//
کدخبر: ۴۷۸۱۲۶ //

لاکچری ترین و اقتصادی ترین «موبایل آیفون» در بازار ۲۰۲۴

بیزینس اینسایدر کدام مدل از آیفون های موجود در بازار را بهترین مدل معرفی کرده است؟

لاکچری ترین و اقتصادی ترین «موبایل آیفون» در بازار 2024
به گزارش فرتاک نیوز،

بازار جهانی موبایل هر بار که مدل جدیدی از آیفون ارائه می شود، با شوک روبرو می شود، شوکی که بارها و بارها در ایران نیز تجربه شده است. 

از زمان معرفی آیفون 14 شرایط تا حدودی تغییر کرد، چه آنکه آیفون ۱۴ دیگر در شبکه تلفن همراه ایران رجیستر نشد و به همین ترتیب آیفون ۱۵ نیز بعد از معرفی به دستگاهی تقریبا غیرقانونی تبدیل شد. سرنوشتی که شاید با توجه به وعده دولت جدید در انتظار آیفون 16 نباشد.

در همین راستا، گریزی داشته ایم به گزارشی که بیزینس اینسایدر درباره آیفون منتشر کرده و ذیل آن بهترین گوشی آیفون برای خرید را معرفی کرده است.

در این گزارش آمده است؛

با رونمایی از آیفون 16، در حال حاضر 9 آیفون در بازار برای انتخاب وجود دارد، این بیشترین تعداد آیفونی است که در بازار تا به حال مشاهده شده است.

آیفون 14

برای برخی، داشتن تعداد زیادی آیفون در دسترس، انتخاب بهترین آیفون را پیچیده می کند. از سوی دیگر، این بدان معناست که شما می توانید مورد مناسب خود را براساس خواسته های خود پیدا کنید.

اگر تصمیم‌گیری شما بر اساس عملکرد، ویژگی‌ها، اندازه نمایشگر یا قیمت باشد، می‌توان به شما کمک کرد بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

در مجموع، تحلیلگران فناوری بیزینس اینسایدر آیفون‌ها را از اولین دستگاه آزمایش و بررسی کرده‌اند. 

پس از آزمایش سری جدید، آیفون 16 با ترکیبی از عملکرد، ویژگی های جدید و ارزش کلی، بهترین انتخاب تیم بیزینس اینسایدر به عنوان بهترین آیفون برای اکثر افراد است.

آیفون 16

برای کسانی که بودجه کمی دارند، آیفون 14 را توصیه می کنند که نسبتاً شبیه به آیفون 16 است اما قیمت بسیار پایین تری دارد.

انتخاب های بیزینس اینسایدر 

بهترین از همه نظر: آیفون 16 

بهترین در بخش بودجه: آیفون 14 

بهترین گوشی لاکچری: آیفون 16 پرو و پرو مکس 

بهترین در عمر باتری: آیفون 16 پرومکس

بهترین اندازه: آیفون اس ای 2022

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد