//
کدخبر: ۴۷۹۲۳۴ //

نبرد حیاتی در بندرعباس؛ پالایش نفت در آستانه خروج از بحران، صنعت نفت برای صدرنشینی می‌جنگد

در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های پالایش نفت بندرعباس و صنعت نفت آبادان در بندرعباس به مصاف هم خواهند رفت.

نبرد حیاتی در بندرعباس؛ پالایش نفت در آستانه خروج از بحران، صنعت نفت برای صدرنشینی می‌جنگد
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهد یک جدال تمام‌عیار بین دو تیم جنوبی خواهیم بود. پالایش نفت بندرعباس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. این دیدار که از حساسیت بالایی برخوردار است، با حضور دو سرمربی باتجربه و شناخته شده، جذابیت دو چندانی پیدا کرده است.

عبدالله ویسی، سرمربی پالایش نفت بندرعباس، با تجربه و دانش خود، تلاش خواهد کرد تا تیمش را به پیروزی برساند و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد. آنها در هفته گذشته توانستند به اولین پیروزی خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال دست یابند و امیدوار به ادامه رقابت ها باشند.

پالایش نفت بندرعباس با کسب تنها 5 امتیاز از 5 بازی ابتدایی فصل، در رده پانزدهم جدول لیگ دسته اول قرار دارد. این نتیجه به هیچ وجه مورد قبول مدیران باشگاه و عبدالله ویسی، سرمربی باتجربه این تیم، نیست.

عبدالله ویسی

شاگردان ویسی با وجود شروع نا امیدوارکننده فصل، به تدریج نتایج قابل قبولی کسب کردند و اکنون در شرایطی قرار دارند که باید به فکر فرار از منطقه خطر باشند. بازی حساس مقابل صنعت نفت آبادان، فرصتی است تا پالایش نفت بتواند از این شرایط خارج شود و به جمع مدعیان بپیوندد.

عبدالله ویسی و کادر فنی تیم، به خوبی از اهمیت این بازی آگاه هستند و تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با کسب سه امتیاز، به هواداران خود روحیه دهند و به تیم انگیزه مضاعف ببخشند.

پالایش نفت بندرعباس با چالش جدی گلزنی روبرو است. این تیم در 5 بازی گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده که نشان‌دهنده ضعف آشکار خط حمله آن‌هاست. این آمار نگران‌کننده، سایه سنگینی بر روی تیم عبدالله ویسی انداخته و می‌تواند به یکی از دلایل اصلی نتایج ضعیف آن‌ها تبدیل شود.

در آن سوی میدان، فراز کمالوند و شاگردانش در صنعت نفت آبادان، پس از شکست دادن فجر سپاسی شیراز صدرنشین لیگ، با اعتماد به نفس بالایی به مصاف پالایش نفت بندرعباس خواهند رفت. کمالوند با شناختی که از فوتبال ایران دارد، قطعاً برنامه‌های ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته است تا بتواند تیمش را به سوی صعود به لیگ برتر هدایت کند.

فراز کمالوند- کوروش ملکی

صنعت نفت آبادان با کسب 10 امتیاز از 5 بازی گذشته و قرار گرفتن در رده چهارم جدول، به یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر تبدیل شده است. پیروزی‌های متعدد این تیم نشان از آمادگی بالای آن‌ها دارد و کسب سه امتیاز دیگر می‌تواند جایگاه آن‌ها را در بالای جدول مستحکم‌تر کند.

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پالایش نفت به دنبال فرار از بحران و کسب سه امتیاز حیاتی است، در حالی که صنعت نفت برای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول و نزدیک شدن به صعود به لیگ برتر می‌جنگد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد