//
کدخبر: ۴۷۹۹۵۵ //
استاندار کرمانشاه در همایش بین‌المللی "امت مقاومت":

مقاومت و مقابله هوشمندانه راهکار کاربردی مقابله با سگ‌ هار صهیونیسم است

استاندار کرمانشاه در همایش بین‌المللی امت مقاومت گفت: مقاومت و مقابله هوشمندانه راهکار کاربردی مقابله با سگ‌ هار صهیونیسم است

مقاومت و مقابله هوشمندانه راهکار کاربردی مقابله با سگ‌ هار صهیونیسم است
به گزارش فرتاک نیوز،

"محمدطیب صحرایی" استاندار کرمانشاه در افتتاحیه همایش بین‌المللی امت مقاومت که امروز (۲۳ مهر) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور نمایندگانی از محورهای مقاومت و مسئولین و کارشناسان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: جهان اسلام عزت و کرامت خود را مرهون  رهبر کبیر انقلاب و خواهران و برادران شهیدی است در این‌ دوره حساس تاریخی جان خود را تقدیم اسلام، آزادی و حقانیت کردند.

وی افزود: امروز جهان شاهد تقابل بی‌نظیر  دو جبهه حق و باطل است در یک جبهه شقاوت و جنایت موج می‌زند و درجبهه دیگر صفا و حقانیت و هر جا انسانیت نمود بیشتری داشته فعالیت خواهران و برادران ما  جلوه‌گر است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز رقابت و قرار گرفتن در جبهه حق، تبدیل به مسابقه‌ای برای دفاع از حق شده و جهان امروز ما را به سمت انتخاب فرا می‌خواند، در این زمینه باید سعی کنیم از این حرکت روز‌‌افزون و سرعت حق‌گرایی عقب نمانیم.

به گفته صحرایی کسانی که در جبهه حق خاموشند عملا در جبهه باطل قرار دارند این جهادی فرا‌‌ زمانی و فرا مکانی است که همه در آن سهیم هستند.

وی در ادامه به دشواری این جنگ ترکیبی در آینده اشاره کرد و گفت: استکبار با تفرقه افکنی رسانه‌ای سعی دارد باعث نفاق بین امت‌های اسلامی شود و حکومت کند و این تفرقه افکنی سنت دیرپای شیطانی است و در این زمینه مقاومت و مقابله هوشمندانه در برابر این سگ‌هار و نگاه وحدت‌گرا در منطقه می‌تواند راهکار کاربردی خوبی باشد.

1

استاندار کرمانشاه در گوشه دیگری از سخنانش به تفرقه افکنی استکبار در بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: با کمک خون‌های ریخته شده در حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان روز به روز این تفکر شیطانی که ایران تنها به خاطر مذهب می‌جنگد رنگ می‌بازد و تفکر دفاع از برادران و خواهران فلسطینی و قدس شریف رنگ می‌گیرد.

صحرایی اضافه کرد: سالی که  بر آزادگان عالم گذشت سالی پر از سختی بود برگزیدگانی را از دست دادیم که به آنها دلبستگی داشتیم اما با رفتن این شهدا به عنوان ستون‌های آسمان، جبهه مقاومت تضعیف نشد و آسمان این جبهه الهی بدون ستون نیز همچنان برافراشته و پابرجا خواهد ماند.

 استاندار کرمانشاه در پایان تاکید کرد: به برکت  خون‌های ریخته شده این جهاد مقدس به پیروزی نهایی خواهد رسید و در این زمینه همه ما موظفیم با همراهی همه‌جانبه از حق در برابر باطل دفاع نماییم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد