//
کدخبر: ۴۷۸۷۳۳ //

آنچلوتی: خوب شد که باختیم!

کارلو آنچلوتی می‌گوید روند طولانی نباختن تیمش باعث شده که بازیکنان احساس شکست‌ناپذیری داشته باشند و شکست برابر لیل به آنها کمک خواهد کرد.

آنچلوتی: خوب شد که باختیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لالیگا در یک بازی حساس و تماشایی باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی ویارئال به میدان برود و مصمم است که نمایش ضعیف و باختی که برابر لیل در لیگ قهرمانان تجربه کرد را جبران کند.

آنچلوتی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ویارئال: آنها عملکرد بسیار خوبی دارند و مثل همیشه جایگیری درستی در زمین در این فصل داشته‌اند. فردا بازی سختی پیش روی ما خواهد اما این فرصت تازه‌ای است که نسخه بهتری از خودمان را ارائه دهیم. باید دوباره برای ارائه یک بازی خوب در زمین تلاش کنیم.

بازگشت به نقطه شروع: هر کسی می‌تواند از نظر خودش را داشته باشد و همه حق دارند با توجه به اتفاقی که در دیدار برابر لیل رخ داد از ما انتقاد کنند. زمان‌هایی هست که شما باید ارتباط را دوباره برقرار کنید و باید این کار را خیلی سریع انجام دهید. هیچ کدام از ما دوست نداریم ببازیم اما گاهی روند بسیار خوبی دارید و فکر می‌کنید شکست‌ناپذیر هستید. یک شکست می‌تواند دوباره ارتباط شما را با واقعیت برقرار کند و کار ما همین است. ما بازیکنانی داریم که هنوز به دوران اوج‌شان نرسیده‌اند. ما از جایی که دوست داریم باشیم خیلی دور نیستیم. فشار لازم از نظر دفاعی و هجومی را نداریم و همچنین توپ را خوب به چرخش درنیاوردیم.

2087416

بیشترین نگرانی: ما باید درباره به حرکت در آوردن توپ و همچنین از نظر دفاعی نگران باشیم.

آردا گولر: او خیلی فرصت بازی نداشته چون رقابت در تیم زیاد است. کار آسانی نیست اما بیشتر از سال گذشته بازی کرده است.

پیروزی برابر ویارئال: این فرصت بسیار خوبی است، اگر بتوانیم آن را به درستی مدیریت کنیم. من واقعا واکنش تیمم را دوست داشتم. آنها نمی‌خواستند ببازند و ما در پایان بازی با تمام وجود تلاش کردیم. انتقادها از بازیکنان خوب است. ما در مسیر درستی قرار داریم و قدرتمندتر از همیشه هستیم.

دعوت نشدن امباپه به تیم ملی فرانسه: من نمی‌خواهم درباره نظر دیگر مربیان حرفی بزنم. امباپه مشکلی داشت که به نظر می‌رسد حل شده است اما هنوز صددرصد آماده نیست. آنها تصمیم گرفتند که دعوتش نکنند.

2085240

اظهارات کاردونا درباره شجاع بودن ویارئال: من نمی‌دانم این شجاع بودن دقیقا چه معنایی دارد. همه می‌خواهند اینجا از ما امتیاز بگیرند. ما باید به بهترین شکل ممکن برای این بازی آماده باشیم.

صحبت لوئیس انریکه درباره امباپه: من دوست ندارم مربیان دیگر را قضاوت کنم. فاز دفاعی همیشه تیمی است، نه فردی.

ضعف در خط میانی: من فکر نمی‌کنم که جای بازیکنی در خط میانی ما خالی باشد. ادواردو کاماوینگا، لوکا مودریچ، فدریکو والورده و جود بلینگام همگی بازیکنانی با قابلیت لمس و ارسال توپ بالا هستند. اورلین شوامنی بازیکنی کلیدی در فاز دفاعی تیم است. ما قابلیت بسیاری داریم اما در حال حاضر آن را به تصویر نکشیدیم. اما اینطور نیست که جای بازیکنی در تیم ما خالی باشد.

رختکن: ما سر این موضوع به توافق رسیده‌ایم که تنش و فشار لازم در زمان داشتن توپ را نداریم. باید توپ را سریع‌تر به حرکت دربیاوریم تا آن را به مهاجمان برسانیم و از نظر دفاعی هم بهتر عمل کنیم.

2083776

تاثیر مثبت شکست: شاید بتوان اینطور گفت... باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. آخرین باخت خوب بود و اگر این اتفاق بار دیگر رخ دهد، یعنی باید ۴۰ بازی دیگر درباره باخت حرف بنزیم. ما اعتماد به نفس بالایی داریم. وقتی شکست خوردیم ناراحت‌ترین افراد بودیم اما در عین حال به دنبال راه حل هم هستیم.

نظر امباپه درباره دعوت نشدنش به اردوی فرانسه: نمی‌دانم که آیا امباپه با مربی‌اش صحبت کرده است یا خیر اما می‌دانم که کادر پزشکی رئال صحبتی با آنها داشته است.

پرس از جلوی سنگین ویارئال: ما باید از توپ‌های بلند استفاده کنیم که آسان‌ترین راه است. کاری که سعی در انجامش داریم این است که فشار بیشتری را در جریان بازی داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد