//
کدخبر: ۴۷۸۷۱۱ //

فال راز شنبه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳/ رازهای پنهان و فرصت‌های طلایی در انتظار شما هستند!

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال راز شنبه 14 مهر ماه 1403/ رازهای پنهان و فرصت‌های طلایی در انتظار شما هستند!
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

اگر کسی پول را حقیر بشمارد هرگز نمی تواند آن را به سوی خود جذب کند.

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

تو خودت قوی ترین مغناطیس عالم هستی! تو قدرت جاذبه ای درون خودت داری که از هر چیز دیگری در این دنیا قوی تر است و این قدرتِ مغناطیسِ سنجش ناپذیر، از افکار خودت ساطع می شود.

جان اساراف

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

عبارت تاکیدی:

من از دست دادن را نفی می کنم چون در ذهن الهی خسارت وجود ندارد. پس محال است آنچه را که حق الهی من است از دست بدهم. اگر دری بسته شود خدا دری دیگر می گشاید.

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

در هر واژه شما جوانه قدرت نهفته است که خود را در مسیری که واژه تعیین می کند، رشد می دهد و در نهایت هیات مادی به خود می گیرد. مثلا شما حضور شادی را آرزو می کنید. واژه ی شادی را پنهانی، پی در پی، و با تاکید تکرار می کنید. تکرار واژه ی شادی تولید ارتعاشی می کند که باعث می شود جوانه ی شادی شروع به رشد و ریشه دواندن کند تا اینکه تمام وجود شما را در بر گیرد. این حقیقت است نه خیال باطل.

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر خود، اداره ذهن نیمه هشیارتان را به عهده نگیرید، کسی دیگر این کار را برایتان به انجام خواهد رساند!

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

عبارت تاکیدی:

تو امروز انجام خواهی پذیرفت. زیرا امروز روز تکمیل و کمال است. و من برای روزی چنین عالی و تمام عیار، خدا را شکر می کنم. امروز معجزه، پس از معجزه خواهد آمد، و شگفتیها لحظه ای باز نخواهند ایستاد!

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مه

متن فال:

تن به یمن کلام، و در پرتو بینش روشن می تواند دگرگون، و بازآفرینی شود؛ و بیماری را یکسر از صفحه هشیاری بزداید. انسان آگاه از ماوراءالطبیعه می داند که بیماری در ذهن ریشه دارد؛ و برای شفای تن، نخست باید روح را شفا داد. و روح، همان ذهن نیمه هشیار است که باید از تفکر نادرست رهانیده شود.

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

وقتی می خواهید تازه شروع به آفرینش آگاهانه کنید، اغلب بهتر است هر بار تمرکزتان را روی یک موضوع بگذارید. با تمرین بیشتر، توانایی تان در مهار کردن انرژی بیشتر شده و می توانید هر بار روی موضوعات بیشتری تمرکز کنید.

ذهن خود را مانند ذره بینی تصور کنید که نور خورشید بر آن می تابد. وقتی ذره بین را روی یک چیز ثابت نگه دارید، می توانید آن را آتش بزنید. تفاوتی بین ذره بین و خورشید با ذهن شما و کائنات، نیست.

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

درخواست کنید، باور کنید، دریافت کنید.

سه گام ساده برای خلق خواسته تان. با این حال، گام دوم، باور کردن، را می توان سخت ترین گام دانست؛ و نیز بزرگ ترین گامی که تاکنون برداشته اید. باور کردن تردید را در بر نمی گیرد. باور کردن ایمان مطلق است. باور کردن بی توجه به رخدادهای بیرون، تزلزل ناپذیر باقی می ماند. آنگاه که باور کردن را خوب دریابید، مهار زندگی تان را به دست گرفته اید.

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

جمله تاکیدی:

بایستید و نجات خداوند را ببینید. خداوند برای شما جنگ خواهد کرد و شما خاموش باشید.

فال راز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

جمله تاکیدی:

هر انسانی حلقه ای است طلایی در زنجیر خیر و صلاح من.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد