//
کدخبر: ۴۸۰۱۱۸ //

مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی "امت مقاومت" در کرمانشاه برگزار شد

آیین اختتامیه کنگره بین‌المللی "امت مقاومت"، با حضور نمایندگانی از محورهای مقاومت و مسئولین و کارشناسان کشوری و استانی در کرمانشاه برگزار شد.

مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی "امت مقاومت" در کرمانشاه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 کنگره بین‌المللی "امت مقاومت" از روز گذشته به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و با حضور نمایندگانی از محورهای مقاومت و مسئولین و کارشناسان کشوری و استانی آغاز شد و عصر امروز (۲۴ مهر) به کار خود پایان داد.

  حجت‌الاسلام "علی محبی" مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم، با تقدیر و تشکر از حضور میهمان داخلی و خارجی به اهداف برگزاری این کنگره اشاره کرد و اظهار داشت: این کنگره در راستای تحقق گفتمان‌سازی موضوع مقاومت و مقابله به جبهه استکبار، تقویت و پشتیبانی رزمندگان جبهه مقاومت و اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان جهت خدمت‌رسانی در غزه، فلسطین و لبنان و حضور در میدان نبرد برگزار شد.

وی افزود: دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های توانمند اعلام آمادگی خود را برای خدمات رسانی به جبهه مقاومت اعلام می‌دارد و در راستای حمایت و دفاع از این عزیزان از هیچ کاری کوتاهی نخواهد کرد.Untitled

مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد:   با توجه به‌ اینکه کنگره امت مقاومت بازتاب  گسترده‌ای در رسانه‌های ملی و بین‌المللی داشته است با تشریح اتفاقات رخ داده شده در فلسطین چهره زشت صهیونیسم و غرب ترسیم شد و صدای مردم مجاهد و مبارز کرمانشاه و محور مقاومت‌ به گوش جهانیان رسید.

 به گفته حجت‌الاسلام محبی امروز جمهوری اسلامی پای محور مقاومت‌ ایستاده است و حماس،حزب‌الله، انصار‌الله هر روز موفق‌تر از روز قبل دژ سست اسرائیل را در هم‌کوبیده‌اند و صدای نفس‌های آخر این صهیونیسم بین‌المللی در حال شنیده شدن است.

 وی اضافه کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با برگزاری این همایش به خواسته خود که همانا دفاع از مظلوم در برابر ظالم است رسیده است و نابودی اسرائیل جنایتکار خواسته همه ما است که به زودی محقق خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده شهید صادق امید‌زاده، دیپلمات آزاده اسدالله اسدی و اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شد.UntitledUntitled

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد