//
کدخبر: ۴۷۹۸۲۷ //

ارسال بسته ویژه معیشتی ۶۰۰ هزار تومانی برای این دهک ها

سید هادی کرابی اعلام کرد که برای بهبود وضعیت زندگی مددجویان، لوازم خانگی ضروری مانند یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و کولر توزیع می‌شود.

ارسال بسته ویژه معیشتی 600 هزار تومانی برای این دهک ها

حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در دهدشت

رئیس کمیته امداد دهدشت اعلام کرد که ۲ هزار و ۱۸۶ حامی از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند. از ابتدای سال، ۴۰ میلیارد ریال از طریق خیرین جمع‌آوری و به نیازمندان توزیع شده است.

کمک‌های بهداشتی برای معلولان

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اردبیل اعلام کرد که ۲ هزار و ۲۷۵ نفر از کمک هزینه خرید وسایل بهداشتی به مبلغ ۶ میلیون ریال در ماه بهره‌مند می‌شوند. این کمک‌ها برای بهبود کیفیت زندگی معلولان و جلوگیری از تشدید معلولیت‌ها ضروری است. افرادی که دارای معلولیت هستند و به تأیید کمیسیون پزشکی رسیده‌اند، می‌توانند از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

طرح اکرام ایتام و محسنین

عبدالخالق آرامش دوست گفت که هزار و ۱۵۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند. افرادی که مایل به کمک به این کودکان هستند، می‌توانند از طریق سامانه‌های مشخص شده ثبت‌نام کنند و کمک‌های خود را به آن‌ها اهدا کنند.

ایجاد فرصت‌های شغلی در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد که در نیمه اول سال ، ۸۱۱ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده و ۷۱۳ میلیارد ریال تسهیلات به آن‌ها پرداخت شده است. هدف این نهاد ایجاد اشتغال و بهبود معیشت خانواده‌های زیر پوشش است.

نتیجه‌گیری

این تلاش‌ها به منظور ارتقاء کیفیت زندگی مددجویان و افزایش خودکفایی آن‌ها انجام می‌شود. با توجه به برنامه‌ها و طرح‌های حمایتی، امید می‌رود که وضعیت زندگی این افراد بهبود یابد و از انزوای اجتماعی و مشکلات مالی آن‌ها کاسته شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد