//
کدخبر: ۴۷۹۸۴۳ //

اجرای طرح جامع "تشویق" در مدرسه هوشمند کرمانشاه و تجلیل از دانش‌آموزان موفق در حوزه‌های مختلف

طرح جامع تشویق برای نخستین بار در استان کرمانشاه و در مدرسه هوشمند اجرا شد و از دانش‌آموزانی که در ساحت‌های مختلف علمی، هنری، اجتماعی و.. موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند تجلیل شد.

اجرای طرح جامع "تشویق" در مدرسه هوشمند کرمانشاه و تجلیل از دانش‌آموزان موفق در حوزه‌های مختلف
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین‌مجمع عمومی انجمن اولیا و مربیان با تجلیل از دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان  هوشمند در طرح "تشویق" عصر امروز (۲۲‌ مهر) با حضور، معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، موسس مدرسه هوشمند و تعدادی از مدیران و مسئولین استانی برگزار شد.

طرح جامع "تشویق" برای نخستین بار در استان کرمانشاه در مدرسه هوشمند اجرا شد، در این طرح دانش‌آموزانی که درحوزه‌های مختلف علمی، هنری و اجتماعی موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند تشویق شدند  در اجرای این طرح تلاش شده تنها جنبه علمی مورد نظر نباشد و دانش‌آموزی که در ساحت‌های مختلف موفق شوند مورد تشویق قرار گیرند.

"سلمان محمدی" مدیرکل آموزش و پرورش استان در ابتدای این‌جلسه اظهار کرد: در این جغرافیای نا‌امن ایران جز امن‌‌ترین کشورهای جهان است و آنچه ما را قوی و قدرتمند نشان می‌دهد علم است.

وی لازمه داشتن ایران قوی را توجه به علم و آموزش و پرورش دانست و افزود: راه قدرتمند شدن آموزش و پرورش داشتن مدرسه قوی است و مدرسه قوی وقتی شکل می‌گیرد که معلم‌های توانمند داشته باشد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مدرسه حلقه اتصال جامعه و حاکمیت است و بر این اساس با توجه به سند تحول بنیادین  به دنبال تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان در مدارس هستیم و قصد داریم آموزش مهارت آموزی، سواد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و مهارت‌های اجتماعی را در مدارس انجام دهیم.

 محمدی با اشاره به اینکه رشد و تعالی دانش‌آموزان در مسائل تربیتی به تعامل اولیا و مربیان نیازمند است گفت: برای رفع تعارض باید تعامل داشته باشیم و به فهم‌مشترک برسیم تا بتوانیم دانش‌آموزان را اوج قله موفقیت برسانیم.

وی اضافه کرد:آن‌گونه که والدین توقع دارند مدرسه، خانه دوم دانش‌آموزان باشد ما نیز توقع داریم خانه مدرسه دوم دانش‌آموزان باشد و اولیا در کنار و هم‌سو با ما به مسائل تربیتی فرزندانشان توجه نمایند.Untitled

 این‌ مسئول اتحاد درون سازمانی و تعامل برون سازمانی را رویکرد راهبردی آموزش و پرورش دانست و گفت: در این زمینه با استفاده از تعاملات برون سازمانی توانستیم کارهای خوبی را برای تربیت چند ساحتی در مدارس انجام دهیم.

وی در پایان توجه به هنرستان‌های فنی و‌حرفه‌ای و کار‌‌ و دانش را برای ایجاد اشتغال مهم و ضروری دانست و گفت: لازمه داشتن ایران قوی ایجاد اشتغال نیز هست که با توجه به هنرستان‌های فنی مشکل اشتغال نیز مرتفع خواهد شد.

"عبدالوحید محمدی" معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: اقتصاد استان تکان‌نخواهد خورد مگر اینکه تربیت اقتصادی را از دبستان و خانواده شروع کنیم.

وی افزود:هر چقدر در دانشگاه‌ها تلاش کنیم که این شرایط را با تربیت نسل جوان که فرهنگ سیاسی، مذهبی، اجتماعی و... در ذهن آن‌ها شکل گرفته بهتر نماییم، کاری از پیش نخواهیم برد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در پایان تصریح کرد: دبستان و کانون خانواده آینده کشور را خواهد ساخت.

گفتنی است، در پایان این مراسم از دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان هوشمند که در ساحت‌های علمی، هنری، اجتماعی و ... موفقیت‌هایی را کسب کرده بودند با اهدا تندیس طلایی تجلیل شد و مجمع انجمن اولیا و مربیان نیز تشکیل جلسه داد. همچنین این جلسه مزین به نام آتش‌نشانان قهرمان و دلاور‌مردان نیروی انتظامی بود که از تعدادی ا از این عزیزان نیز به نمایندگی از سایر پرسنل تجلیل شد.

 خبرنگار:طیبه دولت‌‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۸۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد