//
کدخبر: ۴۷۷۷۸۵ //

فال فردا شنبه ۷ مهر ماه ۱۴۰۳ / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!

فال فردا شنبه 7 مهر ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال فردا  شنبه 7 مهر ماه 1403 / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

فال فردا، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.

به هر حال، باید توجه داشت که فال فردا تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال فردا صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

شاید از این که مورد بی توجه ای دیگران قرار گرفته اید، ناراحت باشید یا حتی احساس کنید به شما خیانت شده. شما فردی هستید که هر چه بی مهری بیشتری ببینید، دیگران را از خود دورتر می کنید. اما بهتر است به جای نشستن و غصه خوردن، به دنبال لذت و شادی های زندگی خود بروید. در این صورت خواهید دید که روز شما چگونه به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. آخر هفته خوبی در پیش دارید طوری که انرژی کافی برای انجام کارها را پیدا خواهید کرد. بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. احتمالا فرد خاصی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین زمانی که بیرون از خانه هستید، بهترین لباس خود را به تن کنید.

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

اگرچه شما هنوز برای افرادی که دوستشان دارید ارزش قائل هستید ولی الان وقت این است که به نیازهای خودتان هم توجه کنید. ونوس در هفتمین خانه شما که مروبط به ارتباطات است قرار گرفته و شما را تشویق می‌کند که به نیازهای افرادی که با شما صمیمی هستند توجه کنید. اما ژوپیتر در امتداد ونوس زیبا در اولین خانه شما که مربوط به نیازهای شخصی‌تان است قرار دارد و به شما کمک می‌کند چیزهایی که برای خودتان مفید هستند را ببینید. دوست داشتن خودتان از دوست داشتن دیگران مهم‌تر است.

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.~

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

برخی چیزها را در رابطه با گذشته باید فراموش کرد اما به یاد داشته باشید کجای کار اشتباه کرده اید تا مبادا اشتباهات گذشته خود را تکرار کنید. با درس گرفتن از اشتباهات گذشته حال و آینده خود را بسازید؛ به ویژه در زمینه تربیت بچه ها و شروع شراکت های تازه با نگاه به گذشته درس های خوبی می توانید بگیرید. اما در گذشته غرق نشوید، خودتان را هم سرزنش نکنید، فقط از آن درس بگیرید. آخرین باری که رزومه تان را به روز رسانی کرده اید چه زمانی بوده است؟ فردا وقت آن است که با انرژی تمام و دقت به جزئیات رزومه خود را بازنویسی کنید. فشار های کاری و روانی خود را بر سر عشقتان تخلیه نکنید. مطمئن باشید چیزی جز عذاب وجدان برای شما به همراه نخاهد داشت

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.~

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

شما باید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، فرصت‌ها و اتفاقات تازه‌ای برایتان پیش می‌ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می‌کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می‌شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می‌دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی‌تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

روزی عجیب اما فوق العاده در پیش دارید. پس از این که کار روزمره تان به پایان برسد دلتان می خواهد فردا را با یک نوشته، عکس و یا نقاشی جاودانه کنید. نتایج تغییراتی که اخیرا در درونتان به وجود آمده اند شروع به نشان دادن خود کرده اند و شما به دنبال راهی برای بیان کردن آنها می گردید، تغییراتی که شاید پیدا کردن کلمات کافی برای بیان آنها سخت باشد. ممکن است برنامه یک شب دو نفره همراه با عشقتان را داشته باشید، اما مهمان های نا خوانده و یا مسائل دیگر خانوادگی این اجازه را به شما نخواهند داد. ناراحت نشوید، فردا هم روز خداست.

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می‌خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می‌شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می‌شود. زمانی که مجبور می‌شوید پروژه‌ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می‌افتند، شما دچار استرس می‌شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه‌ای کسب کنید.~

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

ممکن است فردا در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

فال ۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

زندگی فردا شما با زندگی که در دیروز یا چند هفته پیش داشته اید کاملا فرق کرده است. رفتار‌ها و مشکلاتی را که مانند یک سد بزرگ در مقابل شما قد علم کرده بودند را به راحتی و آسودگی خیال بیشتری کنار می‌گذارید. صحبت‌ها یا رفتارهای مثبتی که از نزدیکان‌تان یا اعضای خانواده تان دریافت کرده اید باعث شده اند که شما هر چه بیشتر و با امید بیشتری بتوانید به قله موفقیت صعود کنید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۷۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد