صورت کامل آشنایی دارد.»

در صورتی که علیرضا جهانبخش نتواند به پنجمین تیم اروپایی اش ملحق شود، شاید دوباره باشگاه استقلال پیشنهاد خود به کاپیتان تیم ملی را فعال کند. استقلال در لیست خود یک جای خالی دارد و می تواند یک بازیکن آزاد به ترکیب اضافه کند. علیرضا جهانبخش هم در حال حاضر بازیکن آزاد بشمار می رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۷۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد