//
کدخبر: ۴۷۸۱۱۱ //

ربیعی، با شکست دادن پیکان، شگفتی‌ساز هفته شد

رضا ربیعی سرمربی شهرداری نوشهر در هتفه چهارم با هدایت درست خود توانست تیم پیکان را با نتیجه 3بر1 شکست دهد تا بعنوان برترین مربی هفته معرفی شود.

ربیعی، با شکست دادن پیکان، شگفتی‌ساز هفته شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در یک بازی پرگل و جذاب، شهرداری نوشهر به رهبری رضا ربیعی، با نتیجه 3 بر یک مقابل پیکان به پیروزی رسید. این پیروزی شیرین، نشان از آمادگی بالای شاگردان ربیعی و به خصوص برتری تاکتیکی آن‌ها نسبت به تیم امید روانخواه داشت. ربیعی با استفاده از تاکتیک‌های هوشمندانه، توانست خط دفاعی پیکان را شکافته و به گل‌های بیشتری دست یابد.

شهرداری نوشهر با کسب 7 امتیاز از 4 بازی، در رده سوم جدول قرار گرفته است. این تیم با نمایش‌های هجومی و جذاب خود، نشان داده است که برای هر حریفی در این فصل خطرناک بوده و نباید آنها را دست کم گرفت. البته، خط دفاعی این تیم همچنان نیاز به تقویت دارد و ربیعی باید به فکر رفع مشکلات دفاعی تیمش باشد. با این حال، با توجه به عملکرد فعلی، می‌توان گفت که شهرداری نوشهر یکی از تیم هایی است که  در چهار هفته اول  روند رو به رشد  خوبی داشته است.

شاگردان ربیعی در خط حمله نیز عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و با زدن 6 گل در 4 بازی، دومین تیم گلزن لیگ یک هستند. این آمار نشان می‌دهد که خط حمله شهرداری نوشهر از قدرت گلزنی بالایی برخوردار است. با این حال، ربیعی باید به دنبال ایجاد تعادل بین خط حمله و دفاع تیمش باشد تا بتواند نتایج بهتری کسب کند.

پیروزی مقابل پیکان، اعتماد به نفس شاگردان ربیعی را افزایش داده است و آن‌ها را برای ادامه رقابت‌ها آماده‌تر کرده است. باید منتظر ماند و دید که شهرداری نوشهر با این روند رو به رشد، تا چه اندازه می‌تواند در لیگ یک موفق باشد.
براساس نتایج به دست آمدهدر 9 بازی برگزار شده هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، ضمن احترام به علی نظرمحمدی سرمربی بعثت کرمانشاه که توانست در این هفته با دو گل تیم قدرتمند صنعت نفت آبادان را شکست بدهد، در این هفته رضا ربیعی با پیروزی 3بر0 برابر پیکان از سوی کارشناسان فرتاک ورزشی بعنوان بهترین مربی هفته چهارم معرفی می گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد