//
کدخبر: ۴۸۰۴۲۰ //

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شاهرود و میامی با سرعت بیشتری دنبال می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در دیدار با نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌ریزی گسترده برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این دو شهرستان خبر داد و به دستاوردهای قابل توجهی در حوزه ارتباطات روستایی و شهری اشاره کرد.

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شاهرود و میامی با سرعت بیشتری دنبال می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید یاسر حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، در دیدار با احمد عجم، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های اخیر وزارت ارتباطات در این منطقه ارائه کرد. وی بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به‌ویژه در مناطق روستایی، تاکید کرد و از افزایش چشمگیر دسترسی روستاهای این منطقه به اینترنت پرسرعت خبر داد.

حسن‌پور با اشاره به اجرای پروژه‌های فیبر نوری در شهرهای شاهرود، میامی و بسطام، از تحول بزرگی در حوزه ارتباطات این شهرها خبر داد. وی افزود که با اجرای این پروژه‌ها، سرعت و کیفیت اینترنت در این مناطق به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت و مردم می‌توانند از خدمات بهتر و سریع‌تری بهره‌مند شوند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان همچنین به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت که با ایجاد 59 سایت جدید و ارتقای تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه، دسترسی 87 روستا به اینترنت پرسرعت فراهم شده است. وی بر ادامه این روند و توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق روستایی تاکید کرد.

 حسن‌پور در ادامه به اهمیت امنیت سایبری اشاره کرد و از فعالیت مرکز آپا شاهرود و وجود دو شرکت دارنده پروانه افتا در این شهرستان خبر داد. وی همچنین از پرداخت تسهیلات به شرکت‌های فعال در حوزه امنیت سایبری برای توسعه محصولات و ایجاد اشتغال خبر داد.

 نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار به فعالیت پارک علم و فناوری استان در شهرستان شاهرود اشاره کرد و از اختصاص تسهیلات قابل توجهی برای حمایت از طرح‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این منطقه خبر داد.

 احمد عجم، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، بر اهمیت توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌های ارتباطی در این منطقه تاکید کرد و خواستار تداوم این روند شد.

 در مجموع، دیدار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نشان از عزم جدی دولت برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این منطقه دارد. با اجرای پروژه‌های مختلف و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، آینده‌ای روشن برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این منطقه پیش‌بینی می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد